daann

probleme

20 posts in this topic

Azi am dat sa pornesc volvoul si nu a vrut.Becul de la lambda palpaie, se aude un ticait pe sub compartimentul de sigurante de la motor(cred ca e electromotorul),cand dau la cheie nu se intampla nimic,dar daca incerc sa o pornesc impinsa(stiu ca e neortodox,dar nu am avut ce face)porneste foarte usor.Aveti idee ce draq poate fi?SlectrmotorElectromotor?Alternator?Injectie?Wft?

Ai cazut in pacat  ;D nu'i nimic .....se iarta dupa 5 greseli  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca porneste impinsa inseamna ca nu-ti merge electromotorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e bateria descarcata. Schimba bateria si sa vezi ca merge. Daca s-a descarcat alternatorul e de vina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau daca nu e de la baterie vezi firul de comanda de la electromotor, poate a oxidat papucul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danyx.. am ajuns aseara pe la 10 jumate acasa plin de nervi,obosit (eram plecat de la 8 dimineata)nemancat,cu masina stricata,intru pe forum sa caut si eu ceva raspunsuri la problemele mele si cand colo ma trezesc cu juma de mesaj inrosit!Crezi ca de asta imi ardea mie acum?WTF(asta ca sa nu scriu p*** mea)ma "frec"si pe ea masina si pe ele greseli!

P.S.mersi de raspunsuri.

Edited by HEIMÐALLR
Ştergere cuvânt obscen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic:

Imi pare rau pt. necazul tau , dar sa fim seriosi ...au fost doar 3 cuvinte inrosite care nu reprezinta in nici un caz jumatate de mesaj . Cum 97% din mesaj a fost corect scris , nu cred ca era asa o mare greutate sa fi tastat corect si celelalte 3 cuvinte . ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu intru in polemici,nu  mai conteaza acum.

Ontopic:Am schimbat bateria si nici o modificare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

verifica electromotorul

poate io sosit vremea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu intru in polemici,nu  mai conteaza acum.

Ontopic:Am schimbat bateria si nici o modificare!

Electromotorul se da relativ usor jos.

Pune-l direct la baterie si vezi ce se intampla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-i asa, ai de munca. Verifica in primul rind masa principala si alte mase. Curata bornele, verifica sa fie contact perfect intre cabluri si borne! Verifica plusul care merge de la baterie la alternator - electromotor.

Masoara bateria sa fie perfecta si masoara curentul cu consumatori porniti (faruri, aeroterma) Posibil sa fure curent undeva. Ca zgomot ce ai spus tu, sub bord la relee, e lipsa curent baterie. Daca bateria e buna (sa te asiguri de asta) alta cauza nu poate fi decat o pierdere de curent pe undeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aceiasi problema am avut-o si eu la v40 si nu stiam de la ce este. unu imi zicea ca e partea electrica de la contact unu ba ca e imobilizatorul si tot asa. in fine mi-a murit motorul acela si cum am spus in alte topicuri am schimbat motorul cu v2 (motor t2 cu pompa roto de pe t rules) in fine... dupa ce am dat motorul jos i-am dat si electromotorul facut de valeo si l-am desfacut... dupa ce i-am curatat toate impuritatile alea gen calamina care se depune pe rotorul ala in timp si de la roticele merge de parca este nou. dar vezi ca poate fi si bobina. succes. vezi ca se scoate destul de greu electromotorul ca e in spate undeva pe sub turbina cel putin asa e la diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acelasi lucru l-am patit si eu acum 1 an de zile cand am ascultat muzica vreo 2-3 ore cu motorul oprit si cand sa o pornesc nimic se auzea un tacanit si nimic ( presupun ca daca e bateria descarcata nu mai trage bendixu ) nu mai vroia sa porneasca . Mers frumos la o masina din curte ( eram la tara la gratar cu tot neamu :))  ) si luat baterie , pornit pus baterie inapoi si gata problema.

Acum doua saptamani dupa ce nu am pornit masina vreo 4-5 zile la fel am mers la masina si am incercat sa o pornesc si nimic ( taca-taca ). Am tras duba de la firma langa am luat curent am pornit Volvo si l-am lasat 30 minute pornit sa se incarce bateria. Dupa aceea l-am mai pornit de vreo 2-3 ori si a pornit la sfert de cheie. A doua zi dimineata nimic ( taca-taca ),am luat bateria si am incarcat-o pe redresor 2 ore si tot nu a pornit. am mers si am cumparat o baterie noua si am scapat de probleme.

Stiu ca" postarea  "este lunga dar a fost o adevarata aventura tinand cont ca a fost sambata si duminica si trebuia sa plec si cu copilul de 6 luni in vizita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Becurile se aprind normal ( ca intesitate luminoasa )  in bord si dupa schimbarea bateriei ? Ai pus o baterie noua ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce naspa!! Chiar in ajunul zilei de nastere sa iti faca asa o figura bijuteria.

SPer ca iti vor trece supararile, si o vei reaprecia, dupa ce ii gasesti problema.

La multi ani, o zi linistita si fericita si o viata minunata!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc la toti de raspunsuri.O sa ma apuc sa desfac toate chestiile ce tin de alimetare si sa le verific.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as incepe cu electromotorul!Ce chestie,o ajuns puiul sa dea sfaturi la gaina.Eu l-am dat jos ptr ca m-a lasat bendixul si nu a fost greu deloc-3 suruburi +o piulita si un fir cu papuc-succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu chiu cu vai am ajuns in bucuresti.Maine dimineata am sa o duc la un electrician sa vad ce si cum.Ma ajuta si pe mine cineva cu o poza ,sa vad si eu unde este amplasat electromotorul(ca sa mor de m-am prins de unu singur)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

la a mea  electromotorul e dupa radiator sub galeria de admisie ;

nu-i greu de dat jos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu chiu cu vai am ajuns in bucuresti.Maine dimineata am sa o duc la un electrician sa vad ce si cum.Ma ajuta si pe mine cineva cu o poza ,sa vad si eu unde este amplasat electromotorul(ca sa mor de m-am prins de unu singur)?

De la minusul bateriei pleaca o fasie metalica. La capatul ei e electromotorul.

Din cate stiu electromotorul are minus direct de la baterie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are "+"direct pe bobina.Un cablu gros iar alaturi are comanda -un fir subtire cu papuc.Peste acestea are un capac de plastic.Masa o ia de pe bloc prin suruburi.Si la mine este sub galeria de admisie.Daca nu ai scut este foarte usor.Pe deasupra ai nevoie de un pitic ptr surubul din spate pe care banuiesc ca nu o sa-l mai pui  ;D .Inainte sa te apuci desfa bateria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now