Roberto

Cat vi se deschide portbagajul ? S40

19 posts in this topic

O intrebare pentru cei cu S40 :

Voua cat de mult vi se deschide portbagajul in grade ? Mai mult de 90 ? Adica se "da peste cap" ? Mie mi se pare ciudat la mine, ori e dereglat ori asa e din fabrica, dar cand il deschid se deschide perfect pana ajunge cam la 90 de grade, ajutat de amortizoare dupa care se mai duce inca vreo 15 grade brusc si are un efect ca de recul, ceea ce mi se pare aiurea,  de fapt multe is aiurea la modelul asta.

Asa e si la voi ?

Rauul mi-a confirmat ca si la el e la fel.

Din cate am vazut mecanismul nu se poate regla !

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Salut Robeto!

Si la mine se deschide portbagajul mai mult de 90grade, adica "se da peste cap", cam enervanta chestia...cred ca o sa cedeze intr-o buna zi balamalel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine ''se da peste cap'',iar faza cu ajunsul pana la 90 de grade si dupa,se intampla si la mine,dar prefer sa il tin eu pana ajunge la capat ca sa nu mai faca efectul acela ca de recul si sa zgaltaie toate balamalele alea.Oricum eu mai ung acele balamale din cand in cand cu WD 40 si se vede diferenta,pentru ca pe ele se depune praf si alte alea si le fac sa mearga mai greu.

Oricum toate astea fac parte din ''caracteristicile'' acestui model ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites
...,iar faza cu ajunsul pana la 90 de grade si dupa,se intampla si la mine,dar prefer sa il tin eu pana ajunge la capat ca sa nu mai faca efectul acela ca de recul si sa zgaltaie toate balamalele alea

Exact !

Now, its time to figure something out !

Daca se rup intr-o zi balamalele, aceea va fi ziua in care voi scoate eu personal un nou model de S40, redesigned !  ;D ;D

Ce e si mai interesant e ca daca nu esti atent, de la reculul acela iti poate trazni una in cap, de literalmente iti poate crapa craniul, la cat de ascutit e. Asta face parte din sistemele de siguranta Volvo For Life, sau poate e facut asa incat sa poti crapa capul altora, who knows ?!

Maine, probabil voi medita pe o metoda de a regla acest...feature...bravo Volvo...again.

Ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce e si mai interesant e ca daca nu esti atent, de la reculul acela iti poate trazni una in cap, de literalmente iti poate crapa craniul, la cat de ascutit e. Asta face parte din sistemele de siguranta Volvo For Life, sau poate e facut asa incat sa poti crapa capul altora, who knows ?!

Maine, probabil voi medita pe o metoda de a regla acest...feature...bravo Volvo...again.

Ms

Pai e ca sa isi sparga capul vreun hot sau necunoscator al acestui model si gimbuslucurile lui :D:smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce tare.exact ieri s-a uitat cineva la portbagaj si a ramas putin uimit.face vezi ca ti s duse amortizoarele:nu are voie sa se dea peste cap.zice:normal tre sa se opreasca in telescoape,asa o sa ti distrugi balamaua.aseara am vrut sa deschid topicul cu problema asta.deci cred ca nu este defect de fabrica,asa este.merge frumos din telescop si apoi ultimi cm se basculeaza brusc si forteaza balamelele.cred ca cea mai usoara si mai simpla rezolvare este sa tinem cu mana de portbagaj.a patit cineva de 5 ani sa se strice ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto, cauti motive sa iti doresti sa o urasti  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motive nu mai am nevoie, sunt satul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci pana la urma cum este corect ca nu am inteles nimic pana acum, eu din ce am vazut este ca la S60, adica se da peste cap dar nu loveste luneta, cred ca asa trebuie sa fie, altfel daca se deschide doar 90grade exista riscul ca la o adiere de vant sa-ti vina in cap .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci pana la urma cum este corect ca nu am inteles nimic pana acum, eu din ce am vazut este ca la S60, adica se da peste cap dar nu loveste luneta, cred ca asa trebuie sa fie, altfel daca se deschide doar 90grade exista riscul ca la o adiere de vant sa-ti vina in cap .

Pai da asa este cum zici si tu,dar faza e ca dupa ce ajunge la 90 de grade restul cursei e rapida si bruscheaza balamalele daca nu il tii cu mana :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
se deschide perfect pana ajunge cam la 90 de grade, ajutat de amortizoare dupa care se mai duce inca vreo 15 grade brusc si are un efect ca de recul
100% la fel,  verificat din curiozitate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca si la S60 are niste opritoare care se degradeaza in timp. Atunci se rupe telescopul si iti plezneste si luneta. Io am pus niste limitatoare mai mari si nu mai am probleme de atunci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poze nu am facut. Dar principiul e acelasi. Opritorul original arata ca un banut de 50 de bani cu un plastic in mijloc care se introduce in balama. Ca un fel de capsa. Io am luat un chit de la un capac de WC (NU RADE). Sunt acelea care se pun pe colac ca sa stea pe vasul de WC. Se potrivesc la fix, sunt de plastic cauciucat si au 1,5-2cm grosime, adica suficent ca sa nu mai intinda telescoapele niciodata si sa nu mai crape. Inainte schimbam 2 telescoape pe an si era cat pe ce sa schimb si luneta. Ma intreb oare de ce nu s-a gandit Volvo inainte la asta  ;D

P.s. Si capacul de la cotiera l-am reparat tot cu ghidaje de la WC  ;D  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu rad deloc,orice idee e bine venita.Numai ca la mine acele opritoare sunt minuscule si nu arata a nici un banut,sunt atat de mari cat si partea care vine pe balama,adica sa zic 1cm.Dar o sa incerc si eu varianta cu ghidajele de WC sa vad ce iese ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia uite 2 clipuri video !

Opritorul e porcaria aia de plastic care nu are nici un efect, rahat de design. Am sa vad daca se poate modifica cumva esecul Volvo.

Ignorati praful de 2 degete, ieri am spalat-o

http://vimeo.com/13781461

http://vimeo.com/13781518

P.S: Trusa medicala se prinde cu scai in lateral ( vezi poze )

post-527-12877884490327_thumb.jpg

post-527-12877884494466_thumb.jpg

post-527-12877884498756_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ala e opritorul ''minune''.Nu am apucat sa incerc metoda lui @parola,dar avand in vedere cat de ingust e locul pe unde se misca opritorul nu cred ca se poate pune in practica :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now