Posted 15 Jul 2010 · Report post DEBITMETRU DE AER (AUTO): Traductor pentru masurarea debitului de aer ce intra pe admisia motorului. Practic, in functie de volumul de aer ce traverseaza sectiunea debitmetrului, acesta trimite informatii catre calculatorul motorului (ECU), acesta din urma stiind astfel ce cantitate de carburant trebuie introdusa in motor pentru o ardere optima. Pentru a testa daca functioneaza bine debitmetrul de aer,trebuie sa scoateti mufa,daca trage mai bine aici e problema.Dar cea mai sfanta i diagnozaDaca are cineva o "definitie" mai buna il rog sa o posteze. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2010 · Report post Daca scoÈ›i mufa È™i trage mai bine inseamna ca MAFul este obosit rau. Diagnosticarea este grea rău pt ca Volvo nu da valori de comparaÈ›ie decât pt ralanti È™i acolo intervine È™i EGRul in ecuaÈ›ie care dacă este îmbâcsit ai debitul de aer mai mare, caz in care MAFul pare bun. Testul se face in sarcina È™i trebuie să ai ceva cu ce să compari, aici intervine factorul uman care trebuie să È™tie cat trebuie să fie o valoare optima pt fiecare motor, mie unu la aspirate imi da cu virgula când vine vorba de dat verdicte 100% corecte, dar se pare ca am reuÈ™it pana la urma, evident maÈ™inile mele săracele sunt cobai Share this post Link to post Share on other sites