alexpopeystar68

Vibratie la pornire

13 posts in this topic

Cand pornesc  masina are o scurta vibratie, de fapt motorul, apoi se stabilizeaza si merge rotund;

cred ca nu e normal sa vibreze la pornire, desi in doua secunde e stabila si motorul merge bine; e ceva mai grav decat o bujie, sau e altceva, suporti motor uzati,....sau ce poate fi?

ma puteti ajuta?

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred ca sunt supotii motor dar daca sunt ei te pot ajuta eu cu tampoane daca nu ai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu e foarte grav trepidatul,parerea mea e ca e de la suportii motor.

Offtopic:@hunter Cu cat dai suportii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu subestimati un suport motor ! Nici la mine nu erau ei, ci erau ei smulsi din sasiu  ;D ;D

Nu e greu sa il verifici, un cric, ridicat unpic motorul, jap suruburile jos si scos si inspectat cum trebuie dedesubt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul se misca f putin cand dau cheie si de la el vibreaza si caroseria, pret de o secunda sau o fractiune, nu stiu daca e normal, asta intreb io  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am diesel si face la fel

e normal la un diesel la tine nu stiu daca este normal....

nu ma sperii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul se misca f putin cand dau cheie si de la el vibreaza si caroseria, pret de o secunda sau o fractiune, nu stiu daca e normal, asta intreb io   ???

verifica suportii, la benzina ar trebui sa fie chiar linistita pornirea

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine vibreaza la fel, la pornire. am fost la un service sambata si am tampoanele duse. unul crapat si unul cam rupt :D

@hunter: vinzi tampoanele? daca da, se potrivesc si la 1.8 benzina, B4184S2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Eu am V40 1,6 benzina, iar cand pornesc nu vibreaza nimic, dar cand schimb vitezele smuceste maneta ca si cum ar avea un tampon rupt la cutie.Cand am schimbat kitul de ambreiaj m-am uitat la toate tampoanele si nu era niciunul rupt,crapat sau smuls.De la ce poate fi.Ori nu m-am obisnuit cu masina si nu sincronizez bine inca ambreiajul cu acceleratie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Eu am V40 1,6 benzina, iar cand pornesc nu vibreaza nimic, dar cand schimb vitezele smuceste maneta ca si cum ar avea un tampon rupt la cutie.Cand am schimbat kitul de ambreiaj m-am uitat la toate tampoanele si nu era niciunul rupt,crapat sau smuls.De la ce poate fi.Ori nu m-am obisnuit cu masina si nu sincronizez bine inca ambreiajul cu acceleratie?

Cum te-ai uitat ? cu ele montate ? Doar vizual ?

Asa face si la mine ! Mai ales in treptele 1 -> 2 -> 3, daca nu sincronizez bine bine sau las ambreiajul patinand putin smuceste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 erau demontate si doua pe pozitie.Dar se observa ca sunt bune in functie de distanta dintre cauciucul din centru si marginile exterioare.La nissan aveam un tampon rupt si se vedea vizual ca e dus,era chiar si crapat.Astea nu se vad nici a fi rupte, nici crapate.Cu toatae astea tot smuceste daca nu sincronizez bine ambreiajul cu acceleratia.Adevarul mai e ca eu la munca sofez pe mai multe masini ,iar cnda ma urc pe  mea e cu totul diferita si imi ia ceva timp sa ma obosnuiesc cu ea.Si unde mai pui ca o conduc foarte putin, ca mai mult circula sotia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 erau demontate si doua pe pozitie.Dar se observa ca sunt bune in functie de distanta dintre cauciucul din centru si marginile exterioare.La nissan aveam un tampon rupt si se vedea vizual ca e dus,era chiar si crapat.Astea nu se vad nici a fi rupte, nici crapate.Cu toatae astea tot smuceste daca nu sincronizez bine ambreiajul cu acceleratia.Adevarul mai e ca eu la munca sofez pe mai multe masini ,iar cnda ma urc pe  mea e cu totul diferita si imi ia ceva timp sa ma obosnuiesc cu ea.Si unde mai pui ca o conduc foarte putin, ca mai mult circula sotia.

FAIL

Asteapta sa il dau jos pe al meu praf si apoi ai sa iti schimbi parerea despre tehnica asta de investigatie a tampoanelor. Dedesubt la coroana nu ai cum sa te uiti decat daca il dai jos si tragi de el cu o surubelnita, atunci vei vedea crapaturile, mai ales daca il dai jos dupa ce a mers motorul putin, sa fie fierbinte ca se dilata, ai sa ramai surprins.

Tampoanele laterale motor, cele verticale se pot ascunde ff bine, banuiesc ca de alea vorbesti si tu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vorbeam de cele laterale de la vedere stanga, dreapta, fata, spate.Eu am dat jos cutia si cred ca am dat jos si tamponul respectiv cand am schimbat ambreiajul, si nu am vazut nimic anormal.Asa sper eu sa fie.Oricum astept sa vad ce ai rezolvat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now