cornel_gav

Volvo Cluj - vreau o explicatie

108 posts in this topic

ame sunt de partea ta !!  Eu mi-am cumparat unul (175$-"original" in cutie albastra) si cand l-am deschis si am vazut ca este BOSCH nu-mi venea a crede cat de usor am aruncat pe fereastra 100$. Nu cred in teoria cum ca ceea ce este in cutie albastra este de o mai buna calitate. Insa cred ca ce cumperi de pe aftermarket poate fi contarfacut !!!!

La cate cutii au astia de la Primus prin depozit ramase de la clienti le-ar fi si greu sa cumpere o duzina de MAFuri direct de la BOSCH si sa le vanda cu mega pret in cutie albastra.

Nu m-as mira la aflarea unei vesti, cum ca Primus importa si cutii goale.  :smile:

Lasand gluma la o parte, intradevar cand il cumperi de la reprezentanta VOLVO este normal sa fie ceva mai scump, dar nu x2, x3, x4 sau x10 (stiu ce vorbesc)!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum o dam si o intoarcem,un lucru e clar...preturile pentru utilizator sunt exagerate fata de pretul corect, indiferent de toate scuzele din lume pe care le putem gasi...vi se pare ca traim intr-o lume normala?..aceea in care acelasi produs costa mult mai mult daca vine in alt ambalaj?..am ajuns sa platim diferente exorbitante doar pentru o eticheta?....inteleg ca pe acest forum sunt multi care traiesc din vanzari si intermedieri de vanzari de piese sau alte servicii "automobilistice" si au interesul sa pupe mana care ii hraneste.....dar haideti sa revenim cu picioarele pe pamant si sa incetam sa mai fim avocatii diavolului...acum ce vreti? sa platim ca prostii adaosurile comerciale nesimtite ale unora si sa mai fim si fericiti ca suntem lasati sa le platim?....asta e realitatea si macar aici sa recunoastem niste lucruri,oricum nu se va schimba nimic...lacomia si rapacitatea nu se vindeca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca se tot repeta pe forum ca Primus e obligat sa aiba preturile mari si nu cred ca asa.

Intrebarea mea din experienta personala: Volvo Viena sau Amsterdam nu e obligat? Ca acolo e mai cam cu 30% mai ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand o fi vreun roman sef la Volvo Viena sau Amsterdam sigur vor creste preturile,cu explicatiile si balmajelile de rigoare....

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pana nu vad POZE de pe linia de productie cum stau ctc-istii cu lupa pe filtre/bucsi/capete de bara/debitmetre, alea excelente le baga in cutii oem si pe celelalte le baga in cutii aftermarket, asa, ca sa tina renumele producatorului de masini sus si sa si-l distruga pe al lor, nu cred o iota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha ha..good point dexter...deci industrialistii astia din occident cu liniile lor tehnologice de cea mai inalta clasa dau rebuturi la greu si doar piesele bune le pun in cutii albastre..celelalte,cele mai multe de fapt sunt gresite....ai sesizat corect explicatia logica pentru care platim eticheta Volvo...deci asta trebuie sa credem, jupane Bogdan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pana nu vad POZE de pe linia de productie cum stau ctc-istii cu lupa pe filtre/bucsi/capete de bara/debitmetre, alea excelente le baga in cutii oem si pe celelalte le baga in cutii aftermarket, asa, ca sa tina renumele producatorului de masini sus si sa si-l distruga pe al lor, nu cred o iota.

Dexter esti mare !!

Este normal sa li-se ia apararea, cu cat sunt mai mari preturile la Primus, cu atat este mai bine pentru alti comercianti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Categorii de calitati, rezultate in urma ctc-ului, exista fara nici o indoaiala.

Maica-mea, a lucrat in ctc si diferentieri intre calitatea pieselor s-a facut si in romania, inca din vremuri apuse. Alea mai slabe mergeau intr-o directie, cele medii in alta directie si tot asa...

Experienta mi-a demonstrat ca piesele in cutie albastra sunt mai bune/tin mai mult decat aceleasi piese luate pe productor (acelasi producator).

