Posted 9 Aug 2010 · Report post BSR Performance, reprezentanta Romania a BSR Svenska AB saluta toti posesorii de automobile Volvo!Scurt istoric, deja cunoscut multora dintre dvs.:BSR este o companie suedeza puternica ale carei baze au fost puse în 1991. Datorita produselor sale sofisticate si reprezentarii in aproape întreaga lume, este unul dintre cei mai importanti furnizori de software optimizat pentru unităÅ£ile de control ale motorului, de evacuari din oÅ£el inoxidabil, de catalizatori sport, de filtre de aer sport ÅŸi OptiFlow. Suntem specializati in masini Volvo, Saab, Skoda, Audi, VW, Seat, Ford, Opel, dar si in alte marci.Intreaga paleta de produse disponibile in Suedia este acum prezenta si in Romania pe http://products.bsr-performance.ro.De asemenea, preturile produselor noastre sunt aliniate in conformitate cu politica generala a partenerilor suedezi, fiind mai scazute in Romania.Pentru detalii va stau la dispozitie pagina noastra de web http://www.bsr-performance.ro si telefonul de contact: 0746.BSR.000 (0746.277.000). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2010 · Report post Cea mai buna veste dupa ziua mea Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2010 · Report post foarte interesant.Totusi, doar un downpipe pentru 850 t5 = 625 euro...am inghetat... A ajuns o teava sudata sa coste aproape cit o turbina.Asta e, ce sa facem. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2010 · Report post Daaaa ...OLC45 (otel) Romania este romania ,ce sa mai zic.Tine bine ,nu tine ,iarasi bine.Nu sint impatimit de tunning dar stau si ma intreb Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2010 · Report post Nu conteaza tara in care se vand produsele BSR,peste tot sunt preturile la fel si calitate super pentru ca oamenii astia fac treaba asta cu mult timp inaintea altora gen Rica,nu mai vb de ce avem noi in tara Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2010 · Report post Care este procedura pentru resoftarea unui ECU de S70 din 1998 ? Si daca tot sunteti reprezentantii lor, explicati-mi si mie de ce la motorul de S70 din 2000, care e tot de 2435cmc (B5244T) se pot scoate spre 300 de cai, iar al meu (B5254T) mai sus de 240 nu se poate ?!Multumesc ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2010 · Report post dragule, eu zic sa te multumesti cu bijuteria ta, ai trecut de la v40 la s70 in foarte scurt timp si mai vrei si 300 de cai ? Fericitule ! Ai grija, dupa 240 de cai nu mai mergi la consum Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2010 · Report post Eu credca a fost doar reclama la site si ca nu o sa raspunda nimeni de la ei, reprezentanti din Ro, care inca nu stim ce sunt mai exact, doar niste intermediari de vanzari care administreaza site-ul sau au garaj, muncesc pe masini si stiu ce fac.Ne dovedeste cineva sau ramane doar reclama de topicul asta ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2010 · Report post Nu e vorba ca vreau 300 de cai, vreau sa inteleg de ce cu aceleasi interne (cred ca totusi sunt aceleasi), la modelele cu Motronic 4.4 se duce la 230-240 de caluti, iar la cele cu Siemens Fenix si clapeta electronica, la 280-300... What gives ?De castigat se castiga enorm la cuplu, ca de la 270Nm sare la 360-370Nm, ceea ce oricum e mirific, si acolo ne intereseaza pe noi, turbatii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2010 · Report post Motorul tau Alex e limitat de turbina! Cu 13G sa zicem un maxim de 240-250 e posibil dar mai sus deja e alta poveste. Pe 850 2.3T5 greu se pot scoate 300Cp cu 15G. La tine ar merge un 16T angled (are cea mai mare iesire spre downpipe) + downpipe pe 3 toli caci restul e facut. Apoi un soft cu ~18-20PSI si garantat te duci spre 300 caluti si vreo 430 Nm. BSR in Romania ............. MISTO! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2010 · Report post S70 2.4T 1999-2000 cu clapeta electronica au Bosch ME7.0 nu Fenix! Daca ai vazut in oferta BSR exista STAGE 4 care include si schimbarea turbinei+downpipe pe 3"+injectoare! Doar asa trec ei de 300 Cp pe acest motor. Doar cu soft si catback au aceleasi cresteri de puteri si cuplu pentru ambele variante. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2010 · Report post ce ciudat - pe pagina SRZ.ro la sectiunea turbine upgrade:Turbina upgrade VOLVO 850 / S70 / T5 TD04HL-16T -------------castig 10-15cp fata de turbina originala doar atit Cool.Hai, ca poluam topicul BSR-ul - sint curios cite produse vandute se vor stringe aici, dat fiind ca majoritatea celor cu Volvo nu-si prea tuneaza masina (in comparatie cu alte troace). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2010 · Report post Intrebarea e... din cate am vazut prin alte forumuri... mai sus de 270-280HP se cam sparge blocul la 2.5T-uri. Si da, scuze, are Bosch ME7.0, era tarziu cand am postat...Si intrebarea e... daca pe S70 1999-> se poate pune alta turbina + injectoare, de ce nu s-ar putea face asta si pe S70 <-1998 ? Adica de ce la primul exista Stage 3 si Stage 4 iar la mine ciuciu ? @Matrixxx: Nu poluam topicul, punem niste intrebari zic eu pertinente, si in mod normal ar trebui sa ni se si raspunda. Eu vreau sa stiu, pun ECU-ul meu in punga si mi-l trimit ei in Suedia ? Imi dau altul in schimb ?! Care-i asteptarea ?! Etc etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2010 · Report post Eu sunt curios cum se face, cu soft generic sau personalizat pe dyno. 1400 de euro pentru 50 de cai mi se pare foarte mult (in cazul meu) cu soft generic. