Sign in to follow this  
Followers 0
alinpc23

probleme cu turatia motorului

9 posts in this topic

se intampla ceva ciudat...cand merg cu AC-ul deschis atunci cand schimb o treapta inferioara sau pun pur si simplu pe liber apare o subturatie a motorului care uneori duce la oprirea acestuia...cand merg fara AC pornit nu e nici o problema ...relantiul oscileaza intre 900 si 1000 dar cand e AC-ul pornit e 900 aproape constant...se mai intampla lucrul acesta cand accelerez brusc in gol si dau drumul repede la pedala de cateva ori, tot asa scade turatia apoi revine la normal...am curatat clapeta de acceleratie, clapeta de relanti, m-am uitat la mufe e totul in regula, am scos si senzorul de aer e si el ok...nu-mi dau seama de unde poate fi problema...daca are cineva o idee rog sa o impartaseasca cu mine

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea ca motorasul de relanti sa nu fie chiar in regula , nici chiar clapeta de relanti , Senzorul de aer in ce sens e ok ? Stii ce valoare are si l-ai masurat ? Eu zic ca e normal sa oscileze relantiul cind mergi cu AC dar nu atit de mult incit sa duca la oprirea motorului .

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie sa mentionez ca nu tot timpul face asa , in special dupa ce forjez putin masina prin oras...dar si asa cate o data face cate o data nu face...fara AC merge excelent nu e nici cea mai mica problema...problema apare cand mai apare un consumator puternic care este ventilatorul care porneste cand deschid AC-ul...este diferenta intre clapeta de relanti si motoras de relanti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie sa mentionez ca nu tot timpul face asa , in special dupa ce forjez putin masina prin oras...dar si asa cate o data face cate o data nu face...fara AC merge excelent nu e nici cea mai mica problema...problema apare cand mai apare un consumator puternic care este ventilatorul care porneste cand deschid AC-ul...este diferenta intre clapeta de relanti si motoras de relanti?

Sunt doua pise diferite , cel putin asa am aflat la service  ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam aceiasi problema am si eu,doar ca la mine am o supapa defecta la turbo si din cauza aia face.la mine face numai dk dau drumul brusc la pedala de acceleratie,asa am relanti constant.daca ai turbo si ai supapa aia acolo,o poti verifica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate vad in profil ai benzinar,desigur ca motorasul de relanti este separat de clapeta.

Motorasul de relanti este acea piesa circulara lipita de motor si prinsa cu un colier din cauciuc.

Are un furtun la o extremitate si unul perpendicular pe el ,la extremitatea cealalta are o mufa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit la dezmembrari motorasul 15 euro, l-am schimbat si acum totul e in regula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai gasit de pe un Volvo sau de pe alta marca,pentru ca la pretul asta cred ca l-ai gasit pe Opel

Share this post


Link to post
Share on other sites

de la un volvo, e identic cu cel dinainte, bosh made in germany, era si radiatorul 35 de euro dar cred ca l-a rupt baiatul care-l dezmembra ca apoi a zis ca nu mai este

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0