MareanBoss

Curea de accesorii - problem

47 posts in this topic

Problemul consta in faptul ca am gasit cureaua de la accesorii taiata ...  pur si simplu pe unul din canale era taiata pe o portiune destul de lunga . faza si mai tare este ca e aproape noua .. hai nu chiar  .. 5000 km  . a mai patit cineva asa ceva ? sau am nimerit o curea proasta ? ori am o fulie care imi taie cureaua ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemul consta in faptul ca am gasit cureaua de la accesorii taiata ...  pur si simplu pe unul din canale era taiata pe o portiune destul de lunga . faza si mai tare este ca e aproape noua .. hai nu chiar  .. 5000 km  . a mai patit cineva asa ceva ? sau am nimerit o curea proasta ? ori am o fulie care imi taie cureaua ?

Ce curea?Bosch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce curea e aia ma?Ia conti ca sigur e mai buna si uitate si la fulii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de aia intrebam .. iau conti dar nu vreau sa o tai si pe aia .  deci am de holbat la fulii ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

de aia intrebam .. iau conti dar nu vreau sa o tai si pe aia .  deci am de holbat la fulii ..

Ai de "holbat" la curele.Cumpara ceva de calitate si nu mai fi "zgarcit" la viata ta ;D

Am patit si eu aceeasi problema ca si tine cu o curea Bosch (in aprox 4000 km era gata,doar ata a  ramas,cat pe ce sa faca poc)de aia am si intrebat .De atunci doar Conti am pus si nu am mai avut probleme ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai de "holbat" la curele.Cumpara ceva de calitate si nu mai fi "zgarcit" la viata ta ;D

Am patit si eu aceeasi problema ca si tine cu o curea Bosch (in aprox 4000 km era gata,doar ata a  ramas,cat pe ce sa faca poc)de aia am si intrebat .De atunci doar Conti am pus si nu am mai avut probleme ;)

ei bine ca nu sunt singurul care a patito .....  am sa iau un COntinental

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cand am auzit de Conti am zis pas,prima data,dar cica si alea originale sunt Conti.Si sa fie totul OK cand am vazut pe curelele noastre de lla trucks ca sunt made in RO si tin 200.000km am zis ca suntem buni nene nu gluma.Daca vrei iti trimit cureau mea pe care am schimbat-o fara motiv ca inca este buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat ceva :Chitrosule!! :toothy9:

Eu "Chitrosul" promit sa o primesc si sa o montez pe al meu S60 . Cate navete de bere vrei pe ea ? ies mai ieftin cu tine sau de 2 ori mai scump ? ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mareane pentru tine Moldovean de-al meu cred ca se poate moca.Suna-ma maine sa ma uit dupa ea ca parca n-am aruncat-o si sa-mi dai adresa de livrare

Share this post


Link to post
Share on other sites

facem un subiect cu Donatii ? :P ne auzim maine la telefon . Traiasca Moldova !!  Sarutmana Sefule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cand mananc cu polonicu' "puneti INA si CONTITECH" la distributie si auxiliare sariti pe mine ca betmen-betmen, dincolo era mai ieftin... Ce ma fac eu cu voi ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus din aia in cutie albastra o fii buna ? Evident vorbeam de tot kitul ;D

Mareane ai grija ca asa se rupe distributia si o iei de la capat, bine ca ai vazut, de obicei fasii din auxiliara intra peste distributie si bye bye D5 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai dreptate Bogdane . cititisem un topic pe aici pe undeva la unu care a patit'o si tocmai de aia m-am dus cu manutza la ea s-o inspectez . si "supriza" .... Dayco

a 2-a greseala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate sunt mai multi de pe forum care au patit treaba cu distributia, deci trebuie mare grija, tocmai de aceia este normat ca la fiecare schimbare de distributie sa se schimbe si auxiliara, vorbesc de kitul complet de distributie si auxiliara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ideal ar fi sa schimbi masina in loc de kituri dar de unde atatia bani ? ;)) ca doar nu cresc precum capsunile.

intrebare : la pompa de servo se pot schimba rulmentii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate schimba rulmentul de la pompa de servo, dar nu stiu sa-si spun ce rulment este, in Bucuresti costa cam 500 RON operatiunea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

auch .. mult prea mult 500 lei . am sa-mi bag eu urechile in el sa vedem ce rulment este .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia e buba ca la fel am dat si eu pe ala de la AC si am aflat ulterior ca se gasea rulmentul separat si costa maxim 50 RON iar de 450 RON puteam bea niste malbec de Cile si poate mai ramanea si de un Shiraz de Australia ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus din aia in cutie albastra o fii buna ? Evident vorbeam de tot kitul ;D

Mareane ai grija ca asa se rupe distributia si o iei de la capat, bine ca ai vazut, de obicei fasii din auxiliara intra peste distributie si bye bye D5 .

Gogule aia in cotie alabastra este tot Conti

Share this post


Link to post
Share on other sites

ideal ar fi sa schimbi masina in loc de kituri dar de unde atatia bani ? ;)) ca doar nu cresc precum capsunile.

intrebare : la pompa de servo se pot schimba rulmentii ?

Mah am si pompa de servo,eu am schimbat-o ca umezea putin la ax intre fulie si pompa dar nu facea zgomot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now