vicky1982

nu se tureaza mai mult de 3000 ture s40

167 posts in this topic

Update-ul softului e bun, la modul general, mai elimină nişte bug-uri, dar nu va rezolva problema ta.

Da, stiu ca nu va rezolva problema. Am intrebat doar ca informatie. Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi si-a facut de cap. In orice treapta as fi, daca o calc mai tare nu reactioneaza in nici un fel. Nu vrea si nu vrea. Tre sa o iau usurel, ca sa ajung acasa.

Iar la oprire, am oprit motorul din cheie, iar el a mai mers 2-3 secunde, creca nu-i venea a crede. Si a zgaltait si masina bine. S-a scuturat ca o mitza. Mda. Saptamana asta la tester cu ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezultat tester: valva control turbina defecta. Urmeaza s-o schimb si vedem cum se va comporta dupa.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat valva si se simte diferenta. Acu, alta buba. Cred ca ma lasa volanta. Din ce in ce mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troncane in treapta 2 cu frana de mana trasa si ambreiajul ridicat usor?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Troncane in treapta 2 cu frana de mana trasa si ambreiajul ridicat usor?

Nu am incercat. Cu prima ocazie voi testa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troncane in treapta 2 cu frana de mana trasa si ambreiajul ridicat usor?

Am facut si testul asta. Nu se aude nici cel mai mic clinchet.

Apropo...ati experimentat mers in suturi la viteza si turatii constante? Cand e in treapta 4, 70-80 km/h, si mentin viteza constanta, incepe sa-mi legene masina de parca as merge pe asfalt valurit. Trebuie fie sa accelerez, fie sa decelerez ca sa se calmeze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce spui tu ca face nu e de la volanta ci mai degraba de la partea de injectie. Du-o la o testare si vezi ce zice.

Sent iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma depinde cat de mari sunt valurile , eu am observat la ambele masini "fenomenul" dar pasagerul nu observa , undeva in jurul 1900-2000 rpm cam asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valurile sunt destul de intense. Zgaltaie bine masina. Si cam asa se intampla fenomenul, in jur de 2000 rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci nu stiu , daca erau aproape insesizabile ... nu ai fost la testare ? Nu a sesizat nimic in neregula in mers ?

Cum spune mr.Fresh suna a ceva problema la alimentarea cu combustibil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la testare, sar nu a zis nimic de faptul ca injectoarele ar functiona aiurea. A dat doar de valva.

Ori trebuie sch filtrul de motorina, ori am aer pe conducta, nu stiu. Am mai avut probleme cu aerul pe conducta si am pus banda de teflon pe capacul de la carcasa filtrului si a fost ok. Vine aer doar la accelerare. La relanti e flux continuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Senzorul de presiune in rampa? Al meu facea exact la fel, mergea in salturi la turatii mai joase si constante. Apoi lucrurile s-au complicat si a inceput sa se opreasca in mers. Nu avea erori stocate, dar pe tester s-a vazut ca presiunea in rampa nu era ce trebuie. Am schimbat senzorul si acum nici nu se mai opreste si merge ... lin :)

Bafta!

Edited by Behu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te referi la senzorul de presiune inalta de pe pompa de inalta sau e altul? Eu l-am schimbat deja o data. Nu reuseam sa pornesc masina, pornea si murea imediat. Trebuia sa opresc/pornesc motorul de cateva ori ca sa-si revina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, la asta ma refeream... Dar daca l-ai schimbat deja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi, oricum. Mai elimin din probleme :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Revin cu noutati. Am schimbat filtrul de motorina si acum trage bine masina. Si-a revenit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti-am zis ca MANN-ul e calitativ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineata!

Sunt nou pe acest forum si as dori sa va povestesc ce am patit:

Am cumparat un volvo S40 1,6 diesel care are 310.000 km si incepand de a 2-a zi nu se mai tureaza mai mult de 3000 ture. Am fost la mai specialisti de soft-uri care mi-au spus ca softul este de V50 si trebuie softul original care nu se gaseste decat la Reprezentanta si ca nu mai are filtru de particule. Am fost la Reprezentanta pentru a-mi pune softul original si dupa aceea cei de acolo mi-au spus ca le apare o eroare la bujii... Am ajuns la mecanicul meu si cand a incercat sa-mi scoata a 3-a bujie mi-a spus ca este rupta (eram de fata si stiu ca nu a rupt-o el). Tot el mi-a spus ca nu are cum sa fie problema din bujie si ca sa-mi demonstreze acest lucru a pus o bujie noua la masa si cand a pornit motorul s-a turat pana la 5000 ture dupa care "a dat in nas " de 2 ori si din nou aceeasi problema: nu se tureaza mai mult de 3000 ture. Nu stiu ce sa mai fac... Apropos sunt cu masina prin service-uri de 2 luni toata lumea spunand ca este o problema de soft!

Daca a mai avut cineva aceasta problema il rog sa-mi dea un sfat.

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Ce erori mai exact ai pe un tester vida-dice ? Ai zis ca ai fostla reprezentanta, nu ti-a dat de acolo un print cu erorile ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei de la Reprezentanta mi-au dat o factura proforma in valoare de 18.600 lei...??? si o factura in valoare de 511 lei care cuprindea instalare soft si verificare releu bujii pe care am achitat-o.

Mi-au spus ca are calculatorul lipit cu silicon si dupa ce schimb bujiile sa vad daca mai apare vreo eroare. Adica pas cu pas, spunand ca doar asa pot sa remedieze problema... Mai pe romaneste nici ei nu stiu ce are.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca are ECU lipit cu silicon clar s-a umblat in el (cand s-a facut DPF OFF probabil) si nu stiu daca o mai rezolvi nici cu mama softului. Probabil cel mai ieftin alt ECU, , resoftat si gata

Edited by Midnight Caller

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Tu ai EDC16 ,daca nu gresesc.Un  ECU Sh pret de bun simt face cam 150-180E in principiu.NU este dedicat si batut in cuie pt Volvo dar oricum te mai costa sa pui ce trebuie pe el dupa.:)

Cumperi unul SH dar tot trebuie sa il desfaca intrucit iti va rescrie flash-ul cine il are , iar le reprezentanta nu  accepta pe Sh ca sa isi bage sculele pe el insa trebuie sa incerci.Asta este cu maisnile bricolate ,fara DPF cu upgrade de putere si alte prostii facute pe genunchi.

Sa zici multumesc ca s-au uitat la masina  fiind cu ECU bricolat dar normal ca nu aveau de unde stii la inceput.La asa ceva reprezentantele zic pas ori iti fac de la A la Z ,dar platesti serios. Eu asa stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now