vicky1982

nu se tureaza mai mult de 3000 ture s40

167 posts in this topic

Mda il desface si il spala cu triumf (solutia speciala).

Vezi ca este topic pe clubford cum cineva singur si a desfacut filtrul,taiat,spalat,sudat.Si merge bine.Sunt poze si explicatii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu pe mai multi care si-au spalat DPFul dar nu a tinut mai mult de 40.ooo km iar pretul este destul de piperat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Tg. Mures am solutie pt tine .

da-mi totusi un numar de telefon de la Tg. Mures sau daca ai tu drum prin Turda ... :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

posibil,dar 40mii km sunt poate peste 2ani.si din ce am vazut nu i cine stie ce.poate sa o faca oricine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thor pentru unii 40k km pot înseamna chiar si jumătate de an.

Eu unul dacă as fi avut DPF cu primul simptom de imbolnavire l-as fi anulat fără regrete!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Darian, vezi aici, ai de ales intre Tg Mures si Brasov .

@Vita Fresh, si eu tot asta as face, totusi sunt oameni care nu vor sa accepte ca nu se mai poate regenera, sunt multi care desi le explici ca denumirea spune clar ca vorbim de un consumabil pe numele lui filtru, ei considera ca trebuie sa tina mult, pe viata pt ca ei asa au citit in anumite brosuri unde scria ca e lifetime, totusi acest "lifetime" este un termen relativ, depinde cat de mult traiesti . :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Darian, vezi aici, ai de ales intre Tg Mures si Brasov .

Cu ei am vorbit si imi spuneau ca se ocupa doar de partea soft si asta trimitand ECU la Bucuresti. Pentru partea cu curatat filtrul trebuie sa merg inalta parte. toata chestia asta presupune drumuri Bistrita-Mures si timp pierdut de care nu prea dispun. La Brasov nu cred ca ajung cu masina in halul asta. Ma gandeam la varianta cu FAP de pe un focus dezmembrat daca se potriveste.

Daca se anuleaza din soft pot circula cu ea macar pana acasa tinand cund ca "becul" s-a aprins in urma cu 50km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darian007

Salut, ti-am atasat cateva poze cu dpf-ul. Nu cred ca il poti scoate pe acolo (sa zicem ca faci gaura mai mare) dar nici asa nu merge. Cel mai probabil ti-l spala cum spunea Bogdan G, baga niste axion pe sus si apoi baga apa sub presiune si se presupune ca l-au spalat. Cred ca degeaba il anulezi doar din soft daca nu-l anulezi si fizic. Daca mergi cu el infundat este posibil sa-ti strici turbina :confused2: ...sau altele

Edited by Dinoco
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai exact ce e in ultima poza? Ca nu prea imi dau seama.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucatile de filtru extrase din carcasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul/fagurele spart...

PS: Consumul sta undeva intre 6,5l-6,8l% exclusiv in Bucuresti. Cu o medie de viteza de 18km/h

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darian007

Salut, ti-am atasat cateva poze cu dpf-ul. Nu cred ca il poti scoate pe acolo (sa zicem ca faci gaura mai mare) dar nici asa nu merge. Cel mai probabil ti-l spala cum spunea Bogdan G, baga niste axion pe sus si apoi baga apa sub presiune si se presupune ca l-au spalat. Cred ca degeaba il anulezi doar din soft daca nu-l anulezi si fizic. Daca mergi cu el infundat este posibil sa-ti strici turbina :confused2: ...sau altele

multa caramida ai scos din el. I-am pus gand rau si il rezolv cat de repede. Asta in conditiile in care nu prezinta nici un risc deplasarea pe distanta de 100 km pana la "doctor".

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce inseamna cod eroare 42512

cam la fel se comporta

am completat cu aditiv ptr filtru de particule

am facut 3000 km si .....pleosc .nu se mai tureaza ,nu are putere

Edited by doru marian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca trebuie sa mergi la o diagnoza la cineva care se pricepe, cu DiCE si VIDA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista cod de eroare 42512 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce inseamna cod eroare 42512

cam la fel se comporta

am completat cu aditiv ptr filtru de particule

am facut 3000 km si .....pleosc .nu se mai tureaza ,nu are putere

Err. Volvo nu exista sau o fi vreun delphi obosit .

Poate este nevoie de regenerare,ori poti observa chiar tu ,daca ai crestere de combustibil la un mers constant .De consumul instantaneu vorbesc.(crestere chiar dubla)

Banuiesc ca este motor 1.6D unde problema este raspindita si foarte discutata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Err. Volvo nu exista sau o fi vreun delphi obosit .

Poate este nevoie de regenerare,ori poti observa chiar tu ,daca ai crestere de combustibil la un mers constant .De consumul instantaneu vorbesc.(crestere chiar dubla)

Banuiesc ca este motor 1.6D unde problema este raspindita si foarte discutata

Err. Volvo nu exista sau o fi vreun delphi obosit .

