vicky1982

nu se tureaza mai mult de 3000 ture s40

167 posts in this topic

Am un mester priceput unde te pot trimite, prima data trebuie facuta o diagnoza, abia dupa ce vad defectul iti pot da o rezolvare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un mester priceput unde te pot trimite, prima data trebuie facuta o diagnoza, abia dupa ce vad defectul iti pot da o rezolvare .

Bun atunci zimi unde ma duc pentru diagnoza !! ora si loc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Am patit si eu cam acelasi lucru. Cateodata, cand urc panta nu tureaza peste 3000, indiferent de treapta in care ma aflu. Ultima data s-a intamplat ieri pe Dealul Negru. Am abordat panta cu motorul subturat si am urcat-o asa. Dupa asta nu a vrut sa mai tureze peste 3000. La un moment dat m-am oprit 5 minute la o benzinarie, am oprit motorul si la pornire a mers fara probleme. S-a intamplat ca si cum calculatorul a dat o eroare care limiteaza turatia la 3000 si dupa ce s-a oprit motorul s-a resetat eroarea. La bord nu apare nimic.

Acum 4 zile am facut revizia de 90.000. Un sfat, ceva?

Volvo V50, 1.6D.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfatul este sa mergi mai turat, ai un motor mic si o caroserie mare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfatul este sa mergi mai turat, ai un motor mic si o caroserie mare .

Asta stiu, s-a intamplat, dar nu am mai patit cu nici o masina asa ceva. Este normal? Se poate sa dea calculatorul o limitare, sau este legat de alimentare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane si eu am cateodata problema asta si daca si eu am mers subturat ma las de meserie :D

Tind sa cred totusi ca e de la FAP cu toate ca pe tester nu-mi mai apare eroarea aia care aparea la tine.

Cred ca nu scap pana nu mi-l anulezi...

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tind sa cred totusi ca e de la FAP cu toate ca pe tester nu-mi mai apare eroarea aia care aparea la tine.

Cred ca nu scap pana nu mi-l anulezi...

Eu tocmai am facut treaba asta + alta "rusinoasa" , dar nu ma pot bucura de masina pentru ca am un furtunul de la intercooler spart.

Vine el...

LE : Bujiile le-am schimat in Martie-Aprilie, marca Beru.

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si sa vezi ce o sa zburde furia neagra turbo . :D

La 1.6D limitarea la 3000rpm poate fi si de la bujii (releul de bujii) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hello2::director: Abia astept, s-a depus rugina pe discuri de cand stationeaza :crybaby:

Cred ca e prima oara cand sta asa mult pe dreapta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma duc astazi sau maine la Bosh Car Service sa o pun pe tester sa vad ce zice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma se pare ca mi-a venit si mie randul sa am aceleasi simptome: becul cu "motoras" in bord iar cand incerc sa o calc la mai mult de 3000 rotatii se pune in bot.

La 1.6D limitarea la 3000rpm poate fi si de la bujii (releul de bujii) .

Aici te referi la bujii sau la releul in sine ca la reprezentanta mi-au spus in ianuarie ca am bujii moarte iar lichid la PDF este suficient (de atunci am mai facut 5000km).

P.S. Reprezentanta de la Cluj dar intrebarea e daca pot sa citesc eventuale erori cu un alt tester ca in bord nu zice nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darian: eu sunt in Bistrita si daca vrei punem DICE-ul pe ea. Mai stau pe aici o zi-doua, daca vrei da un semn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uite ce am patit eu... http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,7170.msg92145.html#msg92145 post_ul numarul 46.Pana la urma s-a dovedit

ca era un furtun, de la un senzor, topit.Eu nu aveam nimic aprins in bord,doar ca nu treceam de 3000 ture.In a 5_a cu 2900-3000 ture eram undeva la 120-130 km/h.Nu aveam demaraj decat in vitezele 1 si 2, cu a 3-4 si 5_a nu trecea de 3000.

Mai pune o data linkul catre postul din mesaj sau detaliaza te rog despre ce furtun e vorba.

@darian: eu sunt in Bistrita si daca vrei punem DICE-ul pe ea. Mai stau pe aici o zi-doua, daca vrei da un semn.

