Posted 23 Jul 2010 · Report post Salut. De cand am masina, adica aproximativ de doi ani si ceva in fiecare vara bag freon de vreo 4 -5 ori, pierd mult. Am cam studiat cauza si am ajuns la concluzia ca am un por ceva in radiatorul de AC din interiorul masinii; a fost verificat afara peste tot cu lampa dinaia speciala pt freon si nu e nimic. Care a mai dat jos radiator de interior pentru aer conditionat sau macar radiator de caldura, ma puteti ajuta cu ceva sfaturi ? Ma gandesc ca e foarte complicat, ca ar trebui scos bordu cu tot afara. O mare durere de cap cu pierderile de freon pentru ca deja incepe sa se mareasca pierderile si tine tot mai putin. Mersi frumos. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jul 2010 · Report post Din păcate nu ai de ales, trebuie să iei din Vadis documentaÈ›ia necesara, o studiezi cu atenÈ›ie È™i te apuci de treaba. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jul 2010 · Report post Salut. De cand am masina, adica aproximativ de doi ani si ceva in fiecare vara bag freon de vreo 4 -5 ori, pierd mult. Am cam studiat cauza si am ajuns la concluzia ca am un por ceva in radiatorul de AC din interiorul masinii; a fost verificat afara peste tot cu lampa dinaia speciala pt freon si nu e nimic. Care a mai dat jos radiator de interior pentru aer conditionat sau macar radiator de caldura, ma puteti ajuta cu ceva sfaturi ? Ma gandesc ca e foarte complicat, ca ar trebui scos bordu cu tot afara. O mare durere de cap cu pierderile de freon pentru ca deja incepe sa se mareasca pierderile si tine tot mai putin. Mersi frumos.Eu am demontat caloriferul din bord . Nu stiu cit te ajuta . http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4070.0.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Sep 2010 · Report post In interior ai simtit vreodata un miros ciudat?Cam rar se sparge radiatorul dinauntru. Cel mai des e spart cel de afara. Uita-te cu atentie pe el daca se vede vre-o pata ca de ulei. Daca e un doar por nu poate fi depistat cu lampa dar se vede o pata mai intunecata in zona unde e porul pentru ca pe acolo iese incet incet si uleiul din instalatia de AC. Daca pierderea e din interior se poate verifica cu un detector electronic de freon, eu am, dar nu stiu cat iti este tie de usor sa ajungi la mine la BV . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2010 · Report post poate o sa ma interesez in vara viitoare k asta a trecut . Am verificat cu lanterna ultravioleta sa vad pe unde pierd freon si nu am gasit nici macar unsa putin instalatia (pe radiator exterior, conducte freon, compresor ac). Mai multe indicii ma duc spre radiatorul de ac din bord.... faptul ca se simtea putin freonul, dar nu in mod exagerat sa nu poti sta in preajma lui. Mersi mult de ajutor. Ceau Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Apr 2011 · Report post Este greu accesul pentru a demonta caloriferul de clima din interior, ar trebui demontat tot bordul ? As fi bucuros daca ma poate ajuta careva cu o inf utila , mersi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2011 · Report post salut! vorbeste cu the_transporter07. sigur are radiatorul de ac din bord. el iti va spune si cum poti sa-l inlocuiesti(varianta cea mai simpla daca exista). uite si nr. de telefon 0768272563. sigur vei fi multumit. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2011 · Report post aia am patit si eu...fi atent la meseriasii care iti umple instalatia...eu am patit-o pana am dat 100 de lei la un mecanic calumea si mi l-a umplut cu cate grame tebuie de freon...nu numa cu aer...am patit intrecut ca nu imi bagau nici un sfert de freon si restu bahau resiune....si ziceau "mno gata sesfule...ai instalatia plin" da din pacate de aer nu de freon...! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Oct 2011 · Report post Eu am bagat acum 2 luni freon am dat 120 ron si am fost la un service specializat unde au cuplat masina la un aparat si a duract circa 45 min curatarea instalatiei si bagarea freonului si ce mai trebuie ... la sfarsit apartul ala scoate o chitanta iti spune ce pierderi ai si cei de la service te mai cheama peste 2 3 saptamani sa vada cu lampa pe unde mai exact ai pierderi. Dupa care daca e ceva minor si pot iti repara ei daca nu te trimit la cineva care se ocupa cu asa ceva. Share this post Link to post Share on other sites