Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Mircicas40

s40 1.6 benzina 2005 pompa hidraulica + KIT furtune hidraulice 5.700 ron

17 posts in this topic

  Deci intr-o zi de curand am ridicat capota sa controlez nivele la ulei apa ...etc, si am sesizat prezenta unui lichid pe cureaua de alternator.

  Linceput am crezut k este de la motor , vreo scurgere pe la vre-un semering la vre-una din fuliile motorului. Dupa ce am mirosit si frecat un pic uleiul de pe curea pe degete mi-am dat seama k nu este ulei de motor ci hidrauluic . asa k am pornit motorul am pus pe cineva sa-mi traga volanul la capat si in acel moment am vazut k avea o pierdere minora de ulei pe la stutul dintre pompa hidraulica si furtunul tur cel care are un cot metalic ...

  Am dat tel la volvo primus si am intrebat de furtunul hidrauluic . Mi-au spus k nu se vinde separat ci doar KIT care costa 840 ron + manopera 400 ron .

  A doua zi am urcat masina pe platforma si am ajuns cu ea la PRIMUS , mi-au facut constatarea , dupa vre-o ora ma cheama si imi spune asa:

  Pai am constata ca intradevar pe acolo curge ulei care a costat 63,87 RON ( yo am observat asta de acasa ) , furtunele hidraulice kit 840 ron + maponera 400 ron asa cum vorbisem la tel. , dupa care imi spune ca ar mai fi ceva . Trebuie schimbata si pompa care e si asta un pic cam scumpa , adica 3.510 ron cea hidraulica si una cu vre0 4-700 ron mai scumpa si este electrohidraulica . Adica cu totul asa ar fi fost o nimica toata vre-o 5.700 ron .

  Dupa care le-am spus sa scoata masina din service de urgenta k nu am atatia bani sa platesc ptr un rahat de pompa si un furtun . Am intrebat si yo dc trebuie si pompa odata cu furtunele si mi-au zis k oricum nu au cum sa desfaca pompa de acel furtun hidraulic decat prin distrugerea lui si nu au cum sa garanteze etanseitatea lor , si asa ca trebuie schimbate amandoua .

  Dupa ce am cautat prin tot bucurestiul toate serviceurile care ar pune mana pe un s40 2005 de parca ar fi cine stie ce ozn fabricat de extraterestri furtunele nu se mai fabrica de o alta firma inafara de cei genuine volvo ,iar pompa am gasit-o undeva la 1.600 ron de la o firma ZF . Cea mai ieftina manopera mi sa dat la un servica pe centura bucurestiului nu pot spune firma , de 100 ron , dar cred k nu stiau exact despre ce e vorba exact sau au zis doar asa ca sa te duci la ei .

  Ma rog intr-un final m-am hotarat la un service de care multa lume a vorbit despre el pe anumite forumuri si ar fi fost foarte multumiti. Am facut comanda de piese originale volvo pana la urma de la acest service care suna cam asa 2.480 ron pompa si 850 ron furtunele , iar manopera 450 ron .

  Voi astepta pana saptamana viitoare cand vom vedea exact cu ele instalate ce zice si computerul de bord  si daca se poate rezolva nu numai mecanic dar si sofware aceasta problema .

  Deci totul ar fi cam 3.800 ron piese + manopera , eu zic k este o diferenta destul de mare plus ca tipul de la service pare destul de calm si comfident chiar si pe partea de software . A si apropo revizia o poti face la tine acasa la o astfel de masina cu piese si lichide mult mai ieftine si bune , iar la acest service cu 80 ron iti reseteaza atentionarea de service ( TIME FOR REGULAR SERVICE ) cea de 20.000 km , nu ca la volvo faci revizie de 1.200 ron sa sa-ti reseteze softul .

   Oricum saptamana viitoare sper sa fie totul asa cum sper eu sa fie si sa va recomand serviceul k unul unde poti frate sa-ti repari si un Volvo cu bani mai putini la calitate maxima aici la noi. Si sa nu mai platim adaos la piese si manopere smecherilor k sa faca vile si sa-si alerge balenele de masini peste noi fara sa le pese.

   P.S. Daca mai stiti ceva ce eu nu stiu sau o varianta mai buna la alegerea mea la astfel de reparatie chiar as fi fericit   sa o discutam, de aceea am si deschis acest topic si am dat toate informatiile cu chitantele si telefonul in mana k poate o sa-i mai fie cuiva de folos si sa stie la ce sa se astepte , eu unul am cautat si nu am gasit ceva concret referitor la asta , inafara de tipul cu s40'ul DIESEL care m-a lasat nedumerit daca a reparat-o CAT , CUM SI UNDE .

