Posted 5 Aug 2010 · Report post Salut tuturor!Am o mica probleba care s-ar putea sa para, asa cum am scris in titlu, o golanie. Un amic ma provoaca la un drag race, pe scurt liniuta. Eh, ma rog, niste beri au fost acolo, deci nu stiu cine a vorbit mai mult... Intrebarea este: poate un S40 1.8 la 200K sa faca [adica pe demaraj] un Vectra 2.2 DTI la fel de umblat pe 1 km, ori poate 1/2/3? Opelul e caravan 2 http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Vectra#Vectra_B_.281995.E2.80.932002.29Sa risc o lada de bere cu el? Masina mea pare okay dpdv tehnic, dar eu nu sunt vrun pilot de curse. Cum pot sa alerg competitiv cu 85 KW (116 CP) impotriva unui diesel mai mare? Ture, chestii, socoteli. Poze dupa rusine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2010 · Report post Eu sunt un pic sceptic, diferenta de motorizare este in favoarea Opel, din pacate.Fiind diesel, cuplul este mai mare si avand 2.2L, fiind sigur si turbo, sunt tare pesimist in rezultate.Dar, cum se spune, incercarea moarte n-are. Chiar as fi fericit sa aud ca ai avut castig de cauza. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2010 · Report post La demaraj te ia ca are cuplu mai mare, poate pe quarter te-ar lua ( 400m ) dar pe 1Km s-ar putea binisor sa il iei daca schimbi bine.Nu stiu ce cuplu are opelul, cat are ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2010 · Report post Opelu are 125 cp parca,cuplu 270 nm 1500 - 2750 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2010 · Report post Ambele masini fac suta in 11 secunde asa ca cine schimba mai repede vitezele ala castiga, tine de pilot nu de masina . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2010 · Report post daca pleci de pe loc si nu depasesti 150 km/h si schimbi bine poate il bati.ideea e sa nu cumva sa plecati din miscare ca te ia. si sa nu te duci la viteze mari, ca iar te ia...402m e o cursa buna pentru tine daca schimbi la 5500 si nu invirti pe loc intr-a intia. (scade presiunea in pneurile fata cu 0.2 bari fata de normal si creste-o cu 0.5 bari pe spate)ai sanse 55%, bafta ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2010 · Report post plecarea de pe loc la 3500 rpm, iei piciorul de pe ambreiaj si NU accelerezi mai tare pentru 1-1.5 sec. dupa aia , la blana !ambreiajul sa fie aproape cuplat cind pleci.benzina de 100 si cit se poate de putina. (daca se poate sub 10l) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2010 · Report post Te face sigur pe 1 km. Incearca dar nu pe o lada de bere Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2010 · Report post Un diesel nu este luat de nici un benzinar cind puterile sint egale (eventual si greutatile sint relativ egale;putem accepta niste 50-100kg in plus sau minus).Vorbesc in primul rind pe distante 400,1000m.Daca masinile au modificari "ascunse" atunci ajungem la vorba aia "hotul neprins este negustor cinstit" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Aug 2010 · Report post are sanse la 400m ca la diesel conteaza mai mult ca la benzina cum schimbi. e foarte usor sa sufoci un diesel daca scapi piciorul.si are avantajul unei schimbari mai putin, care inseamna 4-6m, ceea ce ar putea fi suficient daca celalalt sufoca intr-a 2-a.vorba lui bogdan: soferii conteaza. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2010 · Report post trebuie incercat;schimbi la 5500 ca acolo are puterea maxima;vezi nu lasa sa patineze rotile la pornire sa ai aderenta;restul depinde de schimbarea vitezelor(de sofer)(eu am incercat faza asta cu un audi din 2004 130 cai la semafor cu ceva baieti de spania ca mo provocat ;de la plecarea de pe loc nici eu dar nici el nu mo putut lua oglinda mea era la bara lui din fata ;cu 1 pina 4000 2 iarasi 3 si imediat 100 ;dupa oricum ma lua ;dar asta ii tehnologie suedeza din 83 ;D ;dar eram cu 244 cu v n-am incercat (cind o sa am un t4 atunci da))conteaza mult sa nu rupi aderenta ca pierzi secunde pretioase Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2010 · Report post Merci de raspunsuri. Sper sa uite amicul meu de povestea asta ca nu prea cred ca am sanse. Ma bazez totusi pe faptul ca Opelul e Carvan si ar trebui sa fie mai greu decat S40-ul. Daca mai aplic cateva sfaturi de pe aici totusi poate oi reusi. Ma gandeam sa golesc portbagajul, sa scot si rezerva ca sa fiu mai usor, sa bag doar vreo 10 l de benzina (cim spunea iulirx)... Oricum insa Opelul are avantajul ca este turbo si are cuplul mai mare. Daca se intampla evenimentul ma gandesc ca trebuie sa raman in plaja de turatie in care sa am si eu putere maxima fara sa pierd prea mult cuplu. A, si sa-i pun in portbagaj la vectra o de-asta: http://sp2.ro/nicovala Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2010 · Report post Pana la 100km/h masinile sunt egale, totusi un diesel mai ales opel este mult mai obosit decat un benzinar, asa ca eu sunt de parere ca trebuie doar sa schimbi bine si nu sunt probleme . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2010 · Report post Schimba frumos la 5500, fara scartaieli de roti inutile si ai sanse. Dieselul se plafoneaza mult mai repede ca benzinarul si daca amicul greseste o schimbare de viteza, l-ai luat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2010 · Report post Personal am "facut" un Astra G Caravan 2.0DTi cu V40-ul meu de 109 cai Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2010 · Report post Personal am "facut" un Astra G Caravan 2.0DTi cu V40-ul meu de 109 cai Si eu care ma gandeam sa mi iau astra G/vectra B ,credeam ca s mai bune fata de v ul 40 Depinde si de masina domnu Mc,cat de cat sa fie intretinuta,daca nu i il ia bine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2010 · Report post aveai 8cp in plus.... in situatia de fata plusul este in favoarea Vectrei... si e de 9cp Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2010 · Report post Nu se poate face o comparatie stricta numai intre cp tai si cp lui. Conteaza foarte mult si greutatea masinii. Compara coeficientii cp/greutate si daca "te ia" si la coeficientul asta, nu are rost sa mai arzi benzina de pomana. Degeaba ai 200cp daca masina are 2-3 tone. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Aug 2010 · Report post Multe si bune sfaturi dar daca-i prima "liniuta"sigur pierzi si daca miza nu-i decat o lada de bere te poti antrena cu acest pret.Cine stie, poate gresesc si castigi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2010 · Report post @ipode ce nu iei legatura cu bucurestenii care te pot invata multe despre cum se face si cistiga o liniuta ?doar sinteti acolo...si sint multi care stiu (dar nu recunosc ! )de exemplu biriV, care m-a batut cu benzina contra diesel... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2010 · Report post Bai nene BiriV nu e Bucurestean deci nu se pune Nu mai bine intreaba oltenii? Aia stiu cel mai bine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Aug 2010 · Report post @ipode ce nu iei legatura cu bucurestenii care te pot invata multe despre cum se face si cistiga o liniuta ?doar sinteti acolo...si sint multi care stiu (dar nu recunosc ! )de exemplu biriV, care m-a batut cu benzina contra diesel...Era vorba de o chestie intre amici, pornita de la o bere in plus, stiu ca e o golanie, nu e cazul sa o dam pe bucuresteni si alte alea. Miza e un orgoliu ranit, nicidecum altceva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Aug 2010 · Report post Salut. Ma mir ca Iuli nu ti-a recomandat si niste cauciucuri noi, performante (are si un subiect pe tema asta pe undeva). Avantajul e ca si ramai cu ceva (cauciucurile de calitate) si te ajuta sa nu rupi aderenta asa usor. Vezi si http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,9837.0.html, e pe undeva un filmulet dragut despre R888.My 2c. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Aug 2010 · Report post Salut. Ma mir ca Iuli nu ti-a recomandat si niste cauciucuri noi, performante (are si un subiect pe tema asta pe undeva). Avantajul e ca si ramai cu ceva (cauciucurile de calitate) si te ajuta sa nu rupi aderenta asa usor. Vezi si http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,9837.0.html, e pe undeva un filmulet dragut despre R888.My 2c.Am cauciucuri noi noute de la AnduDTM, de pe forum [recomandate btw], cred ca o sa iau ceva in plus fata de Opel, care e incaltat cu niste allseasons obosite Share this post Link to post Share on other sites