Posted 3 Aug 2010 · Report post Vand :1. Turbina 16T angle flange (Volvo S70 ,S60 ,850 cu modificarea downpipe-ului) in stare perfecta (tot ce se poate uza la ea este nou... adica ax+rebuild kit)......... 1000 RON fix.2. Jante ANTERA pe 16 ,5x108 ,ET 38 ,7J ..... am pierdut valva care se foloseste la umflarea rotii (jantele au valve "ascunse") in plus stau degeaba pe balcon caci nu le mai folosesc (au mici zgarieturi)........... 250 RON fix.Am sa pun si poze la ale mele.3. Schimb jante MONTE FIORE MONZA pe 16 ,5x108 ,ET 38 ,6.5J + cauciucuri Michelin Pilot 205/55R16 uzura ~50% cu jante de tabla pe 16 5x108 fara cauciucuri + 500 RONPe masina mea:0740070912 Marian Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Aug 2010 · Report post Jantele ANTERA sunt POMANA la acesti bani! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Aug 2010 · Report post daca se potrivesc la mine ,iau eu cele 2 jante antera Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2010 · Report post oare merg pe 244 ma refer la et (restul ar merge) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2010 · Report post pretul pentru toate 4 fiind ... 250ron ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2010 · Report post Exact ! Deci le trebuie valva pentru umflat si inele de centrare (la butuc au 68.... Volvo are 65).Se pot face la strung. Nu sunt strambe ,lovite ,etc. Au ceva zgarieturi care se pot remedia f. usor si arata ca noi (cu max 100 RON le vopsesti si lacuiesti) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2010 · Report post cred ca la 244 nu merg numai cu flansa distantoare;ale mele is pe 15 si au et 20 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Aug 2010 · Report post Marian jantele merg pe 850 ... deci le iau eu , seamana cu cele oem . Intrebare .. unde se poate gasi valva pentru umflat ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Aug 2010 · Report post Marian jantele merg pe 850 ... deci le iau eu , seamana cu cele oem . Intrebare .. unde se poate gasi valva pentru umflat ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2010 · Report post E bine atunci . Marian poti pune niste poze cu ele ? te rog Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2010 · Report post Uite si poze:In legatura cu valva petru umflat cred ca se gaseste pe la unele vulcanizari (mai dotate).Astea sunt! Deci necesita valva pentru umflat ,inele de centrare si 2 au buza zgariata de la borduri (nu tare).Pret 250 RON!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2010 · Report post Daca nu le vrea Vadim,am sa le iau eu sa pun cauciucuri de iarna pe ele.Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2010 · Report post Pe V50 ar merge?.Tot pt. iarna le iau si eu.Ce diametru are gaura pt butuc?(63,3 la mine) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2010 · Report post Diametrul la butuc e mare (68-70 cred ). Au nevoie de inele de centrare! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2010 · Report post Jantele Antera merg la Vadim! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Aug 2010 · Report post 950 RON turbina ,haideti baieti ..............am nevoie de bani pentru faruri !!! Eventual o trimit si cu teava de dupa turbina pana la catalizator! Cu angled flange. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Aug 2010 · Report post si cu tot cu teava - la ce pret te-ai gandit ?...Ca m-ar bate un gind... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Aug 2010 · Report post Pai sa zicem cel initial de 1000 RON . Teava e cea originala cu racordul flexibil taiata de pe catalizator. Nu e cine stie ce downpipe.Tu daca ai 13G-ul ,cel mai bun upgrade pentru motorul de 2 litri e 16T-ul. Nu e reclama la turbina mea! Eu am avut cilindreea de 2L si stiu ce poate aceasta turbinuta! In plus tot ce se poate uza la ea este nou (nici nu a fost folosita)... ax original MHI si rebuild kitul XAVIAR (~200 $ axul ,adica turbine wheel si 60 lire rebuild kitul ) . Deci calculati si voi ce afaceri bune fac. Dar e pacat sa o tin pe dreapta. Trebuie neaparat sa ajunga pe un T5. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Aug 2010 · Report post ok, mersi pentru raspuns. Ma gindesc si-ti spun. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2010 · Report post Urgent ! 900RON turbina+teava Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Aug 2010 · Report post Chiar nu face nimeni un upgrade serios la masina? In afara de ceva vopsea pe la motor ,un boost control si ..... niste maruntisuri nu schimba nimeni si turbinuta? MMM...Am citit pe aici ca vinde cineva un T2 care pierde ulei pe evacuare (deci defecta) cu 220 euro ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Aug 2010 · Report post Mariane, am schimba-o noi dar apoi, pe linga banii dati pe ea mai trebuie si chiptuning...alta distractie...Daca ai sa te uiti la topicul meu (lista cu banii bagati in masina) ai sa vezi ca.....pe linga vopseaua de la motor e o lista tare lunga.Cind facem rost de bani, te anuntam. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Aug 2010 · Report post eu am chiptunning la batranu„ meu dar pe luna asta mi-am facut norma de investitii...maybe next month!... Share this post Link to post Share on other sites