popescu

popescu vrea sa cumpere volvo V40

67 posts in this topic

io am crezut ca plangi ca ai 38 de ani. Se vede ca is inginer ca nu stiu citii printre randuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, acum am inteles.

In tot acest timp am trecut si datele in profil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieselul de 1.9, 115CP are repriza foarte buna, nu iti poti da seama de asta decat dupa ce conduci asa ceva. Benzina de 1.8 este putin mai lenesa, dar nu puturoasa, la diesel ai raspunsul cuplului mare mult mai rapid dar in acelasi timp si cand ai ajuns la 4500 ture parca cineva ti-a taiat tot elanul, asa ca trebuie sa te inveti cu el. Eu am si o masina pe benzina la 2l si V40 diesel la 115Cp. Iti pot spune ca daca vrei miscari rapide mergi pe diesel.

Deja ne-ai facut curiosi sa vedem alegerea ta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alegerea mea este diesel-ul, asa cum am mai spus masina se afla in Italia si astept maine sau poimaine sa ajunga cineva, tot posesor de volvo, la ea sa o vada si sa vedem in ce stare este. Am luat legatura cu vanzatorul si mi-a spus ca nu a vandut-o inca. Posibil piata de acolo sa merga la fel ca aici? adica moarte, daca se poate spune, totala

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rand iar te contrazic, atat la ALH cat si la AHU nu se sparg furtunele de turbo, nu e murdar motorul ca porcu, tin mult mai bine la modificari hard si trec lejer de 150 CP sunt mult mai ieftine de intretinut, nu pica pompele de injectie, nici injectoarele, chiar daca sunt TeDeI si sunt nemtesti sunt motoare excelente, mult mai bune decat cele reno.

T4 este o achizitie excelenta, consuma ceva mai mult ca 1.8i dar macar simti pe ce dai banii iar DIFERENTA DE CONSUM fata de diesel o scoti din piese .

Oricum popescu vrea sa cumpere ceva foarte ieftin, ceva foarte ieftin+volvo nu inseamna decat o mare tzeapa, fiecare trebuie sa invete din greseli pana la urma, eu sunt patit cu o masina din IT pe a doua nu o mai iau de acolo, de fapt fie ca e din IT fie ca e din RO sunt fix la fel de prost intretinute .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, sunt foarte atent, de altfel am pus  o intrebare si pe forum cu privire la un anumit pret, prea mic dupa parerea mea  si mi s-a raspuns ca acestea sunt preturile la ora actuala fapt dovedit si printr-un anunt de vanzare a unei masini, mai jos putin.

Ideea este ca in situatia in care nu sunt multumit nu este neaparat necesar  sa cumpar aceea masina ci sunt de acord sa mai pun o suma de bani pentru a merge mai sus.

Oricum Bogdan daca poti sa ne spui in ce a constat teapa pe care ai luat-o cu o masina din Italia ar fi ,cred, benefic pentru toti ce doresc sa cumpere o masina Volvo.

Ideea este ca piata de masini merge atat de prost si aici imi pare rau pentru ce-i ce doresc sa vanda asa cum sunt si eu. De altfel si eu ma caznesc de cateva luni sa vand o masina la un pret pe care imi este greu sa-l scriu aici si nu reusesc, un vw vento pe care pot sa-l mai garantez ca va functiona cateva zeci de mii de km fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan a luat teapa mioritica nu italieneasca.

Din aia din lemn de prun cum facea Tepes  :D :D :D

Nu m-am putut abtine jupane, nu trage, m-au luat mainile pe dinainte (a se citi: "Nu trage domn' Semaca, sunt eu Lascarica!!! M-au adus aici cu forta!!!'')

Mie cel mai mult imi place titlul:

"Popescu vrea sa cumpere volvo" zise Popescu citandu-l pe Popescu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tzeapa cu masina din IT e simpla de explicat, pe romaneste iarna te caci pe tine de frig in masina la propriu nu la figurat, fara incalzire in scaune si fara "webasto", masina din IT nu are serviceul facut la timp, se baga bani in ea numai cand ramane in mijlocul drumului, km dati inapoi este sport national, cred ca se dau si premii ;D

Eu zic sa uiti de IT si sa iei ceva din Germania  cu acte de Germania ca am gasit si cu acte de IT tocmai din cauza pretului mic.

