vicky1982

nu se tureaza mai mult de 3000 ture s40

167 posts in this topic

Schimband filtrul foarte des nu faci altceva decat sa uzezi prematur cuplele rapide. Eu la masinile mele schimb filtrul din 2 in 2 revizii, adica cca 30.ooo km sau 2 ani . 

Daca nimeresti motorina proasta nu te ajuta inlocuirea filtrului nici la 5000km, am patit la D2 sa se opreasca motorul in mers si era fix de la apa in motorina, am drenat filtrul si am rezolvat problema un timp, dupa care la fel si cu filtrul nou, dupa care drenat de cateva ori si am scapat . 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca il drenez trebuie amorsat dupa?

Pai o sa fie un an si 8 luni de cand l-am schimbat pentru ca nu l-am schimbat la penultima revizie, ci un pic dupa. Iar pe viitor voi incerca si eu sa il schimb din 2 in 2 revizii :D

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie amorsat dupa drenare .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cele ce nu au pompa electrica trebuie amorsare .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 10/4/2016 at 1:30 PM, Kronborg a spus:

Salut,

Am avut aceeași problemă anul trecut. Mașina e un S40 cu motor identic - 1.6 eDrive. Când am pus-o pe tester mi-a dat eroare de Presiune scăzută la motor - iar cauza era filtrul de motorină înfundat. După ce l-am schimbat, mașinuța a mers ca unsă.

Vezi ce spune testerul și let us know.

Salut,

Problema pe care am avut-o eu, a fost ca filtrul de particule aparea blocat pe tester. De data asta am avut noroc si a mers cu o regenerare. M-au ajutat Brava si Midnight Caller. Super baieti si super priceputi.

 

Edited by catalinvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună seara. Am și eu o problema la s40-ul meu . Motor 2.0 , 136 CP. Nu se tureaza mai mărunt e 2900 ture. Indiferent dacă este la liber sau în viteza. Am observat tot felul de erori la mașină.  Nu se mai închide din telecomanda câteodata, ba nu pot sa blochez ușile, ba nu merg geamurile . Nu știu ce sa ma mai fac cu ea .Am scos și senzorul de la debitmetru, parca merge mai greu după ce l am scos . Va rog sa mi răspundeți și mie . Dacă este cineva din București sa ma ajute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai probleme la CEM, trebuie intai dat jos, curatate toate mufele si sigurantele si vazut ce se intampla.

:)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara. Sunt 3 ani de la ultimul post pe acest topic. Am citit toate posturile in incercarea de a intelege problema pe care o intampin acum la masina mea (S40 2.0D 136cp, inregistrat in februarie 2007 - fara filtru de particule).

In urma cu o saptamana am observat ca la o accelerare mai brusca (pt o depasire mai rapida, de ex.) puterea masinii se taie si din acel moment nu o mai pot tura peste 2900-3000 turatii in nici o treapta de viteza. Dupa ce am oprit masina si motorul, la o accelerare usoara turatia mergea si peste 4000 fara probleme. Apasand din nou acceleratia mai puternic, din scurt, iarasi mi se taia avantul la 3000, iar apoi nu mai puteam trece de aceasta valoare, iar in incercarea de a trece de 3000 parca masina se sufoca, ineca...

Dupa cateva zile, am vrut sa folosesc pilotul automat si am observat ca nu mai functiona si nici in bord nu-mi aparea cuvantul Cruise. In acel moment eram deja in situatia de a nu mai putea duce motorul mai mult de 3000. M-am gandit ca poate e o coincidenta, asa ca am oprit masina si motorul. Am repornit-o si am plecat. Am incercat sa activez pilotul automat si de data aceasta functiona atat pilotul automat cat si turatia peste 3000. Cand am accelerat mai brusc, iar mi s-a inecat la 3000, iar pilotul automat din nou nu mai functiona.

Astazi am fost plecat si am avut de facut mai multe opriri. Inca de la prima pornire de dimineata si pana am ajuns acasa, masina nu a mai putut fi turata mai mult de 3000 si nici pilotul automat nu a mai putut fi activat.

Am doua dileme:

1. care sa fie cauza pentru lipsa de putere? (in bord n-am nici un mesaj) - in toate posturile am vazut mai multe posibile cauze.

2. ce legatura are asta cu pilotul automat?