...si eu care ma speriasem, ca nu o sa mai am ce edita  ;D

Nea' Mircica , citeste regulamentu' .... ca altefel, in urmatorul post nu o sa mai fie negru ...doar rosu si nu o sa mai inteleaga nimeni nimic , parol  ;)

     

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca faceai alarmarea mai devreme te trimeteam in capitala la cei mai tari care fac furtune si reductii ptr presiune.

apa,ulei,etc

orice model-orice marca-orice furtun

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mircea

Iata cum începe o noua poveste: "ce să nu faci la un Volvo" ;D

Faza cu "comfident pe partea de software" mi-a făcut ziua, dacă iÈ›i spun ca după ce pui pompa de servo trebuie EPS reload cu cod 30667183 o să ma întrebi ce e aia È™i o să-È›i răspund foarte cinic, un OZN care are fibra optica .

PS> Time for regular service se resetează din bord apăsând câteva butoane .

PS1> te rog frumos sa-ti completezi locația .

Share this post


Link to post
Share on other sites

devine prea interesanta decat sa ii dau foc o sa o fac cotet de gaini sau chiar pot spune hotel de lux k na totusi au salon de piele alba  ;) .

   

Imi pare rau ...ai fost atentionat , citeste regulamentul .

A 2-a greseala.....nu esti curios sa afli ce se intampla la a 5-a ?  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Furtune pentru ulei sub presiune se fac si la Ploiesti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mircicas40 trebuie să mai citeÈ™ti, o să ramai uimit de cate È™tie un S40/V50 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:))

Merge 101%, toata chestia e sa faci treaba rapid, ma refer la resetarea mesajului de revizie. Uite aici /forum/index.php/topic,5698.0.html">http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,5698.0.html

Da, greu de crezut dar toata masina e fibra optica si nu e un lucru bun, nu poti sa faci nimic la ea, nu tu sistem audio, nu tu modificari, nu nimic.

Pana si motorasul de la stergatoare e un computer cu soft in el, ti se duce = 9 milioane + resoftare.

Orice chestie banala te cheama in reprezentanta ca sa iti incarce\rescrie soft, la niste preturi total nejustificate din punct de vedere tehnic si asta nu doar in Romania ci peste tot. Vrei sa schimbi limba la display ? 8 milioane ! Vrei cruise control ? 400 de euro ! Astea doar soft-ul.

Cum nu ai gasit ceva concret pentru modelele dupa 2004 ? Pai intra pe acest forum si ai sa gasesti tot ce vrei !

Roaga-te sa nu te incante prea tare  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am luat masina :)) si surpriza ... toata treaba a costat 3770 ron si nu 5700 ron si totul merge perfect , nu trebuie resoftata nu da nici o eroare plus ca am testat-o si pe calculator si pe strada si se comporta normal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci toate bune si frumoase , acum ma intreb de ce toata lumea zicea ca trebuie resoftata . Tipul de la service a spus ca nu exista asa ceva , mi-a dat garantie la piese si manopera si ca treaba cu resoftatul nu exista la piese de genul acesta . Pompa are un simplu sensor de ulei pe ea si atat . Partea si mai tare este ca am dat telefon cu o zi inainte la PRIMUS si le-am spus cum sta treaba si daca este necesara resoftarea si ei au spus la fel , ca daca nu resoftezi pompa ( resoftare 300 ron :) ) nu functioneaza .

  Deci ajung la concluzia ca cei de la primus cam tachineaza detinatorii de volvo ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti-as recomanda sa pui mana si sa citesti ce spune in VIDA, oricum nu conteaza ce scrie la biblia Volvo  tu poti face cum iti trece prin cap, astia de la Volvo sunt niste prosti si tu esti destept cu tot cu mecanicu tau .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci toate bune si frumoase , acum ma intreb de ce toata lumea zicea ca trebuie resoftata . Tipul de la service a spus ca nu exista asa ceva , mi-a dat garantie la piese si manopera si ca treaba cu resoftatul nu exista la piese de genul acesta . Pompa are un simplu sensor de ulei pe ea si atat . Partea si mai tare este ca am dat telefon cu o zi inainte la PRIMUS si le-am spus cum sta treaba si daca este necesara resoftarea si ei au spus la fel , ca daca nu resoftezi pompa ( resoftare 300 ron :) ) nu functioneaza .

