MareanBoss

Consum cu AC ON/OFF

42 posts in this topic

incearca numai si ai sa te indragostesti . .. apropoo de geamuri deschise .. am fost sapt. asta pe la Borsa in MM si am mai deschis geamul cate putin pt k erau 18C afara .. si am 3 zile de cand URLUUUUU si ma urc pe pereti de la durere .. vorba aia m'a luat "Corentul" au . nu mai pott . mama lor de geamuri . am sa le lipesc cu Denbraven in cheder .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea mananca  aproximativ la fel, si cu usa de la frigider deschisa, si cu ea inchisa. Si eu sunt de parere ca e mai bun aerul conditionat decat curentul de aer care loveste constant in urechea stanga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tre sa fii nebun sa ai clima si sa n-o folosesti,sa mergi cu geamul deschis ca la 1310

Share this post


Link to post
Share on other sites

=)).  poate are ventilator dintrala la vedere pe Bord... cum am vazut azi la un Golf3 ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de motor, la motoarele mari care oricum au resurse gârla nu prea se simte ACul la consum.

La mine se simte si la consum,0,5-1L/%,si la putere ,se simte o oarecare scadere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

se simte la accelerare mai bine zis .. puterea e aceeasi nu poate pune probleme un amarat de compresor la un motor ca asta dar in schimb poate intarzia putin acceleratia .. intra puutin mai greut in ture . asa e la mine cel putin .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, ambreiajul compresorului este decuplat cand accelerezi. E doar un efect placebo, dar cu Clima sau Fara, tot asa accelereaza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, ambreiajul compresorului este decuplat cand accelerezi. E doar un efect placebo, dar cu Clima sau Fara, tot asa accelereaza!

Aha,deci asta este explicatia pt. care ma iau toate caldurile cand ma apuc de crosetat ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La toate masinile mai noi se intampla asa,la accelerare se decupleaza comp.

Si V40-ul meu din '96 facea treaba asta si era din 96

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu cred ca se decupleaza la orice accelerare, asa daca mergi pe drum liber 80% din timp ramai fara ac. Mai degraba s-ar decupla de la o anumita turatie sau in momentul in care se cupleaza turbo boost-ul....

Si eu simt un delay in accelerare cand e ac pornit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era vorba de accelerari bruste. Se face din soft si in mod clasic este setat la peste 50% pedala de acceleratie si 3500 rpm la benzinare. La diesel difera in functie de capacitatea motorului. Asadar sunt 2 conditii. Pedala peste 50% si turatia motorului.

Deci, daca calci pedala la 100% si treapta inferioara regimului de mers, nu ai nici un delay! Poate ti se pare de la "lagul de turbo", dar in nici un caz nu e de la compresorul AC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai exact atunci cand accelerez brusc se simte cel mai tare ezitarea. Exact atunci cand ai mai mare nevoie de boost ti-o da in freza  ;D

Si daca decuplez ac-ul se simte diferenta....

Share this post


Link to post
Share on other sites

E din alta parte ezitarea, nu e de la clima. Daca asa e scris softul in Ecu, nu are cum sa functioneze altfel decat a fost programat. Asta poti constata doar cu un test dinamic, ca simturile noastre nu sunt instrumente de masura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-a spus nimeni ca decuplarea compresorului are loc pentru maxim 30 de secunde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vezi ce interesant e pe Valea Oltului (pentru cei ce pot, bineinteles sa croseteze):

- pedala la blana pentru 3-6 sec (AC decupleaza) apoi revenire mers normal (AC cupleaza), peste vreo 10 secunde iar :

- pedala la blana pentru 3-6 sec (AC decupleaza) apoi revenire mers normal (AC cupleaza).....

Si tot asa, cit tine toata Valea aia - sa vezi atunci cum se simte pierderea de...putere/adrenalina  8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

inseamna ca e lag din Turbo la mine  .... sa vezi ce palme ii dau eu lui cat de indata

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine decupleaza doar la 100% pedala de acceleratie, indiferent de turatie.

nu prea simt diferenta la putere, stiu ca exista, insa io n-o simt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now