Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Adriann

Led rosu la bord licare intermitenta

17 posts in this topic

Aveti vreo idee ce inseamna asta? Ma enerveaza rau de tot cand conduc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nimic. E langa butoanele cu incalzirea de la scaune si ala de incuie usile.

Cand sta aprins inseamna ca e imobilizatorul activat, cand licarie cu semnalizarea inseamna ca nu e centura pusa, dar cand licare singur de nebun..... nu stiu ce inseamna.

Under de hood, am 2-2-2 ceea ceea ce e legat de minusul de la baterie, l-am desfacut/curatat si e tot n-a disparut eroarea... o fi legat de aia ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu fie un led de la alarma. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am alarma ci numai inchidere.

Mentionez ca a inceput sa licare doar de cateva luni, nu facea asa inainte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa se opreasca din licarit in 2012 !  :D

Cand LED-ul nu mai licare.........e timpul ! muhahahhaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ledul de stare de la imobilizator.

Ti-am mai explicat de cateva ori sa verifici masa... dar vad ca tu ai verificat masa de la baterie.  ::)

Nu e vorba despre masa aia si despre o masa de caroserie.

Verifica GA1 din schema asta.

http://www.volvo-club.ro/forum/index.php?action=dlattach;topic=7658.0;attach=30183;image

E o saiba acolo care se oxideaza. Verifica si curata pana la luciu metalic, tot ce e oxidat pe acolo.

...Iti fac si poza daca nu te descurci. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minusul e legat la caroserie si sunt si 2 fire acolo de surubul asta. Le-am dat jos si curatat......

@Roberto:  :-[

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ai sters eroarea dupa?

In caz ca da, verifica si restul de mase... cele care incep cu G.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just remembered, nu am sters eroarea pentru ca nu am inteles complet cum se face asta.

1 - Cu cheia in pozitia 1, se scoate borna minus de la baterie.

2 - Se conecteaza bateria dupa ceva vreme.

Nu am inteles cum se conecteaza borna la loc. In pozitia 1 sau normal ? Mi-a fost frica sa fac de capul meu, ca nu de putine ori am vazut calculatoare de logan arse :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

GH1, GC1 nu le-am gasit

GA1, GA2 am reusit sa curat.

GA3, GB1 nu erau acolo ca in poza. Unul(mi se pare) e de cutie, iar celalat oleaca mai sus de el. Pleaca(ambele) de la cablul ala mare, gros si lung de la minusul bateriei.... nu le-am curatat ca ardea motorul.

Resetat calculator.... degeaba. Tot aia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot cu contactul pe pozitia 1 se monteaza la loc bateria....intai trebuie sa rezolvi defectiunea apoi sa stergi eroarea altfel nu dispare...off... chestia cu scosul bornelor pe mine ma ajutat si la reglarea relantiului..nu stiu cum dar a ajutat:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

GC1 este pe stalp, sub bord undeva... e o pozitie nasoala acolo dar pe asta si pe GB1 insista. In realitate, GB1 e posibil sa fie pe la electromotor undeva. Eroarea cu becul intermitent apare uneori si dupa demontarea electromotorului.

Imobilizatorul are functii la: electromotor, pompa de injectie (sau modul de injectie), pompa de combustibil, pe conductele de combustibil(la rezervor) si mai este unul ascuns... sunt 5 sau 6 valve in total.  ::)

De asemenea, eroarea asta poate disparea si daca recodezi telecomanda. Poti face si tu treaba asta (cu ceva atentie) , de la autodiagnoza (obd).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci daca e 2-2-2 sub capota n`are cum sa fie de la telecomanda nu?  ;D

Fasia aia de minus de la baterie este destul de lunga si prinsa in 3 locuri. Pe semidublura aripei, la 5cm de baterie, sub baterie la vreo 10 cm de ea, si de electromotor la sfarsit de tot. Cum poate vedea calculatorul ca nu face contact bine la electromotor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Pentru ca e "central locking with immobilizer". :)

E acelasi modul de comanda si la telecomanda si la imobilizator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mama lui.

Daca nu e o masa calumea, inseamna ca ceva ar trebui sa nu functioneaze. Dar mie imi merg toate alea :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana de curand si pe mine m-a disperat ledul. Cel putin noaptea era super enervant... daca il bagam in seama (numai in curbe se vedea de volan). :)

La mine s-a rezolvat de la GA1 dar am adus tot ce era acolo la luciu metalic (cu ceva munca) si am uns toate componentele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0