Ti-am trimis PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa verificarea cu DICE (multumesc Behu) am ramas u un cod de eoare: ECM-2A30 Particle Trap Blocked. In concluzie cred ca ncesita umplere cu aditiv desi reprezentanta Cluj imi zisese in urma cu aproximativ 5000 km ca am mai mult de jumatate de rezervor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca ai DPFul infundat si nu se mai poate regenera singur, trebuie regenerat cu DICE-ul .

Nu are nici o legatura cu aditivul ci cu stilul de mers, km masinii si/sau eventuale probleme motor .(senzor DPF defect/ furtun senzor DPF spart/ lipsa presiune turbo, probleme injectie, etc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am reusit sa citim nivelul aditivului (n-am reusit sa ne dam seama unde e "VTC2000 symbol" :downtown: ) ca atare nu am incercat o regenerare fortata a FAP-ului de teama sa nu-l infundam mai tare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In stanga trebuie sa fie si arata asa.

Daca nu mai ai aditiv ai eroare pe ADM nu pe ECM.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, am identificat. Eroare a mai ramas doar pe ECM. Just in case... daca nu mai e aditiv si incercam o regenerare stricam ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu strici nimic, asa este procedura.

Este bine totusi sa ai uleiul schimbat de curand si obligatoriu verifici nivelul uleiului inainte de a incepe regenerarea fortata. Atentie nu este bine sa mergi cu nivelul de ulei la maxim, trebuie sa fie la 3/4 din maxim, adica o linie sub maxima (parca la 1.6D ai 4 linii) .

Daca dupa regenerarea fortata diferenta de presiune este 0 inseamna ca ai scapat, daca este >10 nu este bine iar daca ai 0 si dupa un timp iar apare eroarea inseamna ca masina are multi km si trebuie sa resetezi "counter-ul" DPF .

De curiozitate cati km are masina ?

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

KM i-am verificat si reprezentanta zice ca sunt 120 mii (conform cartii service si TUV-ului din Germania dar pe care nu prea pun pret)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G: Daca platim bine, poate ne spui si unde sa ne uitam sa aflam daca sunt reali sau nu... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e mai simplu sa-mi dai un telefon cand esti cu testerul pe masina si iti explic pas cu pas ce trebuie sa faci. E bine asa ? :D

@Darian, am mai mare incredere in TUV decat intr-o carte de service . Totusi sa nu fie mare distanta (de timp) intre TUV si achizitia masinii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regenerarea a esuat iar acum sunt nevoit sa caut solutii/ locuri in zona mea unde sa incerc o anulare. Daca e cineva care a facut treaba asta si poate sa imi dea detalii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Tg. Mures am solutie pt tine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Mures am vorbit dar rezolva doar partea de soft si asta tot trimitand ECU la Bucuresti ca respectivul zicea ca nu poate. Daca ai alta varianta da-mi un numar de contact.

Am mai gasit o firma prin Harghita care zice ca imi curata DPF dar daca regenerarea fortata nu a mers nu stiu ce sens mai are. Atasez mai jos detaliile tehnice despre modalitatea de curatare:

Noi folosim o metodă foarte complexă cu care forţăm particulele nearse, lipite îndealungul anilor pe pereţii interiori al filtrului de particule, să iasă afară.

Ani la rând am studiat curăţirea filtrelor de particule, până ne am dat seama cum putem să scoatem particulele adunate în interiorul filtrului de particule.

Cu metodă noastră garantăm curăţirea filtrelor de particule 90-99%!

Regenerarea se face intr-un aparat special făcut pentru curăţirea filtrelor de particule DPF si FAP.

Curăţirea unei filtru de particule in acest aparat durează in medie 12-16 ore, după care piesa intră in cuptor care este preîncălzit la 650-750 grade, unde lăsăm să ardă 2-3 ore!

După scoaterea filtrului de particule din cuptor urmează o ultima fază de regenerare cu o soluţie specială, care elimină ultimele impurităţi, depuneri rămase în filtru!

Ultima tratare cu soluţie specială este urmat cu 10 minute uscare in cuptor la 700 grade, după care piesa este răcită cu aer comprimat la presiune mare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now