Stiu ca am scris cam mult, dar am vrut sa va prezint tot tabloul (pe cat posibil), pentru ca am nevoie de parerile sau sfaturile voastre. Asta si pentru ca in urma cu o saptamana am avut-o in service (aici in Anglia, unde locuiesc) pentru a-i fi schimbat ambreiajul. As vrea sa ma lamuresc daca ar putea avea vreo legatura, vreun furtun sau o mufa atinsa accidental si "deranjat(a), ca sa stiu daca trebuie sa ma intorc la service sau nu; sau daca problema e independenta de service si trebuie sa o tratez ca atare.

Va multumesc pt rabdare!

Edited by Cujacha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Legat de postul precedent, am incercat intai sa vad daca debitmetrul este cauza. Am deconectat mufa si problema a ramas aceeasi. 

Azi am schimbat filtrul de motorina. Cel vechi era intr-adevar foarte imbacsit. L-am montat pe cel nou, am asteptat 60 de secunde cu cheia in contact in pozitia II, am dat la automat, a pornit, dar.....amaratul de mine am uitat sa si accelerez si....s-a oprit. Am folosit apoi pompita dar fara succes. Voi mai incerca maine, ca deja se innoptase. Sper sa reusesc. Probabil ca am procedat eu gresit.

Dupa ce voi reusi sa o pornesc (sper) voi vedea daca trece de 3000 de rotatii sau nu.

Dupa etapa asta, chiar o sa am nevoie de parerile voastre pt ca deja o sa fiu depasit de situatie rau de tot.

O seara buna tuturor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zilele trecute am reusit sa o pornesc, dar, in continuare, nu urca mai mult de 2800-2900 de rotatii. Tot nu m-am lamurit ce legatura ar avea cu pilotul automat. SI tot nu stiu daca ar avea vreo legatura cu faptul ca inainte de aceasta situatie mi-a fost schimbat kit-ul de ambreiaj, asa cum am scris in topicul precedent. Va rog mult sa ma ajutati cu un raspuns daca, careva dintre voi, isi da seama sau stie care ar fi o posibila cauza/solutie.

Multumesc mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pilotul automat nu merge pt ca masina e in protectie, nu invers. N-are treaba cu ambreiajul.

Masina a fost a ta de noua? Cum de nu ar DPF, nu a fost echipata in fabrica sau a fost eliminat ulterior?

S-ar putea sa ai wastegate-ul blocat pe deschis, sau actuarea lui sa fie deficitara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie pus un tester si vazut ce eroare da

Nu merge pe ghicite .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/17/2010 at 3:54 PM, pol said:

uite ce am patit eu...         http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,7170.msg92145.html#msg92145 post_ul numarul 46.Pana la urma s-a dovedit

ca era un furtun, de la un senzor, topit.Eu nu aveam nimic aprins in bord,doar ca nu treceam de 3000 ture.In a 5_a cu 2900-3000 ture eram undeva la 120-130 km/h.Nu aveam demaraj decat in vitezele 1 si 2, cu a 3-4 si 5_a nu trecea de 3000.

salut am aceiasi problema la un v50  dar este diesel ,daca ma poti ajuta cu cateva detalii , numai ca la mine cand o pornesc cateva secunde masina ruleaza in parametrii normali , iar dupa acele secunde aceiasi problema, iar dpf este dat jos ca sa scoatem din calcul dpf-ul daca ma poti ajuta cu niste sfaturi ? Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat jos si anulat din soft? Eu cu senzorul de presiune (diferentiala) am avut probleme. La s40 s-a topit furtunul care intra in el. Iar la v50 s-a "dus" senzorul. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 17.11.2020 at 7:23 AM, fane77 a spus:

salut am aceiasi problema la un v50  dar este diesel ,daca ma poti ajuta cu cateva detalii , numai ca la mine cand o pornesc cateva secunde masina ruleaza in parametrii normali , iar dupa acele secunde aceiasi problema, iar dpf este dat jos ca sa scoatem din calcul dpf-ul daca ma poti ajuta cu niste sfaturi ? Multumesc anticipat

Chestiunea cu defectele  DPF s-a discutat mult aici pe forum.

Totusi ,daca ai anulare DPF fizic+soft (o timpenie dar fiecare face cum crede ) trebuie sa vezi erorile  pe care le are masina ori mai simplu mers la cine a facut operatia cu DPF si trasa o concluzie.

Ori iti face inca odata DPF Off ori nu are legatura DPF-off cu functionarea aiurea a masinii, ori ,ori...

La ce vechime are masina si la cit costa ,cred ca este mai mare daraua decit ocaua,cum zice proverbul.:)

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now