@Maurice tzeapa mioritica cu masina adusa din IT si fabricata in Suedia, asta ca sa fim exacți ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alegerea mea este diesel-ul, asa cum am mai spus masina se afla in Italia si astept maine sau poimaine sa ajunga cineva, tot posesor de volvo, la ea sa o vada si sa vedem in ce stare este. Am luat legatura cu vanzatorul si mi-a spus ca nu a vandut-o inca. Posibil piata de acolo sa merga la fel ca aici? adica moarte, daca se poate spune, totala

Ce buget ai ,daca nu sint indiscret? Cauta un vorbitor de lb. germana (in caz ca nu stii aceasta lba),plateste-l ,si cauta particular in germania.Eventual incearca pe "barba " ta in olanda.Evita parcuri conduse de arabi,turci etc sau estici .Este simplu de gasit ,rabdare sa ai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai din moment ce am apelat la ajutorul vostru este clar ca sunt foarte atent si cu simturile extrem de ascutite.

De fapt imi este de un real ajutor discutiile cu voi (dvs.) ca asa stateam in banca mea.

Si eu cunosc despre intretinerea masinilor in Italia cate ceva, dar asa cum am mentionat astept pe cineva sa ajunga acolo si pe urma mai vedem.

Acum am ajuns destul de paranoic cu privire la vanzarile de masini din Germania sau alte tari si nu stiu ce sa mai zic.

Ce-l mai mult imi este necaz pe angajatorul meu, neamt de origine, care prin 2008 se uita pe internet , vede un volvo 440 cu 500 euro, imi spune sa ma duc sa-l iau si aceasta masina merge încontinuu pana acum si am sa ma interesez cate sute de mii de km a facut in acest timp fara nici o defectiune.

Asa ca......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da V50Saphir, neamtu meu, este primul pe lista care o sa vorbeasca in germania si da stiu chestia sa ma feresc de autohausurile detinute de arabi, etc.

De altfel pentru cine cauta pe internet se vede cine conduce autohausul respectiv si iti dai seama imediat dupa nume daca este german sau nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am tras o fuga si prin Olanda pe autoscoud si sa vedeti chestiune: daca te uiti dupa o masina Volvo V40 fabicata dupa 2000 nu gasesti una cu mai putin de 200000 Km spre deosebire de Italia si uneori Germania unde rar ajung pe la 200000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie de la faptul ca datul km inapoi nu e sport national ?

Masina mea din IT are km dati inapoi, avea 80k km dupa primul an si dupa 5 ani cand am luat-o eu avea 122.ooo km, mai sa fie ce chestie ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta de vreau sa o vad are 180000 km si este din 06/2001.

Deci are pentru varsta ei aproape de normal, dar oricum totul este sub semnaul intrebarii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sport National premiat si televizat ar trebui sa fie treaba asta cu km dati inapoi.Domnule Popescu daca credeti ca o masina din Germania are km reali ati dat o n bara...  ;D,pentru ca foarte putine mai au km reali adica majoritatea au peste 250 000 ma refer la alea din 2001 comon rail, eu nu imi explic cum o masina are 90 000 km / 175 000 km cand un neamt de asta face min 30 km /zi  ???,nu o sa inteleg niciodata de ce un roman atunci cand cumpara o masina se uita la km si nu la aspect/piese.Sper sa nu va aud dupa ce cumparati o masina din Italia ca v am picat volanta / turbina si dupa sa ziceti doar are 165 000 km reali cu carte service :smile:

Iar varianta de a cumpara un volvo v40 diesel ieftin ,pica din start.

