Posted 17 Aug 2010 · Report post Am cateva intrebari pentru posesorii de s60 :1. Ce parere aveti despre motorizarea 2,0 litri Turbo, benzina, 180hp?Ce provenienta sunt ele (sunt de volvo originale?)?2. Cum se comporta o astfel de limuzina in oras si la drum intins?3. Ce consum real are?4. Cum putem caracteriza intretinerea la aceasta masina?5. Garda fata de sol este destul de inalta fatza de s40 II?6. Vizibilitatea in aceasta masina este ok?Astept cateva raspunsuri si pareri Cu stima Dan A. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2010 · Report post Merita.Masinile pe platforma P1 au un design foarte frumos, interior misto, dotari misto in functie de echipare dar din pacate le trage in jos mixtura cu Ford, ca tot ce e Ford cam pica pe ele.2.0 T - Volvo autentic Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2010 · Report post Este un motor solicitat? totusi, 2 litri cu 180 hp...presupun ca nu are chip, ci turbina poate scoate atat avand camera de ardere mai mare...dar totusi stau si ma gandesc daca ii poate dauna motorului in timp!Turbina intra in actiune numai dupa 2500 rmp? Daca da, inseamna ca poti merge in oras linistit cu un astfel de motor, fara ai afecta sanatatea in timp Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2010 · Report post Daca asta e motor solicitat, ce sa mai zic de t5-ul de 2 litri al lui matrixxx... sau de 1.9t-ul de pe s/v40, care din ~1850cmc scoate 200cp. Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2010 · Report post Daca asta e motor solicitat, ce sa mai zic de t5-ul de 2 litri al lui matrixxx... sau de 1.9t-ul de pe s/v40, care din ~1850cmc scoate 200cp. Bafta!Eu vorbesc strict despre acest motor de pe s60 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2010 · Report post Daca asta e motor solicitat, ce sa mai zic de t5-ul de 2 litri al lui matrixxx... sau de 1.9t-ul de pe s/v40, care din ~1850cmc scoate 200cp. Bafta!Si merg bine mersi si in ziua de azi. E un motor bun si fiabil de asta nu trebuie sa iti faci griji Eu zic ca s-ar merita schimbul in privinta confortului,tinutei de drum si interiorul mai stylish al unui S60 Acum bineinteles fiecare masina are bubele ei si e bine de stiut de unde o iei si de la cine.So...good luck daca te hotarasti! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2010 · Report post @agresor Eu nu înÈ›eleg de ce vrei 2.0T, este cel mai de rahat motor din gama, consuma cat un T5 si trage fix ca un 2.4 aspirat, dacă tot vrei să faci o schimbare ia un T5 să înÈ›elegi ceva, asa dacă vrei numai caroserie de S60 trebuie să È™tii ca ai nevoie È™i de motor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Aug 2010 · Report post @agresor Eu nu înÈ›eleg de ce vrei 2.0T, este cel mai de rahat motor din gama, consuma cat un T5 si trage fix ca un 2.4 aspirat, dacă tot vrei să faci o schimbare ia un T5 să înÈ›elegi ceva, asa dacă vrei numai caroserie de S60 trebuie să È™tii ca ai nevoie È™i de motor Nu te inteleg...cum adica este cel mai de rahat motor din gama, daca trage la fel de bine ca un 2,4 litri aspirat? T5 este un motor prea mare, impozit mare, asigurare mare, presupun ca si intretinerea ei este pe masura, iar sa gasesc un t5 in conditiile in care am gasit 2.0 litri, cam greu . Legat de consum, proprietarul spune 13 - 13,5% in oras...apropo bogdan, ce inseamna "aspirat"? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Aug 2010 · Report post Nu te inteleg...cum adica este cel mai de rahat motor din gama, daca trage la fel de bine ca un 2,4 litri aspirat? T5 este un motor prea mare, impozit mare, asigurare mare, presupun ca si intretinerea ei este pe masura, iar sa gasesc un t5 in conditiile in care am gasit 2.0 litri, cam greu . Legat de consum, proprietarul spune 13 - 13,5% in oras...apropo bogdan, ce inseamna "aspirat"? Aspirat inseamna motor fara turbo, fara supraalimentare, motor clasic.E hai ca nu e chiar rahat, mie greu sa cred asta, atunci ce putem zice de 1.6D care e acum si pe S80 pentru dumnezeu. E un motor ok, taxe mici, impozit mic, etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Aug 2010 · Report post atunci ce putem zice de 1.6D care e acum si pe S80 pentru dumnezeu. ha? la stergator? habar n-aveam. Care o fi fost posesorul undercover de Matiz, de la Volvo, care a avut ideea sa puna de 1.6? prima data am zis ca-i gluma dar m-am uitat pe volvocars.com, la versiuni S80. A