vicky1982

nu se tureaza mai mult de 3000 ture s40

167 posts in this topic

eu n-am spus ca am rezolvat problema. eu am spus o treaba ce-o fost la mine, tot asa era pana in 3000 urca dar dupaia numai, si am facut ce-am scris mai sus si acuma merge, numai ca are momente cand nu trage, asta ii o alta boala pe care o are. eu i-am zis o idee la doru ce sa faca, ca la mine asta o rezolvat problema, poate are ceva cabluri care is rupte sau nu fac contact calumea, stiu eu. de aia am zis sa se uite la mufe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara o diagnoza corecta cu VIDA nu rezolvi nimic !

Am ingrosat cuvantul corecta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, mi-a venit si mie randul...s-a intamplat ieri, mesaj in bord "motor putere scazuta" (minder motorvermogen) si "time for regular service" (ruim tijd in v. onderhoud)....revizia a fost facuta acum 1000 de km...iar legat de celalat mesaj, motorul nu se tureaza peste 3000 indiferent ca e pe liber sau nu...turbina scoate un "fsss"...am gasit si putin ulei in filtrul de aer :-S...precizez ca iau multe gropi zilnic din cauza zonei unde locuiesc...masina are 150.000 de km....ar trebui sa verific ceva inainte sa fac o diagnoza la reprezentanta ?...zic asta pentru ca am de asteptat pana luni din cauza ca ei nu au program sambata si duminica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF infundat iar fassul este de la gazele de evacuare ce incearca sa iasa pe unde pot .......adica si prin corpul turbinei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiar am simtit mirosul de gaze de 2-3 zile...cred ca nu apuca sa isi faca regenerarea.....am scos mufa de la DPF, am suflat`o putin si am pus`o la loc....pentru un moment a mers brici, adica viteza 1-2-3 blana....la a 4-a, dead !....apropo, are ceva daca fac un drum scurt cu ea ?...pot inrautati situatia ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa verifici uleiul prima data sa nu fie mult peste maxim .

Share this post


Link to post
Share on other sites

e doar la maxim :smile:...mersi mult !....luni voi incerca o regenerare fortata la reprezentanta..

Edited by alexska

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost la diagnoza....toate bujiile arse.....ma bucur ca am scapat doar cu atat :D....ce marca sa iau ?...beru sau bosch ?...nu e nici o diferenta de pret (63 lei/buc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salve! Nu-mi place sa dezgrop mortii, dar acealeasi simptome le am si eu la C30.

Am mers toata ziua cu masina, toate bune si frumoase. Ajung acasa, dupa 1h cand sa plec, "minder motor...". Uleiul n-a crescut, fum nu scoate si nici-un zgomot ciudat.

Pana ajung sa fac o diagnoza calumea sa vad despre ce e vorba, pot sa fac linistit 2-3 drumuri chill?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Eu zic sa te pregatesti financiar pentru un dpf :)

Chiar spuneai sambata ca nu ai probleme cu el.

Pana nu faci diagnoza nu ai ce sa faci.

Pot fi toate bujiile arse/dpf ul decedat (sau ramas fara aditiv)/valva n75...lista poate continua.

Poate debitmetrul...si ala te limiteaza

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

DiaCnoza :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gura spurcata am si eu. De mult zic ca anulez dpf-ul, dar au aparut alte prioritati. In ianuarie sper sa reusesc. Mersi frumos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-l anula cat timp nu-ti face probleme, de ce sa-l anulezi? Daca citesti forumul pe tema asta, o sa vezi ca nu prea recomanda nimeni sa faci dpf off inainte sa "doara". :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca odata si odata tot trebuie facut :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum crezi; eu am recomandat să-l lași până "moare".

Eu unul nu mi-aș pune un stent pe vasul sanguin pe considerentul că incidența bolilor de inimă e crescută...

Alții, poate, și-ar pune...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salve!! am aceasi problema cam de vreo 2 saptamani. nu se tureaza mai mult de 3000 rpm si nu reusesc mai mult de 120 km/h!!!!!nici cu motorul pe liber nu se tureaza mai mult si am fost la un test la ford si mi-au spus ca DPF-ul arata ca ar fi cam infundat,dar nu mi-se aprinde nimic in bord,acel martor ma refer. ce crede-ti ca ar fi??? va multumesc!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Daca la test ti-au spus ca e DPF, atunci pregateste-te sa il rezolvi...in functie de buget :D si de preferinte (DPF off, DPF nou, sau o curatare temporara pana se infunda iarasi)

Asta e buba la motoarele astea din cate vad...sper sa nu creasca si la mine prea curand.

PS: "mi se" si "credeti" :D

Edited by Claudiu T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bube-s altele, in cazul asta se cheama ca-i consumat consumabilul. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumabil de 300-700€ :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acord...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Am intampinat si eu o problema asemanatoare. In primele 3 trepte, cu pedala la podea, se duce prastie. Daca trec la 4 si 5 si calc pedala la fund, nu mai vrea. Calc pedala si nu se intampla nimic. Daca o eliberez treptat, parca si-ar reveni dar slab de tot. Daca accelerz progresiv, nu la podea, merge fara probl.

Iarasi in mers, la viteza si turatie constanta intre 65 si 80km/h motorul intra intr-un fel de balans de-mi leagana toata masina, ca si cum as merge cu barca pe valuri.

Mai sunt momente cand la plecarea de pe loc sau la schimbare in treapta 2 e mai lenesa.

De curand an schimbat suportii motor stanga si dreapta si de atunci au aparut probl astea. Sa fi existat deja probl, iar acum ca motorul e bine fixat sa le simt mai bine? Inca nu an ajuns la diagnoza, finante putine.

Mai intai va intreb pe voi, sa aflu idei.

Edited by lucipher

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ai finante de un test pe vida dice atunci fa rost pt ca ala tre sa l faci prima data.

Cand ai schimbat ultima data filtru motorina?Ceva span in carcasa?

Km masina?Erori in bord in mers?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urmeaza test saptamana urmatoare. Filtrul l-am schimbat prin iunie-iulie si avea ceva span. De atunci pun si ulei 2t in motorina.

Km: 158000

Erori in mers: nici una.

Cred ca ar trebui sa-i fac o revizie completa cu filtre. Desi am abia vreo 4000-5000 km de la ultima.

S-ar putea sa ai dreptate si cu filtrul de motorina.

Apropo de vida, ultima oara cand am fost la repr Volvo Iasi mi-au zis ca ar fi indicat un update la motor. E de bine sau nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update-ul softului e bun, la modul general, mai elimină nişte bug-uri, dar nu va rezolva problema ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now