DragosGD

Filtru de aer K&N

10 posts in this topic

    Ce parere aveti despre un astfel de upgrade?  Merita investitia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru sunet da, pentru performanta nu. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puntru sunet Cold Air Intake, K&N e doar un pic mai putin restrictiv si ...reclama.  Mie oricum nu-mi plac filtrele uleioase.

Dragos, daca ai cont pe Volvospeed.com (sint de la tine, de-acolo) ai link in care se discuta pe indelete despre asta., cu pareri pro si contra.

http://volvospeed.com/vs_forum/index.php/topic/110037-volvo-850-turbo-air-intake-kit-on-sale/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puntru sunet Cold Air Intake, K&N e doar un pic mai putin restrictiv si ...reclama.  Mie oricum nu-mi plac filtrele uleioase.

Dragos, daca ai cont pe Volvospeed.com (sint de la tine, de-acolo) ai link in care se discuta pe indelete despre asta., cu pareri pro si contra.

    Am cont si citesc destul de des si acel forum, dar eram curios de parerea voastra, a celor din romania. Eu mi-am pus acest filtru si nu pot spune ca sunt multumit sau nemultumit.  Deocamdata are totusi un avantaj, acela ca nu mai sunt nevoit sa cumpar filtru nou la fiecare 5000 mile (ciclul meu de service). 

    Este interesant faptul ca spui ca nu-ti plac filtrele uleioase, de ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu-mi plac pentru ca-ti pot strica debitmetrul printre altele. Si in Romania trebuie sa le speli la 500 de km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspuns corect  8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu-mi plac pentru ca-ti pot strica debitmetrul printre altele. Si in Romania trebuie sa le speli la 500 de km.

    Sa inteleg ca cei din Bucuresti isi schimba filtrul de aer la fiecare 500Km?  Nu cred.

    Am acest filtru de aproape 3 ani, am pus pe el in jur de 80.000 Km si nu am nici o problema cu MAF. De fapt am avut problema cu MAF-ul inainte de-a trece pe K&N filtru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai atunci spune-ne cum stai cu praful in Dallas, prin Romania daca mergi pe drumuri folosite si de camioane care cara materiale de constructii, moloz sau nisip, iti spun eu sigur ca-n 500 de km trebuie spalat.a cred ca stii ca  aici strazile nu se spala aproape niciodata. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Sunt total deacord cu ceea ce spui, dar vreau sa subliniez ca daca trebuie sa-l speli la fiecare 500Km ar trebui sa-l si schimbi tot la 500Km (pe cel din hartie).

    Deci, indiferent ce filtru ai, tot la 500Km trebuie sa-i faci service (schimbat sau spalat). Nu vad ca fiind un motiv serios sa nu folosesti astfel de filtre.

    Opinie personala:

Nimeni in Romania nu-si schimba filtrul de aer la fiecare 500Km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am filtru K&N tip panel pe 850.

Il spal / ung la 10000km (adica cand fac revizia).

In 50000km nu s-a stricat nimic pentru ca am pus cat ulei trebuie, nu l-am naclait (Situatia in care trebuie curatat la 500km si se strica si debimetrul).

Te costa 50lei kit-ul de curatat plus costul filtrului.

Suna ceva mai suparat motorul.

Mie-mi convine. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now