inebunit lumea offtopic Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Aug 2010 · Report post vele pe portavion ceva de genul asta ii 1,6 pe s80 numai ca nu are vasle pentru depasiri ;Dofftopic Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Aug 2010 · Report post Din moment ce fabrica spune 12.8% consum urban pt 2.0T iar pt 2.4i spune 12.5% inseamna ca e mai gurmand, daca mai spunem ca e si mai puturos pana la suta si ca in Bucuresti consumul este de 14% la 2.4i atunci clar 2.0T va consuma ceva mai mult. Deci de ce sa aleg acest motor? Pt 300E/ an economie la asigurare si RCA ? Poate ca un upgrade soft si o crestere la 220CP schimba putin datele problemei, pana atunci totusi trebuie spus ca acest motor de 2L turbo consuma exact cat un T5, deci nu merita la ce putere ofera . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Aug 2010 · Report post Nu stiu daca pe s60 este acelasi motor de 2.0t care il am si eu pe v40,dar al meu in oras de provincie,cu trafic lejer imi ia 12,nu vreau sa ma gandesc in Bucuresti.... La drum lung este ok,adica undeva pe la 8,8si ceva cu 120-140km/h. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Aug 2010 · Report post Este cu un cilindru in plus dar in mare este cam acelaÈ™i lucru. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Aug 2010 · Report post Bogdane, pe reprize care o sta mai bine? Aspiratul sau turbatul? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Aug 2010 · Report post Turbatul CLAR... cuplul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Aug 2010 · Report post Decit sa dea 300 de Euro in plus pe an statului, mai bine da 5-600 si-si face un chiptuning la 2.0T-ul ala "puturos". Si gata. Va cam place sa dati bani administratiei...dar sa aveti motoare (mai) mari de care nu profitati zilnic, le menajati ca sa va tina 1000 de ani. Sau mergeti 10 km/zi in oras, bara la bara...Eu zic asa: 2,0T e un compromis bun, atit ca taxe cit si ce ofera. Adica in Romanica e foarte bun pentru multi.Parerea mea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Aug 2010 · Report post Boonnn...parerile sunt impartite ...nu ma asteptam O alta intrebare...cum se comporta o cutie in 5 trepte pentru un 2.0T? ...dupa cat rmp intra turbina in functiune pentru aceasta motorizare? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Aug 2010 · Report post Turbina intra in functiune de cum porneste motorul, face boost insa atunci cand apesi mai tare pedala da acceleratie, ca sa nu te plictisesc cu date tehnice iti spun ca trage ceva mai bine ca un S40 2.0 D, deci trage ca un dizal adica de jos si trage binisor asta suna a avantaj, dezavantajul este consumul care este de T5, cred ca deja ma repet Cutia e destul de lunga deci se comporta bine . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Aug 2010 · Report post Pai si daca ducem S40-ul 2.0D in 163 de cai tot asa trage? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2010 · Report post Pai si daca ducem S40-ul 2.0D in 163 de cai tot asa trage? Pai trage putin mai bine din cate stiam 2.0 d se duce la 174 cp Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2010 · Report post Turbina intra in functiune de cum porneste motorul, face boost insa atunci cand apesi mai tare pedala da acceleratie, ca sa nu te plictisesc cu date tehnice iti spun ca trage ceva mai bine ca un S40 2.0 D, deci trage ca un dizal adica de jos si trage binisor asta suna a avantaj, dezavantajul este consumul care este de T5, cred ca deja ma repet Cutia e destul de lunga deci se comporta bine . Nu ma plictisesti cu date tehnice Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2010 · Report post Benzinarul însă nu are probleme cu volanta bimasică È™i nici cu DPFul, asa ca faceÈ›i voi tuning la 2.0D È™i o să va vad plângând Eu nu sunt de acord cu 2.0T din cauza consumului, in rest are ceva potenÈ›ial . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Aug 2010 · Report post Pai eu nu am DPF Iar cu volanta mai pun una peste sa aibe rezistenta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Aug 2010 · Report post Benzinarul însă nu are probleme cu volanta bimasică È™i nici cu DPFul, asa ca faceÈ›i voi tuning la 2.0D È™i o să va vad plângând Cine face tuning la diesel cu cap si nu se baga in cipuri si alte minuni... poate renunta atat la DPF cat si la bimastica. Share this post Link to post Share on other sites