LeChuck

am dat de belea

45 posts in this topic

nu mai scap fratilor eu de jafu´asta. am avut azi client la el, vine omu, merge proba, o tine in 3500 - 4000 de ture si dintr-o data incepe sa fluiere in fel si chip. sunt aproape sigur ca s-a dus dracu´ turbo. initial am crezut ca a plesnit vre-un furtun, dar se aude de parca ba se blocheza, ba o ia iara... spuneti-mi si mie ce turbo sa caut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De unde stii "fratica" ca i gata turbo?Esti sigur ca nu s a spart/fisurat vreun furtun la turbo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intercoolerul mai trebuie verificat, cel mai bine este sa pui un tester si sa vezi ce presiune de turbo ai.

Daca in momentul in care suiera scoate si fum negru atunci e de la intercooler si/sau traseu IC pana la turbo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema este ca in mers are fluctuatii suieratul ala puternic ala si parca se aude ceva "racaind". si de altfel si relantiul fluctueaza. ba nene ce ghinion. eu banuiesc ca s-a rupt axul. maine o sa verific jocul la mana. mi-e si frica sa mai merg cu el.

@BG: si daca nu scoate fum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca "facu buba" la turbo numai ai presiune, nu mai trage masina iar daca palele lovesc de carcasa turbinei atunci face ca flexul, deci mergi la masina scoate furtunul gros de admisie aer turbo si trage de pale, daca nu au joc de nici un fel inseamna ca e de la alt ceva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact asta aveam de gand sa fac maine. si da, nu mai trage de nici o culoare...face galagie, racaie, fluieratu ala se aude intrerupt, crescand in turatie, dupa care cade abrupt...aproape intermitent.

poate ca de la joc si arunca atata ulei pe la egr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate sa-mi spuna cineva ce serie are?

asta e bun?

ET. Nr. 8200091350A  GT15495

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca e dusa turbina deja ai ulei pe tot traseul de admisie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am, am. am sa dau si la altii... se prelinge pe sub masina, pe esapament, e belea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci ai pus-o, trebuie alta turbina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da astea sunt dar e problema cu distanta ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LeChuck  Daca te pot ajuta cu ceva,sa imi spui :D

Pai se gasesc si aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lika: pai ajuta-ma cu vreo 500€  :D

fratilor, e groasa. acuma scoate si fum albastru. turbo daca e sa iau, iau de la dezmemrari cu 100-300€. dar nu stiu daca mai pot merge cu ea asa pana la garaj maine.

ideea e ca masina are garantie prin lege 1 an de zile. o sa ma duc sa ma tiganesc cu ***´care mi-a vandut-o. ca-i convine sau nu, contractu´e contract. o sa va tin la curent.

...si chiar acum cand sunt in febra examenelor... si chiar cand facea omu´ probe ba! venise cu contractu´dupa el!!! imi vine sa ma duc sa iau 5 kile de benzina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lika: pai ajuta-ma cu vreo 500€  :D

fratilor, e groasa. acuma scoate si fum albastru. turbo daca e sa iau, iau de la dezmemrari cu 100-300€. dar nu stiu daca mai pot merge cu ea asa pana la garaj maine.

ideea e ca masina are garantie prin lege 1 an de zile. o sa ma duc sa ma tiganesc cu bazgoru´care mi-a vandut-o. ca-i convine sau nu, contractu´e contract. o sa va tin la curent.

...si chiar acum cand sunt in febra examenelor... si chiar cand facea omu´ probe ba! venise cu contractu´dupa el!!! imi vine sa ma duc sa iau 5 kile de benzina...

Din pacate nu te pot ajuta cu vreo 500 e  ;D:rolleyes2: , ca deh am si eu treaaba cu Rotte plakket

Lasa bre ca se rezolva

Bafta la exam ,sa termini cu bine.

Masina se "face".

Dar cum a reusit sa ti faca "problema "? Era motorul rece?

Share this post


Link to post
Share on other sites

era clientu la volan....i-a dat omu constant 4000 de ture vreo 3 km si de-o data a inceput sa faca turbo de ziceai ca e ozeneu. m-am facut dreacu si de ca.cat. dar eu cred ca era pe duca deja de cand l-am luat...d-aia dadea ulei la admisie/egr.  asta e....  :puke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe la EGR toate dau cu ulei, trebuie schimbat un semering, oricum nu cred ca ala este un test sa rupi masina in doua la 4000rpm, oricum mai repede se rupe axul cand este subturata si o calci decat atunci cand sta constant la 4000rpm, atat a avut viata turbina, asta este .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu nu am zis ca de-aia s-a rupt, ci cum s-a intamplat. asta e acum. vreau sa plec cu ea la garaj acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai grija sa nu ramai fara ulei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina a ajuns la garaj si acolo a ramas. deocamdata luni am examen...

cu *******´jegos am discutat in zadar la telefon. ca cica turbo face parte din categoria perisabile si nu poate fi preluat in garantie, dar ca el nu isi lasa clinetii la greu si imi da service-ul cu care coopereaza el, care-mi va lucra cu preturi decente, etc, etc... si sincer ma asteptam la asta.

inca de la inceput nu am fost prea incantat de masina asta, se pare ca intuitia mea de fata mare nu m-a-nselat. teapa insa mi-am luat-o oricum.

FRATILOR: NU CUMPARATI DE LA *******! luati de la turci.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o vorba din batani: "belesti oki sau belesti punga" .

Trebuia sa intri pe forum sa te interesezi, luai notitele cu tine si nu luai tzeapa.

Oricum faptul ca a picat turbina nu intra la capitolul tzeapa, aia inainte sa pice da niste semne, suiera, fluiera, papa ulei etc, decat axul se poate rupe fara sa dea semne dar ala se rupe la blana puternica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

FRATILOR: NU CUMPARATI DE LA *******! luati de la turci.  ;D

LeChuck... fara astfel de epitete, te rog.

Ai avertisment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina a ajuns la garaj si acolo a ramas. deocamdata luni am examen...

cu *******´jegos am discutat in zadar la telefon. ca cica turbo face parte din categoria perisabile si nu poate fi preluat in garantie, dar ca el nu isi lasa clinetii la greu si imi da service-ul cu care coopereaza el, care-mi va lucra cu preturi decente, etc, etc... si sincer ma asteptam la asta.

inca de la inceput nu am fost prea incantat de masina asta, se pare ca intuitia mea de fata mare nu m-a-nselat. teapa insa mi-am luat-o oricum.

FRATILOR: NU CUMPARATI DE LA *******! luati de la turci.  ;D

Dar tu ai probat masina cand ai cumparat o?I ai dat 3500-4000 rpm constant?Pote ai uitat ca exista Adac si aia iti deschid bine "ochii" ,adica costa 80 e o diagnoza completa ,inclusiv pentru cei care doresc sa cumpere o masina sh.Doar diagnoza motor  costa 35 e parca ,dar face !Bafta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BG: da, se pare ca eu am belit .... pu...nga.

@ady: sa ma scuzi ca am zis BOZGOR, omul era un fel de albanez din fosta yugoslavie. la noi la bucuresti asa ii numeam. am aflat dupa ce ai reactionat tu ca ungurii se simt ofensati de termenul asta (http://maghiaromania.wordpress.com/2009/08/29/de-unde-vine-cuvantul-bozgor/). nu am stiut. am mai multi prieteni unguri.

@lika: da, daca e sa o iei asa ramai fara bani inainte sa-ti iei masina. si apropo: la tüv costa 7o€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ,nu stiu la tüv.

Oricum sa cumperi o masina sh acum..ie greu.

App cati km are masina ta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now