Victor

Revizie 120 000 Km

43 posts in this topic

Ma intereseaza ce se schimba in mod normal, pe langa filtre si ulei la 120k. Nu vreau sa ma rupa astia in service cand ii intreb. Dupa ei, cred ca masina  ;D

Poate si ceva preturi orientative ?

Eliminati din start distributia ca nu o schimb  ;)

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

nimic altceva.in caz ca nu bate ceva,curge,caraie etc

daca ai dpf vezi nivelul aditivului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai la asta ma refer. Ca sunt componente sau lichide (lichidul de frana este recomandat sa se schimbe la 2 ani) care se uzeaza sau isi pierd proprietatile. Bina, acuma nici nu vreau sa ma apuc sa schimb inutil, ca asa este recomandat ,dar de fapt piesa, sau mai stiu eu ce, tine toata durata de viata a masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu ma apropii de 120k si ceva cand voi avea revizia si ma cam gandesc sa schimb si distributia pentru ca prefer sa dau acum 800-1000 lei acum decat se plang mai tarziu.

Lichide ar trebui cel de frana pe care il voi schimba si eu si probabil cel de servo macar verificat!

P.S:Si curatat EGR-ul ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai la tine vad in VIDA ca spune la 240k km si din ce mai zicea lumea pe aici e asa de etans capacul la distributie incat nu intra praf de afara, deci daca nu huruie si nu te dau banii afara din casa mai poti merge pana la 200.ooo km .

Eu am schimbat lichidul de frana la ambele masini si e alta viata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar nu da nici un semn si nici nu am bani sa ma enerveze(mai degraba platesc avansul la Nationala si fac si altele ;D)

Iar cu lichidul la ce te referi,care e diferenta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai la viteze mari se simte, am patit o data la v70, aveam mult peste viteza legala si erau 3 cai in mijlocul drumului, am franat violent si vreo 50km/h a franat bine dupa care am simtit cum nu mai franeaza, am eliberat frana si am franat din nou la fel de violent si la fel nu frana, dupa destule sute de metri am oprit la maxim un metru de cal, ailalti 2 cai fugisera cand au auzit franele ;D

Mai multe detalii gasesti aici

Pur si simplu a fiert lichidul de frana si adio frane, acum franeaza mai bine si nu mai apare efectul de "brake fade" sau tradus mot-a-mot disparitie frane ;D

Buba mare este ca te ia prin surprindere, mergand in oras nu simti ca nu ai frane, problemele apar la viteze foarte mari (peste 200km/h) si franare violenta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles!Trebuie facuta o aerisire completa in cazul asta si schimbat tot lichidul.O sa tin minte pentru ca sa zic ca incepe sa dea semne de facut pedala(ca la dacie ;D)si parca nu tine ca atunci cand am luat-o si cu franele nu e de joaca.Mersi de advice! ;)

P.S:Placutele sunt bune,verificate,deci e posibil sa fie lichidul.Revin cu update!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu trebuie sa te chinui prea tare, ridici masina sus, montezi niste furtune transparente la aerisitoare, desfaci aerisitorul si incepe sa curga, prima data o sa curga lichid mai colorat (maro) iar cand devine auriu inseamna ca e lichidul nou, evident ca intre timp tot completezi cu lichid, nu apesi nici o pedala nu te agiti doar stai pe scaunel si urmaresti culoarea lichidului, sau nivelul borcanului in care se scurge lichidul din instalatie, eu am bagat cam 800ml, 200ml la fiecare roata, la tine poate intra mai putin .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e un DIY atunci e fain ;D

La umbra pomului,la o cutie de bere se rezolva :D

Trebuie un anumit lichid de frana?Stiu ca e DOT4,dar trebuie si o anumita marca ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie DOT4 PLUS, adica poiezie cantecel pt ca nu gasesti nici sa dai cu parul, trebuie lichid ATE Super Blue Racing Brake Fluid cu punct de fierbere de 280C, eu am bagat DOT5.1 de la OMV care aparent pare mai bun dar de unde, asta are punct de fierbere 265C, am aflat ulterior ca avea si MC la 72 RON/1L adica super pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dot4+

Au Ate si altul in afara de Super Blue Jeleu ala ! Tot cutie albastra, cam 50 de Ron parca a fost bidonul de 1L! Iti trebuie 1.2 L pt full flush. Iei un bidon de 1L si unul de 0.3L.

Daca astepti iti fac maine poze la bidoane ca credca le mai am.

Din cate stiu nu se baga Dot 5 in sisteme Dot 4+ pentru ca sunt pe baza de silicon sau siliciu sau ce naiba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I got the point!O sa ma interesez si eu la mecanicul meu sa vad poate aduce pentru ca placutele le-am luat de la el tot ATE si poate aduce si lichid dinacesta,evident sa vad si la ce pret.

