vicky1982

nu se tureaza mai mult de 3000 ture s40

167 posts in this topic

Salut. Am si eu o problema si va rog frumos sa ma ajutati daca puteti, ca de aruncat cu bani ca fraieru m-am saturat. Am un s40 2006, 1,6 tdi. La o luna dupa ce l-am luat, nu imi merge in mai mult de 3000 ture, nu imi merge mai mult de 50, abia plec de pe loc si s-a aprins motorasu in bord. Am fost la un mecanic care mi-a schimbat jumate de motor(chiuloasa, segmenti, garnituri, senzorul de la debitmetru, distributie...) Cand mi-a dat-o tot, la fel. A zis sa ma duc la volvo ca nu am lichid de filtru de particule, asa e eroarea si de aia nu se tureaza. Am fost , am dat 1000 roni si o iau tot la fel. Imi zic ca e stricat debitmetru de aer (eu am schimbat senzorul 800 ron). Nu stiu ce sa mai fac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil omu si a dat seama ca i departe de volvo ;D.

Referitor la problema,ma gandesc ca ar fi lichid insuficinet(daca ai filtru de particule).Cam asa se manifeta,nu depaseste o anumita turatie,trage greu si in anumite cazuri se opreste.

Cel mai bine astepti sfatul unui posesor de s/v50 D

Era sa uit: completeaza ti te rog profilul,asa vei putea primi mai usor sfaturi/ajutor!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce iti compeletzi profilul iti recomandam noi un mester bun .

Share this post


Link to post
Share on other sites

uite ce am patit eu...         http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,7170.msg92145.html#msg92145 post_ul numarul 46.Pana la urma s-a dovedit

ca era un furtun, de la un senzor, topit.Eu nu aveam nimic aprins in bord,doar ca nu treceam de 3000 ture.In a 5_a cu 2900-3000 ture eram undeva la 120-130 km/h.Nu aveam demaraj decat in vitezele 1 si 2, cu a 3-4 si 5_a nu trecea de 3000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am patit-o si eu de vreo 2 ori.

E un senzor de vacum care m-a costat 450 lei de fiecare data.

E ceva de langa debitmetru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma cum s a rezolvat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am aceasi problema si eu,numai ca la mine nu trece de 3000 de ture,pot sa fac orice,nu conteaza daca e pe liber sau ce treapta de viteza,si viteza prinde dar cu a 5 cam 110km ca ma rog de ea sa demareze nu are putere de loc, am tot citit si multi zic ca ar fi de la filtru de particule sau debitmetru,cum aflu daca am filtru de particule sau unde e debitmetru si filtru pozitionate sa verific furtune si ce se mai poate la ele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai debitmetrul ar trebui sa fie acolo unde i filtru de aer,Pana in 3000 rpm trage bine / trebuie sa tragi de el?

- pai daca nu are putere ,ar trebui sa fie dpf ul ,putin lichid sau eu stiu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 2004 nu cred ca are nici un DPF pe ea ;D Sa nu cumva sa fie dinacela pus ulterior ca la @thor4ever ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 2004 nu cred ca are nici un DPF pe ea ;D Sa nu cumva sa fie dinacela pus ulterior ca la @thor4ever ;)

pai nu a specificat ;D

doar "am tot citit si multi zic ca ar fi de la filtru de particule sau debitmetru".deci  ???

Daca nu are dpf atunci vreun furtun pe la turbina ,dar trebuie sa se auda fsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teodor cel mai bine mergi cu masina la un service cu tester pt Volvo si vezi clar ce anume ai defect, nu te apuca de schimbat piese dupa ureche.

Din pacate cei din Tg Jiu sunt praf la Volvo dar niste erori poti vedea, pui aici codurile de eroare si gasim o rezolvare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@teodor, daca n-ai incercat deja, mergi cu masina la bosch car service pe centura langa Jiu, au o firma albastra. Fa o diagnoza si ne spui ce-a iesit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi,o sa imi fac timp zilele astea si dau o fuga pana acolo sa vedem ce erori imi apar,o sa le postez aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost la baieti si s-a rezolvat, din ce am inteles electrovalva pentru supralimentare era de vina,din cauza drumurilor perfecte de la noi din vibratii suportul metalic al electrovalvei s-a rup lucru ce a dus la ruperea firelor din mufa si un furtunas iesit. acum trebuie sa gasesc un meserias sa vad daca merge sudat acel suport daca nu trebuie sa gasesc o modalitate sa prind bine acea electrovalva. mi-am recapatat s40-ul pe care il stiam nu tractorul cu care am mers recent :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am masina in service de 2 luni si nimic. De 2 saptamani e la Volvo la reprezentanta. Am inlocuit lichidul de la filtru de particule si debitmetrul pt. a 2 a oara si tot degeaba, nu trece de 3000 ture. Au zis ca filtru de particule e infundat. Sau ca nu e bun senzorul de la filtru de particule. Senzor 650 ron, filtru 1.800 euro. Am bagat in ea pana acum 2.000 de euro. O sa ma imbolnavesc cat de curand.

