catalinfcs86

info recarosare

12 posts in this topic

Salut dragi forumisti am o dilema , rog cunoscatorii sa ma lumineze putin.

Am gasit o masina de cumparat pentru mine si a fost inmatriculata prin recarosare.Proprietarul a mai avut o masina care a fost busita , a adus alta din germania pe care a inmatriculato prin recarosare, explicati-mi si mie daca e bine so iau deoarece am auzit fel si fel de variante cu aceasta recarosare , ba ca ti-o ia cand vei face urmatoarea inspectie ba ca nu stiu ce iti mai face. Explicati-mi si mie va rog daca are rost sa ma complic cu aceasta masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca actele sunt ok, nu e nici o problema.

PRin acte ok inteleg sa fie trecuta in CI seria de sasiu si neaparat si motorul care este acuma pe masina sa fie trecut in acte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci practic trebuie sa am trecut in aceste acte seria si motoru de pe masina care a fost inmatriculata! dar celelalte acte trebuie sa le am eu ? de la masina care a fost avariata sau alea raman pe undeva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand trebuie sa verifici cu atentie,eventual cu un specialist in vopsit, zona de pe caroserie unde este trecuta seria masinii.Daca a fost "lucrata",s-ar putea sa ramai fara ea la inspectie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine se pricepe sa faca recarosare, nu schimba absolut nimic de pe masina noua. Se face recarosare si schimbare motor (in acte), la Rar binenteles si trecut in C.I.V

In talon si in CIV trebuie sa ai datele masinii (noi) recarosate, cea veche nu te intereseaza.

Atentie, sa corespunda fiecare caracter (cifra/litera) la seria de sasiu si motor.

Riscul ar fi sa fie trecuta o norma de poluare inferioara celei normale (daca te deranjeaza). Cam asa procedeaza cei de la rar...

Daca masina a fost pe firma, sunt slabe sanse sa fi fost masluit ceva la ea dar poti scapa de dubii, cerand actele care i-au trebuit lui la recarosare (precis mai are copii pe undeva)... sau si mai simplu: ceri un certificat de autenticitate la Rar (mergi acolo cu masina si se uita ei la ea); oricum iti trebuie la inmatriculare.

Bafta!

A mea a fost recarosata de 3 ori si nu am avut nici o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul unei astfel de recarosari, se poate schimba tipul motorului? De exemplu de la un 1.8i aspirat la un 2.0 turbo sau T4 (combustibilul ramane acelasi, benzina). Si cam cat costa, la ora actuala, distractia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

este specificat in acte in felu urmator : caroserie inlocuita cu caroserie din 2001 are acolo un nr. de ordine si pe verso cartii de identitate este mentionat ca , cartea a fost inlocuita cu o serie si nr. stampilat si semnat rar , nu stiu cum se pot atasa aici pozele ca puneam o poza dupa acte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desigur. Singura conditie este ca motorul sa fi fost montat pe acel tip de caroserie. La mine sunt 3 motoare in CIV, 2 benzina, 1 diesel.

este specificat in acte in felu urmator : caroserie inlocuita cu caroserie din 2001 are acolo un nr. de ordine si pe verso cartii de identitate este mentionat ca , cartea a fost inlocuita cu o serie si nr. stampilat si semnat rar , nu stiu cum se pot atasa aici pozele ca puneam o poza dupa acte

Pare ok. Totusi asigurate...

Daca urmezi pasii mai sus descrisi si cumperi masina, cere de la vanzator si actele (copiile) de la recarosare. Sa le ai la tine pentru orice eventualitate. desi nu o sa le ceara nimeni, vreodata...

Eu am toate actele de la recarosare, inclusiv actele de la masina noua... cu tot cu contract vanzare-cumparare din Germania, taxe achitate, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi multumesc frumos pentru indicatiile din mail bine ca nu m-am bagat si intre timp s-a vandut.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine se pricepe sa faca recarosare, nu schimba absolut nimic de pe masina noua. Se face recarosare si schimbare motor (in acte), la Rar binenteles si trecut in C.I.V

In talon si in CIV trebuie sa ai datele masinii (noi) recarosate, cea veche nu te intereseaza.

Atentie, sa corespunda fiecare caracter (cifra/litera) la seria de sasiu si motor.

Riscul ar fi sa fie trecuta o norma de poluare inferioara celei normale (daca te deranjeaza). Cam asa procedeaza cei de la rar...

Daca masina a fost pe firma, sunt slabe sanse sa fi fost masluit ceva la ea dar poti scapa de dubii, cerand actele care i-au trebuit lui la recarosare (precis mai are copii pe undeva)... sau si mai simplu: ceri un certificat de autenticitate la Rar (mergi acolo cu masina si se uita ei la ea); oricum iti trebuie la inmatriculare.

Bafta!

A mea a fost recarosata de 3 ori si nu am avut nici o problema.

Apropo de identificarea la RAR, eu am o cumparat o masina mai demult si am fost inainte de a face actele de vanzare-cumparare (v-c) la RAR, unde au confirmat autenticitatea masinii (scris, cu factura, timbre lipite pe caroserie, etc.). Dupa o perioada, cand am vrut sa o vand tot cei de la RAR au constatat ca masina fusese de fapt masluita. Masina mai trecuse pe la RAR de 5 ori, de fiecare data fiind identificata ca fiind OK. Mentionez ca nu am modificat nimic la masina de cand am cumparat-o pana in prezent. Asa ca RAR-ul nu prezinta nici o garantie. Azi e OK, maine nu mai e OK.

PS: Am toate actele (poze, inscrisuri) care dovedesc ca e aceeasi masinape care am cumparat-o. Daca citeste un avocat acest topic, si e interesat de caz, acord 60% din despagubirile obtinute.Nu am timp sa umblu prin instante. Dati-mi PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au mai fost astfel de cazuri, sunt mai multe filiere care au picat iar acum au iesit la iveala masinile cu probleme .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now