Iar cine lucreaza in vanzari/marketing/productie, stie ca nu poti oferi aceleasi preturi la 10 mii de bucati, ca la 100 de mii de bucati... iar diferentele sunt substantiale. Iar la asta daca mai adaugi reteaua de distributie...

Un bun exemplu pentru a exemplifica, este Ikea (ca tot suedezi sunt). Acum dupa ce au intrat in grupul mama, au ieftinit toate preturile.

...In consecinta eu nu comentez preturile pieselor din cutiiile albastre. Daca nu imi convine pretul, iau altceva sau din alta tara. Deocamdata asta este situatia. Dar se va schimba in viitor, odata cu progresul general al economiei... si cu ajutorul nostru, binenteles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum am mai spus romanu isi cumpara Volvo pt ca este ieftin, unele Volvo sunt aproape moka si cand vine vorba de intretinut romanu baga piese de dacie si se plange ca e proasta masina, ca se rupe distributia, ca bate motorul, ca papa ulei etc.

Nu e obligat nimeni sa creada ce spun eu aici, oricum calitatea pieselor AFM este excelenta, piesele OEM sunt un moft iar mecanicii ar trebui sa munceasca moka.

Topicuri din astea imi intaresc convingerea ca unii au ales Volvo pt ca e moka .

Parca spuneai ca nu folosesti k...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan,permite-mi sa te contrazic...Volvo sh e ieftin,nu cel cumparat de nou ,in garantie si cu obligatia de a face reviziile si reparatiile la dealer...aici intervine constrangerea cutiei albastre...:))...iar un Volvo nou nu e ieftin...ce diferenta e intre S40 si Ford Focus sedan,in esenta, aceeasi masina? sau S60 si Ford Mondeo?...iar la faza cu moka,stii foarte bine ca nu suntem absurzi sa munceasca nimeni pe gratis,dar e diferenta intre a castiga decent de pe urma unui serviciu, marfa, lucrare si a spolia clientul,in conditiile in care iese si treaba de mantuiala,cum se intampla din pacate in tarisoara noastra...

a 2-a bila  ;).... ia sa vedem matale ajungi la 5 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e logic domle, daca scrie bosch pe piesa x platesc y euro, daca scrie manufactured for volvo by bosch platesc ny euro, unde n ia orice valoare vrea importatorul.

Eu nu ma leg de piese chinezesti/turcesti/taiwaneze vs. oem, ma leg de piese de la acelasi producator, de pe aceeasi linie de fabricatie si care sustineti ca sunt superioare doar ca vin cu volvo scris pe ele.

Si uite de-aia nu vreau eu sa-mi iau masina noua, mai bine bag bani in harbu' meu de 12 ani decat sa dau mii de euro pe niste trancanele pe care mi le vinde dealeru' la suprapret ca "asa e politica firmei producatoare". Pai uite si de-aia e varza Volvo la vanzari in Romania, fiindca lumea se mai uita si la cat da pe piese uzuale, nu doar la siguranta si la ce fain ii sta la modelul 2011 cu beculete albastre in bord in loc de verzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo este cea mai IEFTINA marca premium asa ca ma contrazici degeaba, pana si Cadillac-ul e mai scump.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te contrazic Bogdane, dar Cadillac este detinut de GM si este o marca de lux, deci de nisa, sustinuta de vanzarile marcilor comune, gen opel si vauxhall. Volvo deocamdata e pe cont propriu, iar fiabilitatea sub ford a avut numai de suferit, asa ca pur si simplu mi se pare o tampenie sa tina sus preturile la piese de schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu va mai intepati - este vorba DOAR ca in romanica piesele originale Volvo sint (mult) mai scumpe decit in alte tari civilizate. Si serviciile/manopera in reprezentanta noastra sint foooarte discutabile, inca se dau dume genul..."ah, am uitat sa va dam restul uleiului platit". Da, sint numai meseriasi de negasit in alta parte.

Nu mai veniti cu scuze ieftine - aici se fura cel mai mult din buzunarul clientului. Punct.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dexter si Volvo este o marca de lux sustinuta de vanzarile lui Geely asa ca ?