  Deci ajung la concluzia ca cei de la primus cam tachineaza detinatorii de volvo ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Mda Bogdan G nu am facut pe nimeni prost , eu doar am dat cu parerea , daca pun niste intrebari si cer niste raspunsuri asta nu inseamna ca am condamnat pe cineva nu????

  Singurul lucru de care sunt sigur si de acord este ca cei de la primus auto au niste preturi nejustificabile si asta e cam nasol avand in vedere ca poate unii ca mine nu au asa frate bani sa se lafaie la serviceuri de lux unde pune fiecare cam cat ar fi plus inca un adaos plus inca ceva ca oricum astia sunt niste prosti si nu stiu . Profita ca nu prea se ocupa nimeni de volvo mai ales in bucuresti ca ei si asta face din punctul meu de vedere sa ridice foarte mult preturile , si chiar daca as merge la ei pentru un soft pentru ceva nu cred ca se merita sa faci o lucrare mare pe masina cap-coada ....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piesele de origine costa mai multe indiferent de unde le iei, deci pretul nu este deloc nejustificat, pt a fii nejustificat trebuia sa spui cat costa o pompa ORIGINALA + furtune .

La directie nu e bine sa te joci, update de soft se face pt ca s-au descoperit diferite bube, de obicei se face recall si e gratuit dar numai daca esti primul proprietar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, stim ca preturile la noi in tara sunt extraordinare si da, cel putin eu sunt de acord ca preturile pentru unele piese sunt iarasi extraordinare, dar asta e.

Ex: Un rahat de petec dublu adeziv decupat pentru montaj spiler spate la R-Design e 90 de RON, 90 de RON un petec de dublu adeziv si iti trebuie 2 inca.

Un rahat de clips de plastic, banal, cu nimic deosebit fata de alte clipsuri din lumea asta se vinde cu 8 lei bucata, pai sa imi explice mie ce durerea mea are clips-ul ala in el, de trebuie sa dau 220 de RON pe niste clips-uri ca sa imi prind pragurile. Ah, noroc cu ebay si magazinele din afara unde le luam cu 8 lei bax-ul.

Pe mine unul ma exaspereaza "tupeul" astora de la Volvo cu mentinerea preturilor extrem de mari, chiar mai mari decat la alte marci tot premium pentru unele tampenii, deci tampenii, ca sa nu mai zic de nepasarea fata de calitatea service-urilor din tarile importatoare, problemele foarte raspandite la unele modele si foarte bine stiute, training, mentinerea "mentalitatii" asteia de acum. Daca tot asa o duc, nu o sa ajunga departe pe viitor, le-o iau altii inainte in multe puncte de vedere.

Astia sunt un fel de Apple din multe puncte de vedere, aceeasi mentalitate.

Hai noroc

Share this post


Link to post
Share on other sites

La noi  pretul in service este de cam 3 ori fata de intrare ,spun asa din auzite.(de la zvonaci si raspindaci sa tot afli ,ca nu au disparut  ;D.Altfel nu ar mai fi rentabile(service) si oamenii nu s-ar mai bucura de salarii si profituri mari. Este logic si fara suparare.Daca mai esti si monopol pe marca este si mai interesant.

 

 

Imi cer scuze de off topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Corect  ;)

  A apropo eu am fost cu masina la tester , ca tot am facut o revizie la ea astazi si mi-a ramas treaba cu resoftarea de care mi-ati spus , si tipul a pus-o pe un BOSCH KTS 550 si am cam luat  sistemele la rand si nu apare nimic ... acum nu stiu ce sa zic dar tipul mi-a garantat manopera 1 an manopera 2 piesele si mi-a aratat ca intradevar cum au spus si cei de la primus pentru masina mea exista 2 pompe una hidraulica care are una bucata sensor de ulei si una bucata sensor temp. si si una electrohidraulica despre care nu am mai stat sa ma mai uit la ea ...  :( dar banuiesc ca este mult mai in legatura cu computerul decat a mea ...

  Oricum deabia astept sa ploua pe la noi zilele astea sa ies un pic pe autobanda  :Psa aspire bine noul filtru de aer K&N  ;D sa vad cum se comporta dstc'ul  ;D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites