Posted 25 Nov 2010 · Report post Am mai gasit ceva legat de uleiuri pt motor uleiuri Din ce vad eu acolo 0W-30 este recomandat la toate modelele de volvo indiferent de model sau anul de fabricatie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Nov 2010 · Report post Din ce vad eu acolo 0W-30 este recomandat la toate modelele de volvo indiferent de model sau anul de fabricatie. Da, la modelele vechi de S40, S70 si alte vechituri recomanda 0W30 si 10W40. Niste magicieni astia de la Castrol. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2010 · Report post Da "nitu" sunt din Ploiesti. Sa vedem daca reusesc in weekend-ul asta sa descopar de la ce vine acest zgomot,dupa care sa vad si solutia.Dupa cum am spus,tacanitul se aude numai cat motorul este rece;dupa ce s-a incalzit nu se mai aude nimic.O sa incerc sa schimb si uleiul si sa pun unul recomandat de Volvo(stiu ei ce stiu).Acuma sa vedem de care Castrol 0w-30 5w-30 10w-40.Trebuie sa tin cont ca si motorul este uzat avand 219 000 km.Daca totusi este de la tacheti,atunci trebuie sa vad care dintre ei sunt uzati de fac zgomotul acesta si apoi sa vad cum as putea sa-i schimb(banuiesc ca din cauza dereglarii tachetilor,masina pierde din putere,creste consumul,cresc noxele;asta deorece,ceea ce cred eu,ca supapele nu se mai inchid si deschid in "parametrii initiali"). Salut, Ai rezolvat problema?La mine are acelasi simptom cand este rece are o mica bataie iar cand se incalzeste dispare zgomotul,eu suspectez ca ar fi tachetii dar nu stiu care ar fi cauza. Sa fie presiune de ulei(pompa de ulei) insuficienta pana se incalzeste? Unul sau mai multi tacheti sa nu tina presiune si pana se incarca tacane? Astept sfaturi. O seara buna! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2010 · Report post Vali, ai schimbat TOATE O`ring`urile de la baie ? Ca nu mai stiu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2010 · Report post Da,cand am facut motorul am schimbat si cele 2 oringuri de la baia de ulei. Crezi ca scapa presiune pe la oringuri? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2010 · Report post Vali ... se misca .. deci merge ... las-o asa Si pe a mea o mai apuca tacanitul dar atunci cand este incinsa bine . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Dec 2010 · Report post Vali ... se misca .. deci merge ... las-o asa Si pe a mea o mai apuca tacanitul dar atunci cand este incinsa bine . La mine tacane 5 minute pana se incalzeste si cred ca tacane din ce in ce mai pronuntat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Dec 2010 · Report post vlpvlp06 inca nu am facut nimic.In primavara vreau sa fac distributia si sa schimb si tachetii.Tacanitul vine de la tacheti pt ca s-au uzat si s-a creat un joc prea mare.Cand motorul este cald nu se mai aude acel tacanit asa de pronuntat pt ca tachetii sunt si ei metalici,iar fierul la cald se dilata si automat o sa ia din joc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2011 · Report post Salutare toata lumea.O iau cu inceputul.Intr-o seara am plecat in oras ca aveam putina treaba,dupa o mica pauza intr-o parcare am dat sa plec cu masina(850 glt)am pornit motorul,am vrut sa dau cu spatele si s-a oprit.Am mai facut o incercare,iar s-a oprit.In mintea mea era chestia ca nu o turez indeajuns de mult.Am pornit motoru si am inceput s-o turez cat de cat ca sa pot pleca.Am plecat,am ajuns la un prieten,am lasat-o sa mearga la relanti.Aveam 400 de turatii.Am vb cu un mecanic si ne-am apucat sa vedem ce are in aceeasi seara.Bujiile le aveam varza,nu stiu daca este de la asta.In fine,a 2a zi am luat bujii am incercat sa le desfac pe cele vechi,cand filetul de la o bujie mi s-a rupt,a ramas prin inauntru si am scos doar restul bujiei.Belea mare pe capu meu.In seara asta ne-am apucat sa desfacem motoru.Sper ca sa ii dau de cap.Intr-un fel este bine ca m-am apucat de motor ca asa stiu