@Matrixx aceleasi probleme sunt si la AUDI, MB si BMW in Romanica asa ca .....

Revizie A6 ~2000 RON

Revizie Sang Yong Rextron de 60.ooo km ~6300 RON, revizie normala 1800 RON

Revizie BMW X5 (AUTOMOBILE BAVARIA)~ 2000 RON

Deci unde este mai scump Volvo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Furtunu' lu danyx .....250 lei . Simplu ...rotund ...de 15 cm (mai mic chiar si decat puta normala  ;D ) fara senzori ...fara nimic . Si asta ca l-am luat de la alex , cat o fi fost la Primus ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei lasa, sa fim multumiti ca n-avem Ssang Yong sau A6.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sigur...dar nu a spus nimeni ca problemele pe care discutam aici exista doar la piesele Volvo..in fond, nu ma incalzeste cu nimic ca si ceilalti dealeri fac la fel..doar traim in Romania..de ce ar fi aia altfel?...si apropo de argumentul cu volumul vanzarilor si scaderea preturilor...oare cu cate masini pe an vinde mai mult Audi?...crezi ca i-a convins sa aiba preturi mici?...nu sunt reclamatii despre calitatea serviciilor la Porsche Romania?...Sigur,nu!...are balta peste?..are...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai impresia ca 1289 masini AUDI vandute intr-un an sunt multe ? Ma faci sa rad :smile:

VW vinde 11.ooo masini pe an si da sunt mai ieftini ca piese decat AUDI si in mare parte au aceleasi piese deci functioneaza rationamentul meu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,sunt multe,pentru o tara in care salariul mediu e 300 euro/luna si 25 % din populatie traieste sub pragul saraciei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca esti sarac nu te obliga nimeni sa iei AUDI, BMW, MB, Volvo, Jaguar etc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bine,asa daca esti sarac nu te obliga nimeni sa mananci,sa respiri,sa traiesti...e pur si simplu ghinionul tau...Bogdan,nu o mai aburi..ideea e ca jmekerii astia cand au venit la Romanica sa vanda masini nu au venit orbeste si stiau foarte bine cum stam...ia aminteste-ti ce declaratii erau ca aici se vinde peste asteptari ,ca Romania e miezul din dodoasca samd...si?...cand vindeau en-gros masini,gratie bancilor ce dadeau credit cu buletinul, ai vazut vreo ameliorare a preturilor?...

a 3-a greseala ....la a 5-a iau masuri si in cazul de fata cu parere de rau

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hop si eu.

Cu cateva saptamani in urma am dat un telefon la reprezentanta la Cluj. Intamplator ii cam cunosc pe unii de pe acolo. Ii intreb cu sa fac sa imi dispara din bord ca trebuie sa imi fac revizia. Si ma intreaba: pai cand ati facut revizia nu v-au resetat baietii computerul de bord? Am spus ca nu am facut revizia la ei si imi spun sa merg ca se rezolva in 5 min. Intreb cat costa si primesc un raspuns 80 lei fara tva.

Am intrat frumos pe net, m-am uitat la combinatia care trebuie facuta, am facut-o si nu imi apare.

Bun. Voua vi se pare normal sa dati 100 lei asa de dragul de a vedea masina ca intra si iese pe poarta reprezentantei? Nu sunt un om zgarcit, dimpotriva :), dar aberatiile astea ma fac si mai mult sa nu prea mai dau pe la ei. Adica era foarte simplu sa imi spuna ca ii doar o combintaie de butoane cu contactul pus etc si ma va costa un pret simbolic de vreo 10 lei....... poate asa data viitoare altfel mergeam la ei. Am schimbat (pe casco) si o oglinda dreapta.... 3800 lei. Cand am vazut devizul i-am intrebat daca nu cumva mi-au pus ceva oglida de titan sau ceva material de nava cosmica....

Apropo, eu nu mi-am luat masina pt ca era ieftina (bogdane nu rade), mi-am luat-o pt ca mi-a placut f mult si imi doream masina asta. am dat cu 5000 de euro mai mult pe ea decat restul care erau de vanzare atunci.

