cata

problema variator distributie

62 posts in this topic

Cred ca ar trebui 10W40 care e mai gros.Eu am 5W40 Mobil1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil ca din cauza nivelului scazut la ulei (cca 4 mm sub maxim) sa apara acel zgomot la variatorul de distributie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu. La mine , acum uleiul e pe la jumatate joja, am cam 12000km, si ar trebui sa fac schimbul. In cazul meu, zgomotul a disparut dupa ce am bagat Castrol RS 10w-60.Asta la "sfatul " unei cunostinte, care a spus ca dupa folosirea acestui tip de ulei a disparut un zgomot care il avea. Eu sunt la al 2-lea schimb, si nu se aude nimic, doar cand e foarte cald, un usor ticait, dar si acesta, trebuie sa stai atent sa-l asculti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se alimenteaza solenoidul si se observa cum lucreaza, daca lucreaza corect atunci este lasat in pace, daca este intepenit se curata cu diluant dupa care se monteaza la loc.

Bogdan, cum imi pot da seama ca functioneaza corect solenoidul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa tacane destul de tare si intr-o pozitie trebuie sa activeze un canal si pe cealalta pozitie celalalt canal, cu un pai suflii si vezi daca trece aerul . Daca nu ai eroare pe el eu zic sa-l lasi in pace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa tacane destul de tare si intr-o pozitie trebuie sa activeze un canal si pe cealalta pozitie celalalt canal, cu un pai suflii si vezi daca trece aerul . Daca nu ai eroare pe el eu zic sa-l lasi in pace.

Sincer eu ma gandesc ca e de la calitatea uleiului.Am Mobil1 5W40 si se apropie schimbul.Faza e ca atunci cand e rece, si automat si uleiul e mai vascos, nu face absolut niciun zgomot.D-aia ma gandesc sa-i fac schimbul si sa pun cumva ulei 10W40 Mobil1 sau Castrol, ca am vazut ca unii de pe forum au rezolvat problema astfel.

Crezi ca e posibil sa mearga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calitatea uleiului , schimbul intarziat si nivelul scazut genereaza problema ,dar nu cred ca se rezolva printr-un schimb de ulei. Cred ca e dus variatorul

Am aceeasi problema, am scos valva, am dezmembrat-o ,am curatat-o, am masurat rezistenta cu multimetrul, degeaba, acelasi tacanit enervant.

Daca te hotarasti sa schimbi variatorul, un pret bun avea Florin 55 - 869 lei. Mai ieftin doar pe comanda din afara

http://www.swedishautoparts.com/S40/Volvo-S40-engine-timing-belts-gears-and-parts.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

variatorul asta se poate curata si fara sa dai cureaua de la distributie jos?intreb pentru ca si la mine se aude asa putin..si sap viitoare o sa schimb distributia si daca tot umblu acolo sa il si curat..daca nu..o las pe mai tarziu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Variatorul NU se curata. SE SCHIMBA. Singurul lucru care se poate curata (nu intotdeauna cu rezultatele scontate) este valva de control, care se afla sus pe capacul de culbutori, prinsa in 4 suruburi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de raspuns alex.mereu cu raspunsuri prompte :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfttt......variatorul meu haraie de acum 2 ani cand avea masina 100.000km......acum are 197 849km si huruie la fel,nu am intampinat alta problema dar presupunca v-a trebui schimbat cat de curand asa ca parerea mea este urmatoarea:Atat timp cat merge las-o asa :))))))))

Bine la mine la S40 de cand l-am luat a fost pe metoda daca merge si asa de ce sa schimb :)))) Midnight stie =))))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

la modelul pana in 2001 nu sunt echipate cu variator pe ax cu came chiar si cel GDI nu este echipat cu asa ceva...doar motorizarile dupa 2000 luna 10 au fost echipate cu asa ceva...

pfttt......variatorul meu haraie de acum 2 ani cand avea masina 100.000km......acum are 197 849km si huruie la fel,nu am intampinat alta problema dar presupunca v-a trebui schimbat cat de curand asa ca parerea mea este urmatoarea:Atat timp cat merge las-o asa :smile:)))))))

Bine la mine la S40 de cand l-am luat a fost pe metoda daca merge si asa de ce sa schimb :smile:))) Midnight stie =))))))

am un client la care sa crapat rola de tot si sa rupt distributie in mers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu e din 2000 luna iunie si are variator( chiar doua ca ala nou sta de un an in portbagaj :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu este din 2001 deci are variator.Ideea este ca inca nu a inceput sa se opreasca la semafor.Distributia este noua asa ca poate sa se rupa ca am garantie :))))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok...succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mare este puterea lui DUMNEZEU !

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mers ea 160.000 de km fara sa ii schimbe nimeni distributia ..... asa ca am incredere totusi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi place semnatura ta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

e purul adevar.Cine se plange de aceasta masina ori e nebun ori nu merita sa aibe Volvo.Oricum se strica greu!(parerea mea)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu cred ca simt cel mai bine treaba asta :-s pentru vand piese de volvo foarte rar in comparatie cu altii care vand piese pentru alte marci....dar volvo ramane cea mai tare masina

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se alimenteaza solenoidul si se observa cum lucreaza, daca lucreaza corect atunci este lasat in pace, daca este intepenit se curata cu diluant dupa care se monteaza la loc.

confirm cele spuse de Bogdan;

dupa curatarea solenoidului cu un spray degresant de exemplu (astfel incat atunci cand il misti energic sa se auda miezul cum se misca), a disparut zgomotul variatorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut eu proba si nu am reusit performanta..... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare ma poate ajuta si pe mine cineva?

cred ca este variatorul de la distributie,ciriie la relanti,iar cind se incalzeste motorul ciriie de zici ca i diesel,am ascultat cu urechea acolo linga distributie si acolo se aude,mentionez ca distributia am schimbat o.

astept un sfat,multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

pina la urma ma lamureste cineva si pe mine care este solenoidul si care este variatorul?

trebuie schimbate ambele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now