Poate este nevoie de regenerare,ori poti observa chiar tu ,daca ai crestere de combustibil la un mers constant .De consumul instantaneu vorbesc.(crestere chiar dubla)

Banuiesc ca este motor 1.6D unde problema este raspindita si foarte discutata

Err. Volvo nu exista sau o fi vreun delphi obosit .

Poate este nevoie de regenerare,ori poti observa chiar tu ,daca ai crestere de combustibil la un mers constant .De consumul instantaneu vorbesc.(crestere chiar dubla)

Banuiesc ca este motor 1.6D unde problema este raspindita si foarte discutata

consumul este OK

regenerare ........cum

multumesc

ps

1.6d

Edited by doru marian

Share this post


Link to post
Share on other sites

consumul este OK

regenerare ........cum

multumesc

ps

1.6d

intrebare

dupa test = eroare pompa pentru aditiv nu este activa

Cum se activeaza ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Completare cu aditiv (asta inteleg ca ti s-a facut)

2 Apoi resetare eroare ,contor ,aditiv (si asta cred ca ti s-a facut)

Ce aflu de la tine este ca ai eroare pompa aditiv.Este o pompa ce stie sa iti injecteze aditiv in carburant(Eolys este marca de aditiv este pe baza de ceriu si iti ridica temp. gazelor arse din motorina.)

Acesta pompa trebuie sa lucreze ca altfel degeaba ai aditiv pus in rezervor.Se si testeaza ,etc

Trebuie sa mergi la cineva cu tester DICE si merge totul de la sine si pleci rezolvat.Este simpla problema ta.

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Completare cu aditiv (asta inteleg ca ti s-a facut)

2 Apoi resetare eroare ,contor ,aditiv (si asta cred ca ti s-a facut)

Ce aflu de la tine este ca ai eroare pompa aditiv.Este o pompa ce stie sa iti injecteze aditiv in carburant(Eolys este marca de aditiv este pe baza de ceriu si iti ridica temp. gazelor arse din motorina.)

Acesta pompa trebuie sa lucreze ca altfel degeaba ai aditiv pus in rezervor.Se si testeaza ,etc

Trebuie sa mergi la cineva cu tester DICE si merge totul de la sine si pleci rezolvat.Este simpla problema ta.

Succes

Multumesc

a sters eroare ,nu resetat

din cauza asta are momente cand nu trece de 3000 ture ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna! eu am avut o problema tot asa, ca nu-mi trecea de 3000 rpm. uitate la mufele care sunt de la DPF si de la debitmetru. eu ce-am facut: am pornit motorul l-am turat pana in 3000 dupaia l-am oprit, am deschis capota, am scos mufele de la DPF si de la debitmetru. am repornit motoru, l-am turat tot asa pana o mers [3000] l-am oprit, am pus mufele inapoi am repornit masina si s-a turat pana in 4000 lejer. sper ca ti-a fost de folos !

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna! eu am avut o problema tot asa, ca nu-mi trecea de 3000 rpm. uitate la mufele care sunt de la DPF si de la debitmetru. eu ce-am facut: am pornit motorul l-am turat pana in 3000 dupaia l-am oprit, am deschis capota, am scos mufele de la DPF si de la debitmetru. am repornit motoru, l-am turat tot asa pana o mers [3000] l-am oprit, am pus mufele inapoi am repornit masina si s-a turat pana in 4000 lejer. sper ca ti-a fost de folos !

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna! eu am avut o problema tot asa, ca nu-mi trecea de 3000 rpm. uitate la mufele care sunt de la DPF si de la debitmetru. eu ce-am facut: am pornit motorul l-am turat pana in 3000 dupaia l-am oprit, am deschis capota, am scos mufele de la DPF si de la debitmetru. am repornit motoru, l-am turat tot asa pana o mers [3000] l-am oprit, am pus mufele inapoi am repornit masina si s-a turat pana in 4000 lejer. sper ca ti-a fost de folos !

habar nu am unde-s mufele alea

ai vre-o poza ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

astea 2 sunt. unu-i langa baterie si celalat langa filtrul de aer

post-6070-0-35676100-1376915942_thumb.jp

post-6070-0-47057100-1376915970_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna! eu am avut o problema tot asa, ca nu-mi trecea de 3000 rpm. uitate la mufele care sunt de la DPF si de la debitmetru. eu ce-am facut: am pornit motorul l-am turat pana in 3000 dupaia l-am oprit, am deschis capota, am scos mufele de la DPF si de la debitmetru. am repornit motoru, l-am turat tot asa pana o mers [3000] l-am oprit, am pus mufele inapoi am repornit masina si s-a turat pana in 4000 lejer. sper ca ti-a fost de folos !

Si tu crezi ca ai rezolvat problema? :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now