Posted 16 Jul 2010 · Report post Salut! Sunt nou pe forum si imi cer scuze daca va plictisesc cumva, dar am nevoie de sfatul vostru. Duminica 18.07.2010 merga sa iau un volvo v40 din 2000 1,6 benzina 210.000km la bord. Masina am vazut-o si optic mi-a placut. Tehnic motorul torcea bine fara osilatii la relanti, insa avea o eroare in bord la engine fault. Proprietarul mi-a spus ca a dus-o la tester , mi-a aratat chiar si o poza scoasa la imprimanta cu piesa in cauza, precum si analiza testerului. Piesa cu problema este situata undeva in dreapta motorului sus pe o mufa prinsa de niste furtune si mi-a spus el ca are rolul de a amesteca aerul.Spunea ca prin schimbarea lui masina poate castiga si ceva putere si ceva scadere a consumului, ira pretul piesei este in jur de 350 ron. Daca stiti despre ce piesa este vorba va rog sa-mi dati-mi mai multe detalii (pret, rolul ei cat de grav este).As dori sa mai stiu ce probleme mai apar la volvo v40 1.6 pentru a sti ce sa verific daca o sa ma hotarasc sa o iau. Am o slabiciune pt volvo de mic copil. As putea sa citesc si pe forum dar sunt ocupat cu serviciul, iar timpul pana duminica e scurt. Va multumesc anticipat! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post Ai grija ca piesa aia care ti-a spus el s-ar putea sa fie debimetru. Poate fi mai scump de 350 ron. In ceea ce priveste cei 210.000 de km nu-ti fa probleme daca masina a fost rulata corespunzator . Eu am luat un V40 la 230.000 si merege ca un ceas elvetian Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post Nu de km imi fac probleme (e cunoscuta fiabilitatea motoarelor la volvo) ci de acea piesa, de acea bucatica mica de plastic care nu stiu cum ii zice .Masina functiona foarte bine si asa.Merci de raspuns. Mai am nevoie si de alte pareri si sper sa ajung membru al clubului volvo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post Parca avea trei ramuri si nu cilindric ca cel din poza si se scotea foarte usordin mufa lui si era prins de niste furtune subtiri. Era la vedere. Daca e piesa care mi-ai prezentat-o ce este si cam cat costa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post Ai putea sa-l intrebi pe Midnight Caller. El se ocupa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post Parca avea trei ramuri si nu cilindric ca cel din poza si se scotea foarte usordin mufa lui si era prins de niste furtune subtiri. Era la vedere. Daca e piesa care mi-ai prezentat-o ce este si cam cat costa.Asta din poza trece de 600 ron dar e pt diesel .. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post La benzina ii mai ieftin.Daca numai asta i problema poti sa l cumperi linistit. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post Daca e cea alba si are JBX la numar si eleron, e fosta mea masina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post da aia e.ce poti sa-mi spui despre ea dar sincer. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post nu de alta dar sa nu ajung sa te injur. ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post Sincer nu stiu nimic despre acel obiect "defect" de care spune proprietarul... La vremea cand am vandut-o eu masina mergea impecabil... Doar ca vroiam ceva turbo... Stiu doar ca nu mai are catalizator, dar a trecut bine-mersi ITP-ul cand era la mine (e trecuta EURO2 in talon) Sa ma injuri ? Cred ca ar trebui sa te linistesti un pic... Sau ca sa te linistesti si mai tare, iti pot povesti colegii cum si in ce fel aveam grija de ea Baieti... take it from here. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post Am glumit cu injuratul.Cel de la care vreau sa o iau spunea ca cel care a avut-o era un "maniac" si ca a fost intretinuta. Dar de vopsit tu ai vopsit-o sau stii ceva despre asta ca am vazut ca stalpii la interior sunt albi iar la exterior masina e un fel de crem sidefat. Din cate am vazut motorul torcea bine cat despre catalizator nu stiu ce sa zic dar stiu ca si el a facut i.t.p.-ul luna asta. Daca o iau si eu o sa am grija de masina pentru ca ador de mic copil aceasta marca. Deci piesa aia despre care am spus nu stii ce poate fi? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post Repet, eu nu stiu nicio piesa defecta la masina aia... Da, a fost revopsita integral la exterior cu un alb perlat cu verde (ou de ratza)... E cod de vopsea de Mercedes GL sau ML... Si pe XC90 am vazut aceeasi nuanta de "unt" Si da, am fost MANIAC cu intretinutul Ce-mi place cand aflu chestii despre mine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post Si cat cere pe masina aia proprietarul actual ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post Vezi Alex, ce mica este lumea asta... Aviz amatorilor de a face giumbuslcuri :nono:uri d-astea... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2010 · Report post Daca este MAFul ala costa peste 1400RON . Cel mai bine este sa pui o poza si sa încercuieÈ™ti piesa defecta . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jul 2010 · Report post Cere pe ea 3700 euro. Nu prea-mi vine sa cred ca piesa aia ata de mica costa 1400.Nu am cum sa pun poza.Daca aveti vreo imagine de ansamblu cu piesele de la motor puteti sa postati aici sa pot sa inecrcuiesc piesa respectiva.Dar am explicat este la vedere in partea dreapta si se infige intr-o mufa si etse prins intre 2 furtunase subtiri unul de intrare si unul de iesire.Tipul mi-a spus ca e ceva ce face amestecul de aer.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jul 2010 · Report post nu linga radiator pe partea dr cum stai in dcu fata la motor;dacai ala ii canister purge valve ;ii o poza aici Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jul 2010 · Report post Merci pentru poza.Asta e piesa.Cea incercuita.Imi cer scuze pt calitate dar sunt la munca si nu am program de modificat si nici timpul necesar sa caut unulpe net, asa ca am listat foto, am incercuit,am scanat si am postat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jul 2010 · Report post ala mi se pare ii senzorul de pe axa cu came ;dar in ala nu intra furtunase!pretul nu stiu n-am tinp sa cautpoate te ajuta cineva Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jul 2010 · Report post Merci oricum pentru raspuns, eu nu am vazut prea bine daca sunt furtunase sau nu dar sigur aia e piesa.Am reusit o poza mai buna Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jul 2010 · Report post Sincer nu-mi amintesc ca masina mea sa fi avut asa ceva... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jul 2010 · Report post orice masina ti-ai lua, pana la urma tot ai sa schimi ceva... macar stii ca masina e buna. daca ajungi la intalniri prin bucuresti candva, sigur se va rezolva. Fiind fosta masina a lui M.C banuiesc ca te poate ajuta cel mai mult daca o vede... dar cere cam mult omu pe masina pt cat km are si ce motor are. eu am luat s40 din 98 cu 154.000 km cu 37oo euro, motor de 1.8... Parerea mea! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jul 2010 · Report post Pare CPS-ul si costa cam 300E . Vorba lui mr Funkey la o masina SH tot trebuie sa bagi bani. Share this post Link to post Share on other sites