Thanks a lot! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dot4+

Au Ate si altul in afara de Super Blue Jeleu ala ! Tot cutie albastra, cam 50 de Ron parca a fost bidonul de 1L! Iti trebuie 1.2 L pt full flush. Iei un bidon de 1L si unul de 0.3L.

Daca astepti iti fac maine poze la bidoane ca credca le mai am.

Din cate stiu nu se baga Dot 5 in sisteme Dot 4+ pentru ca sunt pe baza de silicon sau siliciu sau ce naiba.

Ok,astept pozele ca deocamdata nu e graba(oricum e week-end ;D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa fac un tutorial si il pun pe forum, chiar vreau sa schimb iar la V70 pt ca a facut aproape 2 ani .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vineri am programare si vreau sa schimb filtre, ulei Castrol 5w30 (este OK?), curatare EGR si lichid frana 5.1 de la OMV. Va tin la curent daca a mai gasit ceva doctoru' la ea  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o uleiul,tot asa bag si eu.Acelasi tratament i-l vo aplica si eu la revizia ce vine(mai sunt 3000km ;D)

Asteptam contiunarea sa ne spui care sunt diferentele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am dat comanda de ulei 5w-30 EDGE ACEA A5 / B5 300lei. E mult, e putin?

A! Am luat 6l. Mai aveam in bidon de la schibul trecut 1/2l si imi ajungea la fix daca mai completam cu el dar este alta norma ACEA si cica nu este indicat sa se combine. Eu m-am uitat cu neincredere la vanzator si am mai comandat 1l peste cei 5 ceruti initial  :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai avut edge alta norma ACEA sau alta marca de ulei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai normal ca nu e bine sa le combini pt ca bagi mărul stricat intre merele bune ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Cum spuneam mai sus, aveam data comanda pe specificatiile mentionate. Ieri dimineata, cu 1/2h inainte sa am programare la service, merg sa ridic uleiul mult laudat. Mi-au adus !!! Castrol ! EDGE ! 5w-30 ! A3/B3  >:(  Am simtit ca iau foc cand mi-am dat seama ca "specialistul" uitase sa mentioneze norma ACEA. Mai aveam 25 min. si am inceput sa alerg prin oras sa caut ulei. Sanse mici, dar ce naiba sa fac? Ma gandeam ca pana la urma ajung sa il bag pe cel adus de ei daca nu gasesc. Dar am gasit si nu imi venea sa cred. Pret 280 lei 6l la bidon de 1l.

  A! Am ajuns si la un magazin destul de OK in care am pierdut 10 min. A cautat un tip dupa certificat si incerca sa ma convinga sa iau un ulei facut de Ford, special pentru masina mea pe care il are pe stoc si este mai bun decat Castrol, pe care nu il are momentan.    :violent1:

  Am ajuns la service si incepe sa imi spuna, pe un ton f. agresiv, patronul, ca ce nevoie am eu de curatare EGR si ca normal asta nici nu se curata, ca e cumva capsulat si risca sa il rupa si au mai avut ei un astfel de eveniment la un Renault si nu vor sa se intample si la mine. Oricum am motor Renault. Am simtit ca ii dau cu masina in cap. I-am spus sa imi puna pedala de acceleratie la loc ca imi bag piciorul in service-ul lor si in motorul meu Renault si merg in alta parte. Pana la urma a venit un inginer, a inceput cu sa bla, bla, bla, ca la mine se poate curata dar doar daca nu am ce face si vreau sa pierd timpul, ca baiatul care curata este plecat in concediu si ma reprogrameaza.

I-am spus ca "Bai nene, daca se depune calamina pe furtune si EGR si nu mai trage, eu ce fac cu ea, o arunc? Ce crezi ca este, masina de unica folosinta?" Atunci s-au calmat, ca am inceput si eu sa ma aprind bine de tot si m-au rugat sa ma calmez ca sigur se rezolva dar cand se intoarce omuletul din concediu.

  In final, am facut revizia la ei dar fara curatare EGR.

  M-a enervat aceasta atitudine fiindca este singurul service pe care eu il consider OK, nu face rabat de la calitate, mecanicii sunt instruiti, stiu cam cu ce se mananca fiecare model auto, au scule faine si lucreaza curat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipic romanesc, bine ca nu ti-a zis ca ai vreun Focus :smile:    evident cu motor reno .

O sa pun poza asta pana va plictisesc ;D

[attachimg=#]

post-993-12877883283242_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se amorseaza dupa schimbarea filtrului de motorina? Nu au reusit nici dupa ce au completat cu motorina la filtru. Nu are pompa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now