Guest BOGDANDMN

epurator

8 posts in this topic

masina mea are epurator de gaze? eu cred ca da... asa ar fi normal nu?

unde este el amplasat? se schimba greu sau relativ usor? am cautat prin VADIS dar nu am gasit mare lucru... poate ca nu am cautat cum trebuie... masina e 2.0T 160 cp B4204T cod motor.

multumesc mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In partea dreapta jos este o tulumba neagra in care intra niste conducte. Ala e filtrul charcoal pentru vaporii din rezervor care sunt reaspirati in admisie.

Alt epurator nu ai, daca te astepti sa ai ca si la diesel din baia de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok... de asta m-am lamurit intre timp... alta intrebare ar fi: se schimba sau se curata? ca eu am auzit ambele variante...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar ai observat vreo problema anume in funtionarea masinii, care sa te indemne la schimbul asta? Sau nu iti ies noxele? Am acelasi motor, de aceea te intreb...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai...  probleme nu sint! noxele mi-au iesit ok acum 2 luni dar in sarcina, mai pe scurt cand accelerez brusc pana in 6000 de ture, se creeaza presiune si cateodata se intampla sa-mi sara joja aprox 1-2 cm si un pic de ulei pe linga ea...

acum... asta nu se poate intampla decat din 2 motive: 1 epuratorul este infundat sau 2, motorul scapa compresie caz in care segmentii sint uzati...

cum a doua posibilitate nu prea o iau in calcul, tind sa cred ca prin schimbarea epuratorului voi rezolva problema...

adik... problema... nu e propriu zis un inconvenient pt ca nu se intampla nimic de obicei ci numai cum spuneam, cand ii dau talpa tare si chiar si atunci, joja nu sare tot timpul...

m-am interesat, costa 150 RON si cred ca o sa-l schimb chiar daca e posibil sa se si poata curata... as fi vrut sa stiu insa daca e complicat de schimbat...

nu cred ca e cazul sa iti faci probleme... in mod sigur masina ta are mai putini km si in mod si mai sigur nu i-a parcurs in stilul "smuls" ca a mea... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am S 40 din 1999 cu motor 1,8 i

am schimbat epuratorul care se afla in galeria de admisie cum desfaci in partea stanga.

trebuie data galeria jos si iti trebuie o noua garnitura ptr galerie care nu e scupmpa deloc (10 ron) asta in cazul in care e la fel si la tine,de regula nu se  curata ci se schimba.Cam asta ar fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... nu cred ca e cazul sa iti faci probleme... in mod sigur masina ta are mai putini km si in mod si mai sigur nu i-a parcurs in stilul "smuls" ca a mea... ;D

De km sunt sigur, 172.000 acum, insa de stilul smuls ...  :D nu cred ca a menajat-o fostul proprietar... Cauciucurile fata era de cel putin 2 ori mai tocite ca cele pe spate..  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana la urma ce rol are epuratorul asta si cand ar trebui schimbat?Ma refer strict la diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now