xaba72

Putere motor v40

38 posts in this topic

3 la mana nici un V40 cu motor B4204S nu este limitat la 190km/h, ai debitmetrul uzat de aia nu prinzi 205km/h cum zice producatorul (~210km/h pe ceas )

dami si mie mai multe detalii despre "MAF" ce este el unde sa afla (pretul mi-ai zis ) si un cod de piesa daca stii sa ma uit pe net de preturi pe afara.

Recunosc ca sunt cam incepator in Volvo al meu dar sunt dispus sa invat!

Mersi mult anticipat "Bogdan G"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este adevarat ca consumul cel mai mic o are daca tii la 2000 r/minut, in a 5-a, cu asta ai 80 de km pe ora?Si ca are doar putin peste 40 de cai putere,dar nu forteaza motorul ?

Pai daca ai benzina nu are nimc,dar daca ai diesel ii aiurea sa mergi subturat.De ex eu daca merg subturat o saptamana (adica 2000 - 2400 rpm),dupa cateva  zile cand vreau sa i dau nu mai trage asa bine si scoate mult fum negru la prima accelerare brusca ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ciprian, MAFul este piesa aflata imediat la iesirea din filtrul de aer spre clapeta de acceleratie, are o mufa cu 3-5 fire .

Uite aici poza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci mufa aia daca e stricata s-ar putea sa traga motorul mai rau si sa consume mai putin?

de exemplu la masina mea daca ma duc cu 15 km in a 2-a si o accelerez nu o ia brusc...si si in a 3-a daca o accelerez brusc pe la 50 km/h nu smanceste...dar incepe dupaia cam in 5 sec sa traga mai tare. poate si o problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mufa aia nu măsoară nimic, e doar o mufa ;D

MAFul masoara si ala este tot cilindrul acela de plastic .

Daca este obosit maÈ™ina nu trage È™i consumul este ceva mai mare . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi mult "bogdan G" o sa ma duc la un tester si sa vedem ce zic si ei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum e la 16,16v dar va pot spune ca daca stiti sa conduceti un volvo credetima nici nu consuma mult si aveti tot ce vreti de la un motor pus pe aceste masinute bestiale in mare masura depinde de sofer vorbesc ffff serios si va mai spun ca volvolaul meu e din 98 are 290 mii km si ma joc pe strada cu BMW-uri, AUDI-uri serios nu-mi aduc aminte sa ma fi depasit vreun smecher care mi se parea mie ca mergea in masina lui falindu-se cu ea

ce nu am putut lua a fost un S60  si nici nu am pututvedea ce motor are ca ma cam tinut la respect,aha si ultima data am reusit sa ma "tin" de un motociclist il scapam eu din vedere dar il ajungeam repejor ;D;) si am motor de 18, 16vdar cat de cat intretinutbine

VOLVO-I VOLVO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si marmota învelea ciocolata in staniol :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

inseamna ca -i un motor foarte bun!!

al meu asa ceva nu face  si i in perfecta stare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum e la 16,16v dar va pot spune ca daca stiti sa conduceti un volvo credetima nici nu consuma mult si aveti tot ce vreti de la un motor pus pe aceste masinute bestiale in mare masura depinde de sofer vorbesc ffff serios si va mai spun ca volvolaul meu e din 98 are 290 mii km si ma joc pe strada cu BMW-uri, AUDI-uri serios nu-mi aduc aminte sa ma fi depasit vreun smecher care mi se parea mie ca mergea in masina lui falindu-se cu ea

ce nu am putut lua a fost un S60  si nici nu am pututvedea ce motor are ca ma cam tinut la respect,aha si ultima data am reusit sa ma "tin" de un motociclist il scapam eu din vedere dar il ajungeam repejor ;D;) si am motor de 18, 16vdar cat de cat intretinutbine

VOLVO-I VOLVO

foarte tare!  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri seara m-am intors de la Cluj. De la Bistrita pana la Suceava, am avut un companion, adica un WV Golf 5. Nu stiu daca era pe benzina sau motorina.

Cu toate astea, singurele momente cand il pierdeam, era cand el facea niste depasiri riscante, sau pe linie continua. Nu imi dau seama daca ma astepta el apoi, sau reuseam eu sa il ajung. Ce stiu este ca pe Pasul Tihuta, l-am intrecut pana la jumatatea traseului de urcare dinspre Bistrita. M-a ajuns din urma abia prin apropriere de Vatra Dornei.

Mentionez insa ca am avut ceva probleme cu motorina, in sensul ca nu prea vroia sa traga motorul la demaraj.

PS: nu cred ca mai fac asa o cursa, ca cea de ieri. Am ajuns in aproximativ 4 ore de la Cluj la Suceava (320km). Cu oprire in Dej si Vatra Dornei, de cate 5 minute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice maÈ™ină trage dacă are pilot la volan ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now