bacy

Achizitie Volvo V40

66 posts in this topic

Domnu, domnu ala e MAP sensor nu solenoid ;D

Vezi ca am pus codul piesei mai sus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inserează citat

Domnu, domnu ala e MAP sensor nu solenoid 

Eu nu aveam cunsotinta de piesa asa imi spusese omu, dar MC mi-a dat o explicatie, cod si pret.Dupa cum se vede si pe diagnoza scrie "supplimentary air valve". Oricum omul cat traieste invata.Numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu' domnu, nici MAP sensor nu e, ca nu e turbo ;D E o valva care deschide flapsul de aer cald/rece ;) Cel putin e singura valva cu motz metalic de langa filtru pe care o stiu eu !

Ai pup iu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domn injiner MAP sensor au si aspiratele nu numai motoarele turbo .

EU cred ca e solenoidul de la canistra de vapori, tot acolo este .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crezi gresit dom' profesor, si vezi ca e aproape lada aia de bere... EVAP Canister Valve-ul se afla fix pe radiator, cum deschizi capota, in dreapta-sus-ul radiatorului (uitandu-te din fata la masina).

Incepem acu' cu scoru' ala... 1-0 pt injineri, da ? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crezi gresit dom' profesor, si vezi ca e aproape lada aia de bere... EVAP Canister Valve-ul se afla fix pe radiator, cum deschizi capota, in dreapta-sus-ul radiatorului (uitandu-te din fata la masina).

Incepem acu' cu scoru' ala... 1-0 pt injineri, da ? ;D

evap canister valve  se afla pe radiator 100%;

stiu de la al meu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai MC asa o fii cum zici tu dar codul gasit de mine este 30808284 si este acelasi cu al tau.

Mai departe daca omul e puturos si pune poze rasucite nu intelege nici dracu ce informatie este in ele. Omul a pus pozele rasucite, tu ce intelegi din pozele RASUCITE ? din astea se vede mai bine

Prima data scria de EVAP sistem dupa care continua cu air valve .

[attach=#]

[attach=#]

[attach=#]

Mai departe codul corect este 30808284 si este pt motorul B4164S  iar codul dat de tine 9458450 este pt B4164S2 adica dupa 1999.

Verifica te rog in VIDA 2010 după care ma poÈ›i trage de urechi ;D

post-993-12877883958278_thumb.jpg

post-993-12877883963225_thumb.jpg

post-993-1287788396762_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai te trag de urechi nenea, pentru ca V40-ul ala e din 2000, adica de DUPA 1999 si are motorul B4164S2... Adicatelea Euro 3, dupa normele RAR ;D

Iar VIDA 2010 e valabil pentru masini de dupa 2006, pana in 2005 inclusiv e caaat se poate de util ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai departe daca omul e puturos si pune poze rasucite nu intelege nici dracu ce informatie este in ele. Omul a pus pozele rasucite, tu ce intelegi din pozele RASUCITE ? din astea se vede mai bine

Man eu am pus pozele in graba ca eram la munca si le-am scanat in viteza.N-am mai stat sa le asez in pagina.Scuze daca ai pierdut lada de bere din cauza mea.MC are dreptate.E singura piesa cu mot de fier de pe filtrul de aer.

PT.MC: Luna viitoare comand piesa.Luna astA tre' sa inmatriculez masina.Nr. JBX ti- l fac cadou dupa inmatriculare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sar'naaaaaaaaa ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am pierdut lada de bere da a câștigat asta micu o diagnoza gratis :smile:

Adicatelea tu ai dat o maÈ™ină din 2000, adică din zilele noastre pe una din 98? halal afacere :smile: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bre, da' ma plimb alaturi de partzurile lu' Fati Taher ca a lui a fost ! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alea au ieÈ™it demult au rămas însa ale tale :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las' ca ies cu lapte Doina  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut din nou baieti. Azi am schimbat valva de aer la V40-ul meu, vechea problema ce persista inca de la achizitia masinii.Pret 160 lei pe original cu tot cu stergerea erorii din bord pe tester.Acum am bordul intact, ca nou.Dar sincer,ca o prima impresie nu am observat nicio diferenta in functionarea motorului,nu stiu care e diferenta dintre acum si inainte.Sper doar sa se reflecte in consum cat de cat, acolo...ceva.... :thumbsup2:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now