Sign in to follow this  
Followers 0
darius7

din nou probleme :(...engine system,service required...

16 posts in this topic

din nou probleme , :-[,in timp ce mergeam pe drum mia aparut mesajul: engine system,service required si mi s-a opprit motorul,am tras pe dreapta ,am incercat sa repornesc si nimik,invarte motorul dar nu porneste .mesajul cu engine system,service required a disparut ,nu mai apare nimik,triunghiul din mijloc nu e aprins deci nu am nici o eroare in bord.am desfacut surubelul de la filtru de motorina ,m-am gandit ca poate are apa sau ceva  si am incercat sa-l pornnesc fara sa-l pun la loc ,a pornit a stat cateva secunde si l-am oprit eu ,am pus surubul inapoi am incercat sa-l pornesc dar nu a mai pornit .am desfacut furtunul ce vine motorina in filtru,am pus contactul dar nu vine cu presiune continuu,oare sa fie pompa din rezervor ?cand pun contactul pompa se aude.motorina bag nu-mai de la omw.inainte am avut problema cu un injector dar l-am reconditionat acum 8-9 mi km...ma gandesc ca nu e problema asta ..stiu ca raspunsul e sa-l pun pe tester :) dar sunt in resita si e k-am greu sa gasesc pe cineva cu tester de volvo.aveti vre-o idee?ce a-si putea face ?ce sa verific ?sa schimb filtrul de motorina ?am facut cu el vre-o 7-8 mi km ...

Gizas ...cate k-uri .....data viitoare sterg tot postul  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai încearcă o data.

Pui contactul (se aude pompa 5sec) si il iei cand nu se mai aude, faci asta de 3ori ca sa fii sigur ca ai presiune de motorina dupa care pornesti motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

contactukl

Ia incearca , te rog sa tastezi romaneste si corect  ;).....si ai grija ca la a 5-a fapta se da  o luna pauza la scris  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok..am incercat cum ai spus si nu merge ...cand pun contactul se aude pompa cum baga dar nu se mai opreste,baga continuu...se poate sa fi ramas blocata ?sau nu are presiune ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa din rezervor ar trebui sa mearga 80 de secunde la fiecare contact pus si in sarcina(este comandata de CEM la cererea ECM)

Scoti furtunul de la tur la pompa de inalta si pui contactul,daca nu arunca motorina acolo te muti la pompa(sub bancheta)

Daca pompa pleaca si zero motorina pe tur schimbi pompa

Daca vine motorina atunci trebe un tester,daca nu este tester, te muti la rampa vezi daca acolo ai presiune,"MARE ATENTIE ESTE PRESIUNE INALTA ACOLO" numai pentru avizati

CARE CORECTEAZA TEXTELE CAND NU LE CONVINE CEVA VA ROG SA SCRIETI SI CINE SUNTETI SA STIM SI NOI DE LA CINE LUAM PAUZA LA SCRIS!MERCI

Share this post


Link to post
Share on other sites

CARE CORECTEAZA TEXTELE CAND NU LE CONVINE CEVA VA ROG SA SCRIETI SI CINE SUNTETI SA STIM SI NOI DE LA CINE LUAM PAUZA LA SCRIS!MERCI

Scrie mic in jos-ul postului cine a facut ultima editare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu' Detonator, aici se corecteaza textele, ca suntem o societate elevata si nu acceptam limbaj de mirk, pirk, k,  sa scriem cu vb, kk, maka, etc. Doar avem Volvo nu Bemeweu sau Audi A6. Pina si Boc are boala pe Audi A6 2,5 TDI  ;D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu'Catalin e vreo problema ca am intrebat?Si eu sunt de acord cu scrisul romanesc corect

Am fost corectat la un "MAH" care insemna un "BA" si eram curios sa stiu cine este corectorul!

Sunt multi cu Volvo care sunt niste cocalari si cunosc mai multi oameni civilizati cu BMW si Audi decat cu Volvo(Chiar daca lucrez la Volvo)!

Si poluam topicul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu' Detonator, nicio problema bre. E dreptul tau sa intrebi, ma bagai si io in seama sa-ti explic cum e treaba  :D

Si ai grija te rog sa nu mai scrii cu Mah pe-aci ca nu e demn de volvo club :D Normal, toti agream limba romana si asa tre sa scriem si sa vorbim. Adica corect. Ce exemplu dau copiilor daca eu ma prostituez in limbajul pe care il folosesc? Daca din sondajul tau sint multi cocalari cu Volvo atunci e naspa. Ca sint multi civilizati cu BMW si Audi e normal.. sint mult mai multe BMW uri si Audi -uri decit Volvo. ;) Sorry de Off topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

La subiect, va rog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nenea Tizu, la mine când am umblat la injectoare a mers mai mult pompa de joasa, dar in mod normal când am presiune in rampa nu se aude mai mult de 5 secunde .

Oricum e super ca merge mai mult pt ca poți amorsa beton instalația ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa sa va spun ce am rezolvat ...am inceput  cu pompa de motorina din spate din rezervor am fost sigur 70% ca e problema.un prieten mi-a verificat : a adus o pompa de bmw sau ford nu stiu de ce era,am bagat-o in motorina,o baterie ,a legat-o pe plus si minus la baterie a conectat furtunul de la pompa la filtru de motorina si am dat cheie si a pornit asa mi-am dat seama ca e pompa dusa,nu baga presiune.... :( ,aveti idee cat e o pompa noua ? ,multumesc la toti ptr sfaturi  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa noua costa peste 1000RON afara deci la noi ceva mai mult .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0