Era sa uit ..carte service ???Ce i aia???Se poate rezolva,cu orice turc arab /neamt putin mai copt.Roberto stie mai bine daca imi aduc aminte ??? Atentie foarte mare la cumparare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi primul rand imi face placere ca cineva sa mi se adreseze cu numele de Marius si nu domnule...stiu se va spune ca asa este politicos dar eu in sufletul meu nu am suferit niciodata de domnie si am cerut tuturor cunostiintelor mele sa-mi spuna pe nume.

In al doilea rand sunt total de acord cu dvs. in tot ceea ce spuneti. Este imposibil ca un neamt sa faca aproape 20000 km pe an cu o masina diesel, stiut fiind faptul ca numai daca au de mers foarte mult nemti aleg dieselul.

Din discutiile purtate ideea de baza, si nu este sigura nici aceasta ar fi ori sa iau legatura cu o persoana privata ori legatura cu un propietar de autohaus, neamt.

Stiu cat sunt de costisitoare reparatiile la un diesel , de aceea va rog sa-mi spune-ti, in principal, la ce ar trebui sa fie atent un doritor de VOLVo diesel sau benzinar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai ieftin V40 din Germania cu ~100.oookm si carte de service costa 6500E + 2000E taxa+drum=8500E an 2003.

Cel mai ieftin V40 din Germania fara carte service si 252.ooo km costa 1800E+1500E taxa+drum=3300E an 2000

Sper ca acum dl Popescu vede diferenta, daca nu ii spun eu, acum V40 de 252.ooo km se transforma in V40 de 102.ooo km cum le place la romani, primeste un polish si o curatare in interior si se vinde mai scump.

Oricum gasesti in RO masini Volvo mai bune la aceiasi bani dar ce conteaza aia nemteasca e mai buna ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marius cel mai bine ar fi ca atunci cand te ai hotarat sa iti cumperi o masina si ai gasit o sa mergi la un test cu ea,aici ma refer la un test drive apoi intr un service pentru o diagnoza completa la motor(fiind cel mai important).Daca rezultatul este pozitiv o poti cumpara,chiar daca vor fi/aparea ceva probleme cu ulei,furtune pe la turbina si alte chestii mai mici,astea se pot rezolva.

Bogdan G ai dreptate aici,cu masinile de Romania.Daca stai si analizezi mare "branza" nu faci,deoarece "tu" ca persona gandesti ca aia de afara ii mai buna,dar nu se stie peste ce "ciur" dai ;D.

Cum zicea cineva,o masina sh = loterie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wou...

Lipsesc 2 zile de pe aici si se umple Bursa de comentarii si pareri.

Subiect mutat.

@popescu: Daca doresti sfaturi foloseste alta rubrica decat Bursa.

Mulumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie de la faptul ca datul km inapoi nu e sport national ?

Masina mea din IT are km dati inapoi, avea 80k km dupa primul an si dupa 5 ani cand am luat-o eu avea 122.ooo km, mai sa fie ce chestie ;D

Depinde de unde cumperi masina. Asa cum unii dau sfaturi sa nu mergi sa iei din Germania de la arabi,estici,etc asa si in Italia nu ai sa te duci sa cumperi masina din sudul tarii.... (Napoli,Bari,Sicilia etc...) Da un search pe autoscout.it si ai sa vezi ca masinile se invart intre 150k - 200k + km. Daca vrei sa cumperi masina de acolo o cumperi din Nord sau nu o cumperi deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Astazi am aflati despre masina. Va afisez si voua adresa de pe autoscoud 24.-http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=lh4aybvx1hky&asrc=fa.

La prima vedere masina pare OK . Dar ceea ce nu se vede sunt zgarieturile pe toata masina de jur imprejur, lovituri in caroserie si un far spart. Masina a plecat de la un pret de 3200 euro dar am obtinut o reducere de 3000 euro inclusiv actele. Cum de felul meu sunt putin mai mult precaut am rugat pe cineva sa vada in locul meu masina in Italia iar raspunsul l-am dat mai sus cu privire la masina. De altfel am fost putin nedumerit de scaderea de pret foarte rapida si asta m-a pus pe ganduri.

Asa ca vom continua cautarea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca ai obtinut o reducere de 3000de euro ia-o ca-i pe gratis  ;D  ;D  ;D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now