Concluzia?

Daca nu ar mai merge nimeni la ei, poate s-ar gandi sa reduca putin preturile. Ar vedea si firma mama ca nu merge la bani asa multi, dar cand lumea merge ei nu pot decat sa isi frece mainile cand primesc banii.

La fel si cu litoralul..... am fost prost anul asta ca am mers. In urmatorii 50 de ani va garantez ca nu am sa mai fiu prost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Bogdan, din pacate cine nu e in "bransa" nu intelege diferenta intre piese DE ORIGINE si PIESE AFTERMARKET...

    Pentru cine n-a prins ce-a spus bogdan. Aceeasi "Marie", daca i se pune alta palarie, costa cu 200Eur mai mult. Iar PRIMUS, fiind dealer VOLVO, este OBLIGAT sa puna acea Marie SCUMPA la masinile noastre. Chiar daca doar Palaria (cutia albastra) e de ea.

    Acum se intelege ? Nu sunt EI jepcari, ci daca pun piese obtinute "sarind" peste firma-mama, nu se mai numesc REPREZENTANTA ci SERVICE DE CARTIER ! VOLVO ROMANIA NU ARE VOIE SA PUNA PIESE DECAT VENITE IN CUTIE ALBASTRA DE LA VOLVO SUEDIA. Sau orice alt VOLVO din lumea asta. Indiferent ca in cutia aia este BOSCH, SIEMENS, IPRS BANEASA sau TOHAN ZARNESTI !!! Asta se impacheteaza, asta vine la comanda, asta se vinde !

Acum se pot calma spiritele ?!

Multumesc Midnight ca nu m-ai facut pe mine sa spun asta primul, ... inca odata.

Piesa in cutie galbena ofera garantie? (Acum sincer nu stiu) Mai ales daca e luata din state, dai si cearta-te cu ei ca s-a rupt furtunu dupa 3 zile. Succes!

@Matrixx aceleasi probleme sunt si la AUDI, MB si BMW in Romanica asa ca .....

Revizie A6 ~2000 RON

Revizie Sang Yong Rextron de 60.ooo km ~6300 RON, revizie normala 1800 RON

Revizie BMW X5 (AUTOMOBILE BAVARIA)~ 2000 RON

Astea brusc au fost date uitarii? Sau preferam sa nu ne luam de concurenta?

Astea sunt preturile in piata pe segmentul premium, astea le mentinem si noi. (Noi incepand de la producator, pentru ca ei seteaza pretul de piata)

Ai impresia ca 1289 masini AUDI vandute intr-un an sunt multe ? Ma faci sa rad 

VW vinde 11.ooo masini pe an si da sunt mai ieftini ca piese decat AUDI si in mare parte au aceleasi piese deci functioneaza rationamentul meu

Daca ar fi dupa voi ati baga piese VW in Audiuri ...dar de ce nu si SEAT? sau pompa de motorina de la Skoda 1.9 Tdi pe A4 1.9 tdi

Si mai uitati ceva ... o reprezentanta nu poate trai doar din acele reparatii ale masinilor voastre care nu pot fi facute de mecanicul de la coltul strazii. Un exemplu la T6-le meu. Am dat 4800 de euro +TVA pe o scula speciala care sa ma ajute sa schimb un cilindru. Acel cilindru costa 200 de euro iar manopera ar fi cam 50 de euro. Fara scula speciala nu se poate face operatiunea.Deci ... e bine nu?

Cine ofera garantie pentru ce face? Una e logistica de cartier, alta de reprezentanta cu 50 de angajati.

Mao: In calitate de dealer autorizat eu nu am VOIE sa iti spun tie ca exista solutii sa resetezi service reminderul.

2. Eu am voie sa iti resetez un service reminder DOAR daca iti fac EU revizia.

3. Faca de ce am spus eu, mentalitatea ta e priceless.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci de ce totusi l-au chemat pe Mao sa-i reseteze reminderul chiar daca nu a facut service-ul la Volvo Cluj contra cost? Sa inteleg ca Volvo Cluj triseaza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now