ca am lucrat la el si stiu ce poate.O sa va tin la curent ce i-am schimbat,ce probleme am mai avut,daca am avut,poate o sa fac si niste poze.Oricum problema cea mai naspa este ca trebuie sa-mi schimb garnitura de chiloasa,sa mai schimb nu stiu ce chestii care mi le-a spus prietenul meu.Sper sa iasa bn Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2011 · Report post Bine ai venit printre noi ! Nu e nimic "naspa" sa schimbi o garnitura de chiulasa, mai mult e timpul alocat acestei operatiuni, cu atentie sa pui toate la loc... Ia-o incet, nu te grabi, ai grija sa pui distribuita cum trebuie, poate-i schimbi si semeringurile de la came, alte maruntisuri pe-acolo, curatat tachetii, sa nu ai obturat/murdar vreun canal/traseu de ulei...Poate dai jos si baia sa o cureti + etansare... Ca nu desfaci motorul prea des, cu putina atentie si suflet o sa faci treaba buna. Daca te incurci undeva sau ai nevoie de vreun sfat, sintem aici. Lucreaza ordonat, pune-ti suruburile/accesoriile in cutii sau sticle de plastic( partea de sus taiata), noteaza-ti pe hartie amanunte de prindere/fixare/ordine...Chiar si pozele ajuta uneori. Bafta ! Si sa ne spui cum s-a desfasurat actiunea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2011 · Report post Mersi Matrixx.Cu siguranta asa am sa fac,deocamdata vreau sa trec de Paste,dupa aceea o sa schimb ce pot,una alta,probleme cu bugetu,noroc ca ma mai ajuta si tata,el este seniorul in pasiunea numita Volvo.Pana acum m-am interesat de o garnitura de chiulasa,semering arbore cotit,set semeringuri supape si semering axe cu came.Mai tarziu o sa vreau sa ma apuc de alte belele,gen disc de ambreiaj,distributie si mici alte belele.In rest este bine,o sa va tin la curent cu ce fac si ce dificultati intalnesc.Aaaa,mi-am adus aminte,ajutati-ma si pe mine cu schema electrica a masinii mele.Volvo 850 glt,an de fabricatie 1992,125kw 170.Mersi mult!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2011 · Report post http://www.google.com/m/url?ei=K9GxTdiPDYq5jAfUsoOvAw&q=http://www.volvoclubthailand.com/man/pdf/om/volvo_850_glt_owners_manual_1993.pdf&ved=0CBEQFjAA&usg=AFQjCNEescE6hMVKDfxNgK73UtPmPPWvcQ Ai tot manualul si la sfarsit ai paginile cu wirings ( scheme electrice). Vezi ca la axele cu came ai...4 semeringuri, 2 spre distributie, 1 la delco si 1 la senzorul de cama - daca tot dai jos axele e pacat sa nu le pui si semeringuri... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Apr 2011 · Report post Mersi Matrixx.Cu siguranta asa am sa fac,deocamdata vreau sa trec de Paste,dupa aceea o sa schimb ce pot,una alta,probleme cu bugetu,noroc ca ma mai ajuta si tata,el este seniorul in pasiunea numita Volvo.Pana acum m-am interesat de o garnitura de chiulasa,semering arbore cotit,set semeringuri supape si semering axe cu came.Mai tarziu o sa vreau sa ma apuc de alte belele,gen disc de ambreiaj,distributie si mici alte belele.In rest este bine,o sa va tin la curent cu ce fac si ce dificultati intalnesc.Aaaa,mi-am adus aminte,ajutati-ma si pe mine cu schema electrica a masinii mele.Volvo 850 glt,an de fabricatie 1992,125kw 170.Mersi mult!!! Prerea mea este ca daca tot te apuci de motor si il desfaci sa schimbi tot ce este nevoie pentru a nu fi nevoit sa il mai desfaci inca odata. P.S. Nu te speria ca nu este mare filosofie moturul de volvo,doar ca trebuie sa fi atent si sa nu lasi pe cine nu se pricepe sa isi bage nasul. Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Apr 2011 · Report post Moama,pai ce am vazut eu in pozele alea am ramas cu gura cascata.Sper sa intre toate piesele la locul lor,sa nu-mi mai ramana pentru o alta masina .Ideea cea mai nasoala este ca eu nu ma pricep mai deloc la masini.Am un mecanic care le are.Sper sa fie un mecanic adevarat.Oricum dupa 1 mai o sa va tin la curent cu tot ce fac.Mersi pentru sustinere Share this post Link to post Share on other sites