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2010 · Report post In principiu 16T-ul straight si 15G-ul sunt cam la fel . Difera doar turbine house ,16T-ul are 7cm2 iar 15G-ul 6. 16T-ul angled are iesire spre downpipe ~ 7,5 cm in diametru si are randament mai bun ,face boost mai repede ,etc.Cine vrea o turbina f. buna de upgrade am eu un 16T sub 250 euro la care chiar ofer garantie. Axul este nou original MHI ,doar rebuild kitul este aftermarket. Este echilibrata ,gata de boooooooooooost. Diferenta fata de 16T-ul de la SRZ e mare (la pret ma refer).De la BSR chiar am sa comand cate ceva. CURIND! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2010 · Report post Parca eram pe Bursa aici... Mai usor cu comentariile, va rog. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2010 · Report post Pai asteptam un raspuns (sau mai multe) de la ofertant... Dar se pare ca e foarte "interesat" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2010 · Report post Intai de toate va multumim pentru parera buna pe care o aveti despre produsele noastre si o sa incerc sa raspund fiecaruia, in limita timpului...Asadar:Diferentele dintre motoare nu sunt atat de importante, dar partea de gestiune este cu totul alta... la cel din 2000 avem de-a face cu o electronica avansata, ca la ultimele generatii din zilele noastre si care s-a putut gestiona cu PPC2, pe cand la cel din 1998, electronica este limitata, iar despre procedura... e un chiptuning "old-school", clasic, o resoftare a chipului original al masinii, in limitele de atunci ECU-lui.Care este procedura pentru resoftarea unui ECU de S70 din 1998 ? Si daca tot sunteti reprezentantii lor, explicati-mi si mie de ce la motorul de S70 din 2000, care e tot de 2435cmc (B5244T) se pot scoate spre 300 de cai, iar al meu (B5254T) mai sus de 240 nu se poate ?!Multumesc ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2010 · Report post Eu credca a fost doar reclama la site si ca nu o sa raspunda nimeni de la ei, reprezentanti din Ro, care inca nu stim ce sunt mai exact, doar niste intermediari de vanzari care administreaza site-ul sau au garaj, muncesc pe masini si stiu ce fac.Ne dovedeste cineva sau ramane doar reclama de topicul asta ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2010 · Report post Pai asteptam un raspuns (sau mai multe) de la ofertant... Dar se pare ca e foarte "interesat" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2010 · Report post Intrebarea e... din cate am vazut prin alte forumuri... mai sus de 270-280HP se cam sparge blocul la 2.5T-uri. Si da, scuze, are Bosch ME7.0, era tarziu cand am postat...Si intrebarea e... daca pe S70 1999-> se poate pune alta turbina + injectoare, de ce nu s-ar putea face asta si pe S70 <-1998 ? Adica de ce la primul exista Stage 3 si Stage 4 iar la mine ciuciu ? @Matrixxx: Nu poluam topicul, punem niste intrebari zic eu pertinente, si in mod normal ar trebui sa ni se si raspunda. Eu vreau sa stiu, pun ECU-ul meu in punga si mi-l trimit ei in Suedia ? Imi dau altul in schimb ?! Care-i asteptarea ?! Etc etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2010 · Report post Ok, multumim mult de raspunsuri, iar "ironiile" vin din faptul ca raspunsul vostru a venit abia dupa 3 zile... Ne asteptam ca la inceput de drum sa fiti un pic mai "activi" No hard feelings. Legat de electronica "limitata" si de sistemele de management care "nu se mai fabrica de peste 10 ani", as dori sa-ti reamintesc ca harta de injectie este stocata intr-un amarat de EEPROM de 128K (daca nu ma insel), pe care-l fabrica si acum chiar si firma la care lucrez eu (On Semiconductor). Limitarile in niciun caz nu sunt date de partea de hardware, ci strict de ceea ce se scrie in harta de injectie, si nu reusesc sa inteleg unde ar fi diferenta de management intre cele doua motoare, in afara de o clapeta de acceleratie controlata electronic si un senzor MAP Injectoarele sunt aceleasi, turbina si BCS-ul sunt aceleasi, Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2010 · Report post Multumim pentru raspunsuri si ne cerem scuze daca am fost prea...iritanti. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Aug 2010 · Report post Ok, multumim mult de raspunsuri, iar "ironiile" vin din faptul ca raspunsul vostru a venit abia dupa 3 zile... Ne asteptam ca la inceput de drum sa fiti un pic mai "activi" No hard feelings. Legat de electronica "limitata" si de sistemele de management care "nu se mai fabrica de peste 10 ani", as dori sa-ti reamintesc ca harta de injectie este stocata intr-un amarat de EEPROM de 128K (daca nu ma insel), pe care-l fabrica si acum chiar si firma la care lucrez eu (On Semiconductor). Limitarile in niciun caz nu sunt date de partea de hardware, ci strict de ceea ce se scrie in harta de injectie, si nu reusesc sa inteleg unde ar fi diferenta de management intre cele doua motoare, in afara de o clapeta de acceleratie controlata electronic si un senzor MAP Injectoarele sunt aceleasi, turbina si BCS-ul sunt aceleasi, Share this post Link to post Share on other sites