ame_70

Debitmetru - Original? ; After market? ; Second hand?

24 posts in this topic

Salutare tuturor! Am si eu o problema.

Trebuie sa schimb debitmetrul. In aceasta situatie de "criza", nu stiu de care sa aleg.

Vreo recomandare? Acum masina merge fara el ( are mufa scoasa ).

Am inteles ca o sa consume mai mult, cu toate ca eu vad ca'mi consuma mai putin. :))

Alte probleme ar putea aparea, daca merg mai mult timp fara el?  ???

Va rog ajutati'ma cu sfaturi, pentru ca sunt atehnic, si'mi pun mari spreante in voi. :D

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in primul rand baga un cod sa gasim ceva echivalente .

Din experienta dupa cum am mai spus nu recomand la Volvo decat ORIGINAL, care original nu inseamna Volvo ca Volvo nu fabrica MAFuri, poate insemna Bosch, Denso sau Siemens.

Nu recomand nonameuri sub nici o forma, poate doar Pierburg dar din experienta de la Golf 4 o sa creasca consumul, asta evident daca masoara mai mult aer decat cel original .

Poti merge fara MAF fara probleme sau se mai poate face o tiganie, se pot pune rezistente daca este obosit ca sa-l pacalesti sa arate mai mult aer, in cazul tau nu stiu care e defectul la MAF .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cod Bosch: 0280217107

Cod Volvo: 1275749

Problema e ca nici eu nu stiu, ce este defect la el.  ???

I'am scos mufa, si vad ca masina, functioneaza. In momentul cand bag mufa, se opreste motorul, nici nu mai vrea sa porneasca.

Parca nu s'ar alimenta.

Eu am schimbat furtunele de aer, crezand, ca e vreunul spart, si trage aer fals.

Cand a verificat Matrixxx, i'a dat "Cod de eroare MAF", iar de atunci circul cu mufa scoasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si asta s-a intamplat deodata ?

Oricum dureros , vad niste preturi uriase afara iar in Ro si mai uriase .

Totusi iti recomand BOSCH .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai ieftin as avea un QH (HQ) la 500RON... De-ala am si eu pe masina si pe criza e foarte bun :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rog frumos da'mi si mie site'ul ala din Germania. :D

Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi'e frica sa iau sh, pentru ca poate fi ca al meu. Nu prea stiu, cum poate fi verificat, daca e in parametrii lui etc.

Dupa ce mi'a zis Bogdan, si cele after market pot da erori. Sunt prea sarac sa'mi cumpar un lucru prost.

Multumesc oricum, apreciez! :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am spus ca dau erori, am spus doar ca citesc eronat volumul de aer, dacă MAF-ul citeÈ™te mai mult aer decât trece in realitate atunci ECU comanda mai multa benzina, caz in care maÈ™ina consuma mai mult .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi aduc aminte perfec ca am citit pe un forum cum ca MAF sensorul (debitmetrul de aer) se poate curata.  El se murdareste in timp, ca si lentila la CD player.  Trebuie demontat si sterse cu foarte mare grija acele lamele !! Nu am incercat si nu stiu daca functioneaza, dar poate cineva care nu mai are alta varianta va incerca si ne va da o veste buna !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se curata fără probleme, trebuie doar un spray cu alcool izopropilic si treaba e 90% rezolvata ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici un follow-up pe tema asta?  Ti-a venit senzorul nou? Cum merge masina acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai nou folosesc pt curatare Brake cleaner spray de la TRW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa o luna de asteptari si cautari, (ii multumesc lui Roberto pentru efortul depus), am intrat in posesia debitmetrului original, trimis de o nepoata de'a mea din Franta.

L'am pus pe masina, si deja simt o imbunatatire substantiala. Eu am scos bornele de la baterie cand l'am montat.

Intrebarea mea este daca, mai pot avea eroarea de MAF, sau s'a resetat odata cu scoaterea bornelor?

In incheiere ii multumesc lui Matrixxx pentru ca a descoperit "buba", si lui Bogdan pentru sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se sterge eroarea, ea ramane stocata pana o sterge cineva, oricum nu te deranjaza cu nimic pt ca nu apare in bord .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Ceva second nu vrei?

salut ma intereseaza pe mine unul sh....ne putem auzii la un telefon?0729340744 laurentiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai nou folosesc pt curatare Brake cleaner spray de la TRW.

Stiu ca e mai vechi topicul dar stiti de unde pot cumpara Brake cleaner spray de la TRW?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti cumpara cam orice spray de curatat contacte de la magazinele de electronice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spray-ul e contacte electrice e gras draga Alex si mai mult face rau decat bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai vezi ca e un spray de curatat cablaje de urmele de sacaz dupa lipire, care intr-adevar e un pic gras, si mai este cel de curatat contacte in vederea lipirii, care n-are cum sa fie gras, ca n-ar mai prinde fludorul pe el nici cu mama sacazului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now