Guest arigo

Probleme valva EGR

11 posts in this topic

Salut! De curand am facut o diagnosticare la serice-ul Volvo, pentru ca atunci cand turam motorul se auzea un zgomot metalic, dupa diagnosticare cei din service, mi-au spus ca trebuie sa schimb valva EGR, mentionez ca posed un Volvo S40/2004-136CP-78000Km, iar masina nu prezinta niciunul din simptomele spuse de cei din service, adica: sa scoata fum sau lipsa de putere.

Credeti ca sursa zgomotului metalic de la motor se datoreaza defectarii EGR-ului.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Din experienta altora, defectarea valvei EGR NU afecteaza functionarea motorului si NU determina evacuarea unui fum gros cum presupun ca ti-au spus ei. In cel mai rau caz nu treci ITP-ul din cauza noxelor. DanV de pe forum poate confirma, la el jumatate din valva EGR era "scuipata", si restul de jumatate ramasese intepenita in galeria de evacuare.

    Incearca sa identifici mai precis locul de unde se aude zgomotul metalic, sa nu fie de la vreo rola cu rulmentul pe duca. Te apropii totusi de intervalul de schimbare a distributiei (80.000).

    Keep in touch !

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna,

acum o luna am fost la service pt ca turbina nu intra in functiune decat dupa o oprire a motorului si o repornire.diagnosticul a fost EGR defect.dupa inlocuire aceleasi probl.mi-au dat alt diagnostic.

era o supapa(nu imi amintesc acum numele exact, este pe factura).acum funtioneaza totul ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Electrovalva control turbina cumva ?  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauza probabila este electrovalva control turbo, care nu lucreaza la parametri nominali si trebuie verificat daca furtunele ce duc la elect nu sunt fisurate

Share this post


Link to post
Share on other sites

La defectarea vanei EGR scade puterea motorului si cresc emisiile poluante. Daca nu gresesc vana are rol de a redirectiona gazele incomplet arse.

La aparitia problemei display-ul afisaza mesajul "Antipolution fault" si turatia motorului este limitata in jurul a 2000 rot/min.

Despre problema asta puteti gasi mai multe pe www.peugeotclubromania.ro, acelasi motor este pe 407 si cateva pe 307.

Eu am doua 307SW cu motor de 136 CP iar la una am schimbat doua vane (prima pe la 5000 si a doua la 34000, deci in garantie) iar la a doua masina una (pe la 25000 tot in garantie) dar de atunci nu au mai fost probleme, prima are aproape 95000km si a doua 130000km la bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Din cate se vede EGR apare la toata lumea , chiar toti avem probleme cu EGR sau sunt cei de la volvo niste idioti , incompetenti care nu au habar de nimik??????????

    Din cate m-am interesat si eu, am aflat ca simptomele EGR-ului se manifesta prin scaderea puterii motorului.

  Din intamplare cand am fost cu masina  pe tester cauza '' se opreste motorul'' printre multe alte piese mi-au trecut si EGR.

  Eu iti recomand sa nu eschimbi nimik la masina si sa mai mergi si la alte service-uri sa vezi ce iti identifica si altii.

  E posibil sa o schimbi degeaba si apoi sa te puna sa iei piesa buna.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie ca Maurice vorbeste de motorul diesel de pe S40 NEW MODEL iar my_S40 vorbeste de motorul Renault de pe S40 Phase 2 (old model)

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Din cate se vede EGR apare la toata lumea , chiar toti avem probleme cu EGR sau sunt cei de la volvo niste idioti , incompetenti care nu au habar de nimik??????????

    Din cate m-am interesat si eu, am aflat ca simptomele EGR-ului se manifesta prin scaderea puterii motorului.

   Din intamplare cand am fost cu masina  pe tester cauza '' se opreste motorul'' printre multe alte piese mi-au trecut si EGR.

   Eu iti recomand sa nu eschimbi nimik la masina si sa mai mergi si la alte service-uri sa vezi ce iti identifica si altii.

   E posibil sa o schimbi degeaba si apoi sa te puna sa iei piesa buna.

 

Eu am oringul la valva dus de 6 luni si nu are nik, nikaaaaa....

Este doar pentru noxe nu are nici o treaba cu puterea masinii....

Cei de la volvo mi-au spus ca daca vreau sa o schimb sa fac comanda la ei sau sa merg la Peugeot la militari sa caut acolo dar daca nu ma dau banii afara din casa sa stau linistit ca nu creeaza probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca zgomotul apare cand turezi peste 1500 ture si se aude in zona pompa inalta sau EGR e cel mai probabil sa fie pinionul din varful axei cu came care invarte pompa de motorina. Daca vrei sa investighezi da pompa jos si uitate in orificiul de cuplare in varful axei cu came.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now