Daca nici cei de la reprezentanta nu stiu, eu ce sa mai zic. O sa le zic sa se uite la furtunul acela care afost copt la userul POL, o sa le zic si de senzorul de vacum...si am mai auzit de o varianta prin care se poate spala filtru de particule. La spalatorie, cu jet sub presiune. Stiti ceva de treaba asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciudat baietii astia nu cred ca au softul complet de volvo dar imediat ce au pus-o pe calculator asta a aparut ca eroare,in maxim 30 min a fost gata

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vicky nu se spala filtrul de particule in cel mai rău caz se poate sufla cu aer comprimat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vicky

Salut, si eu am avut aceeasi problema cu V50-ul (tot 1.6D); numai la biserica nu am fost cu ea, in rest am incercat tot ce se putea; mi s-a zis ca nu are aditiv (am pus), mi s-a zis ca e furtun crepat (l-am inlocuit), ca e un senzor de pe filtru (l-am schimbat), ca e filtrul de particule infundat (regenerari peste regenerari, dat jos si suflat); eram saptamanal in service cu ea; pana la urma nu am mai rezistat si dupa ce m-am consultat cu cativa baieti priceputi de pe forum, am schimbat filtrul de particule (4400 RON) si totul e ok, nu am mai avut probleme.

Din cate am inteles, e consumabil si mai devreme sau mai tarziu ii vine vremea...

Multa bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar tu aveai peste 200.ooo km dacă nu ma înÈ™el .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putin sub 200.000, dar pe-acolo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

Vad ca thread-ul asta e cam vechi, dar am si eu aceeasi problema si ma gandeam ca poate cineva are o solutie mai clara. Am un Volvo S40 2.0D din 2005 luat din Belgia. Cand l-am cumparat avea cateva probleme (roti necalibrate si vechi, service-ul nefacut de vreo 40.000 de km, etc), inclusiv filtru de particule infundat si rezervorul de solutie de regenerare uscat de vreo 60.000 de km (masina avea 188.000 km la bord cand am luat-o). Cu toate astea, accelera foarte bine, se simteau cei 136 de cai. Ca sa nu am probleme cu inmatricularea euro4, am dus-o la reprezentanta Volvo din Olanda, si am platit curatarea filtrului de particule + umplerea rezervorului de lichid + update de soft (800 Euro). Dupa aia a mers la fel de bine si nu mai aveam nici mesajul de verificare a motorului pe care mi-l dadea inainte. Am mers cu ea 2200 de km din Olanda pana in Romania, si pe drum, dupa ce am intrat in tara, a inceput sa faca exact acelasi lucru pe care l-ati patit si voi: nu trecea de 3000 rpm de nici o culoare. Prima oara am crezut ca e de la butonul DSTC pe care il atinsesem accidental. Dupa ce am lasat masina cu motorul oprit o vreme, si-a revenit. Dar astazi, dupa ce azi dimineata mergea foarte ok, iarasi a inceput sa faca acelasi lucru si nu si-a mai revenit.

Problema e ca nu apare pe bord nici un fel de mesaj de eroare... deci nu stiu ce sa fac cu ea. N-as duce-o nici la un service aiurea sa ma puna sa inlocuiesc motorul ca sa-si scoata ei niste bani. Sincer nu cred ca e de vina filtrul de particule... deci puteti sa-mi recomandati un service sau o persoana de incredere care sa se uite la ea?

Cu bine,

Radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit la fel pe autobanda in Austria, crapase EGR-ul.

Un mecanic austriac a blocat intrarea gazelor in EGR cu o tabla foarte subtire si mi-am continuat drumul pana in Austria si inapoi in Romania fara probleme. Deci ca sa va asigurati ca e EGR-ul e de vina nu trebuie decat sa-l "scoateti' din circuit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, din pacate nu ma pricep deloc la mecanica auto asa ca tot mi-ar trebui o recomandare pentru un mecanic serios. Stie cineva unul in Bucuresti?

Off-topic: am gasit VIDA pe torrents, dar nu stiu ce hardware imi trebuie... un cablu OBD pe usb e suficient?

R.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca ceva care ma mira... computerul de bord nu-mi semnaleaza nici o problema... n-ar trebui sa-mi spuna ca e ceva neinregula cu motorul/egr-ul, etc.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o astfel de problema cu al meu imi puteti recomanda un tester de incredere eventual dupa aflarea problemei un mester sa o rezolve ? Rog foarte frumos este urgent daca se poate chiar maine, Bogdan daca m-ai putea trimite undeva de incredere m-ai ajuta mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now