Sign in to follow this  
Followers 0
volvo 244

motorul cam la 5000 rot ezita

18 posts in this topic

astazi venind pe a3 acasa pe o panta l-am blocat in a 4-a sa vad cu cit ma scoate ;

cam la 5000 ture 160 km/h motorul o sughitat  si o pierdut din putere ;

l-am lasat mai jos un pic si no mai facut questia asta ;

era sugrumat nu mai avea putere dar sio revenit

Cineva o mai patit asta? ???

maine masor presiunea pe rampa la benzina sa vad cat ii ;

ii fara erori pe bord miine pun pe tester sa vad daca nu io ramas in memorie ceva;

Pareri despre asta daca aveti ;

spuneti-mi va rog ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil ca la 5200rpm calculatorul sa iti taie benzina, ca o masura de protectie.

Cel mai bine cauta in Vadis, trebuie sa scrie pe undeva. Daca nu ai programul, ma uit eu.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok am si vadisul si vida;

pe loc daca ii dau talpa la 6500 incepe sa intrerupa trebuie sa mai studiez;

citeodata si in mers face figuri cind trage bine cind ezita (ii si cutie automata;in mod normal fara kick down di modul sport la 70 ii deja in a 5a de unde rezulta si lipsa de demaraj ;trebuie sa-l tii turat cam la 4500 in sus daca vrei sa tii pasul cu altii ;consum mediu ii 8.2 amestecat cu clima pornita )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune testerul si pune valorile la ralanti, dupa care in mers mai baga niste valori.

La 6500rpm esti deja in limitare, deci e normal sa intrerupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu ca- la limitare la 6500;dar mie mio facut fix la 5000 intra 4 a la 160 pe panta o dat  rateuri sau o ramas fara benzina ceva de genul acesta;

inainte nu facea in modul sport schimba la 5500 el deci nu ar trebui sa faca probleme;

senzorul de pe volanta mio facut in trecut ceva probleme dar la rece la pornire am sters eroarea si no mai aparut;si in ungaria la viteza mica o zmucit  vreo 5 sec sa vad ce zice testerul

Share this post


Link to post
Share on other sites

fara coduri de eroare memorate

inca in mers n-am apucat sa vad parametrii singur nu pot;

trebuie sa vad cu un prieten

Share this post


Link to post
Share on other sites

am ajuns sa fac testul:

presiune pompa motor pornit 3.1 bari;

temp apa 89 grade;

masa aer relantiu 8.0 kg /h

la 2000 rot 23,8 kg/h;

la 3000 31kg/h;

4000 47 kg/h

unghi aprindere relantiu 1,5 kw la 2500 rot -30 kw;

4000 -47,2

lambda 1 de la 0,20 ; 0,9 ;4,40 pina in 5v la 5 refresuri

lambda 2:0,74 ;0,86 pina in 5 v va la prima

temp aer admis 86 grade

dupa cite stiu debitmatrul nu pina in 25 kg/h ar trebui sa fie?

ce ziceti?

testul o fost facut cu masina pe loc

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, exact "sughituri" cum zici tu mi s-a intamplat mie in drum spre si dinspre intrunire, dar mie aleator in orice turatie, chiar si la mers constant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E de la aer.

Era zona de munte, aer rece, curat, misto - ce sa nu ii convina ?

Ma uit maine la filtru sa vad poate e imbacsit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie namai o data mio facut la 5000

dar este citeodata trage bine citeodata nu

benzina ori de 98 ori amestecat pun mol sau omw

trebuie sa vad in vida  miine daca apuc  parametrii de la debitmetru

Share this post


Link to post
Share on other sites

roberto

vezi si presiunea de la turbina sa fie in parametrii

in timp real cu un tester daca scade presiunea ai ezitari pierderi de putere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa merg sa fac un test dinamic, dar parca vad ca atunci nu o sa se manifeste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu acum as vrea sa merg cu testerul pe ea dar sotia nu prea vrea

as vrea sa vad parametrii in sarcina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu nu testezi cu VCDS ?

Vezi ca in sarcina @6000 rpm trebuie sa sara debitul de aer putin de 100kg/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe loc nu la-m putut duce mai mult de 50

merge si cu vcds (908) in modul generic obd

dar am si o alta interfata obd si cu ala merge dar numai la motor

cu kts u- am facut ca-i mai destept si mai pot stinge eroarea  013d de la airbag

multumesc de raspuns

de atunci nu o mai facut

o sa vad in sarcina pe autostrada  o pun pe sotia sa conduca ca altfel singur nu pot sa ma uit si la laptop si la drum ;D ;D ;D

citeodata mai are ezitari la 3000  nu tot timpul dar asa e de cind l-am luat ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai nevoie sefu de nevasta, bagi VCDSul si deschizi un LOG, dai START si iti vezi de treaba, cand ai terminat dai STOP si te apuci de vizualizat in excel, eu asa faceam si era beton pt ca chiar daca stau in dreapta nu pot vedea clar la ce turatie am xx kg/aer, asa cu un tabel in fata derulezi si vezi clar sau cu un tester destept dai pe grafic si vezi la ce turatie cate kg de aer ai, asa esti 100% sigur ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0