Sign in to follow this  
Followers 0
Adriann

Erori.. mama lor :(

19 posts in this topic

Pinul 2: 3-1-3 Testing the charcoal absorption canister valve, Signal faulty

Pinul 3: 1-2-3 Senzorul ABS stanga spate. (Dupa test, mi se aprinde beculetul de ABS la bord. Daca nu fac testul, nu se aprinde, iar ABS-ul merge)

Sfaturi?

Ce dăsfac ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si referitor la eternul 2-2-2 de pe pinul 1. Mi-am rupt mainile sa desfac toate suruburile de masa de pe caroserie. Toate mai putin masa de sub volan si cea din spatele masinii care nu le gasesc.

Am sangerat ca un porc din cauza ranilor survenite in urma loviturilor aplicate caroseriei cand imi scapa cheia dupa surub si nimic, tot acolo e.

2-2-2-ul asta mi-a aparut cand am schimbat bateria originala a masinii(moarta) cu una romaneasca si imi licare ledul din bord de la imobilizator.

:tard:

Crap. Mor. Lesin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu lesini de atat noi astia care facem asta in fiecare zi ce sa zicem ?

PS> mi-ai facut ziua cu lesinatul :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia cu 3-1-3 o am si eu , nu i-am dat inca de cap  :D . Daca ai schimbat bateria cit de mare e diferenta de amperaj dintre cea veche si cea noua ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia cu 3-1-3 o am si eu , nu i-am dat inca de cap  :D . Daca ai schimbat bateria cit de mare e diferenta de amperaj dintre cea veche si cea noua ?

In vadis la specs scrie ca trebuie sa fie de 55Ah a mea e de 65. O aveam prin casa de la o dacie nenorocita care nu pornea decat cu asa ceva.

Ar putea sa influenteze bateria ?

Daca tu lesini de atat noi astia care facem asta in fiecare zi ce sa zicem ?

De aceea ma fac inginer IT si nu inginer mecanic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ERORI...o intrebare in ...15))  am dat masina la vopsit, am scoso de acolo, dupa 2 zile a inceput sa faca figuri!! am plecat catre un service, bineinteles ca la primul service mi-au spus ca nu a legat vopsitorul firele pe la caroserie bine , masa, etc!!mentionez ca am un volvo 460 benz 1,8 din 95!!asa...m-au indrumat spre electrician auto!!intre timp nu a mai pornit deloc!! adica a doua zi!! am ajuns la electrician.....nu ii venea curent la bobina, la poimapa la fel...nu a stiut de ce!! m-am dus la altu...ala a facut o improvizatie cu un fir de la un releu pe bobina...degeaba , nicaieri curent!! a zis intr un final ca este calculatorul de vina!! a pus unu cu alta serie fata de cel al masini, si a pornit...am cumparat eu altul, nu porneste, nu mai porneste nici cu celalt de la el...daca intelegeti ceva..eu sunt nauc, asta seara am facut un tur iara la electricieni...nu stiu ce are nici unu....cum o testez? ce poate sa aiva?sunt turabat de cap, de o sapt umblu din service in service, nimic....acum sunt in sibiu momentan.....reprezentanta aici nu este...0767240023 , asta e pooveste, e mult mai lunga dar...... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

... dar este foarte greu de citit pentru ca vorbesti numai in propozitii neterminate.

Uite aici un video cum sa citesti erorile.

Dupa ce le-ai scris frumos pe fiecare pentru fiecare pin, vezi aici ce inseamna fiecare cod de eroare. Ce nu pricepi, ne intrebi pe noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si, o sa incer astazi sa vad ce poate spune, si dupa ce notez codurile, sa ma uit bine, poate imi dau eu seama,...ma apuc eu de meserie vad, ca astia nu sunt in stare ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pinul 2: 3-1-3 Testing the charcoal absorption canister valve, Signal faulty

Pinul 3: 1-2-3 Senzorul ABS stanga spate. (Dupa test, mi se aprinde beculetul de ABS la bord. Daca nu fac testul, nu se aprinde, iar ABS-ul merge)

Sfaturi?

Ce dăsfac ?

Din pacate, tot o problema de masa/conexiune, e pe undeva.  ;D

Ledul din bord, exact asta iti spune.

E bine ca ai inceput verificarea maselor... e la fel de important sa cureti tot ce e oxidat (pana lucesc) si sa le ungi cu vaselina, altfel degeaba le desfaci.

Si dupa fiecare astfel de operatiune stergi codurile manual, dai o tura, verifici codurile din nou. Daca nu mai apar coduri ai rezolvat problema.

Am impresia ca masa de sub bord "GC1", se ocupa de ceasuri, senzorii din usi... deci mai desfa odata masele de sub capota. Masa tip panglica din cupru, in special, necesita atentie sporita.

Daca vrei, pune si niste poze mai clare, sa vad cum le-ai curatat... sau ce ai facut exact pana acum.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa fac asta in vreo saptamana.

Momentan sunt ocupat sa pic dau examene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut exact cum m-ai invatat tu... iti multumesc mult mult...chiar ai fost de ajutor...am gasit masa de la baterie care vine pe caroserie desfacuta, si firul de masa de la bobina dat jos,incredibil cum atatia electricieni nu au vazut asa ceva....am pornito cu calculatorul ala cre mi lai lasat pentru cateva zile aia de la service, am apasat acolo pentru coduri si mi-a dat cateva, acum ce am spus...din prostie in noroc ) sa pun calculatorul ei original sa vad ce erori da si ala, un prieten mia spus sa dau la cheie si>>>surpriza, a pornit, incredibil, nici acum nu inteleg, sa fie de la doua fire de masa? in fine,multumesc inca o data....am urmatroarele coduri de eroare...la pinul 1  531    514  513,,,,pinul 2 mia dar 111 cu calculatorul meu, cu celalalt 132....123....122  pinul 3, 443...444...312..restul nu am mai apucat ca a veniy mare ploaie!!!marturisesc ca merge masina exact ca inainte, cu mici intreruperi, dar foarte nesemnificative

Share this post


Link to post
Share on other sites

inca ceva care mia spus cineva, ca sub bord am un key ceva de la vechea alarma sau din fabrica nu am inteles clar...se poate sa aiva si ala probleme?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Poate fi si de la 2 fire de masa.

Daca iti merge un pic in suturi scoate-i filtrul de aer si da cu el de perete de cateva ori. Cum mila sa nu-l rupi.

SCRIE FRUMOS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu inteleg ce spui prin * scrie frumos*!!in fine, asta o sa fac maine,crezi ca poate fi si chestia aia de sub bord?o sa scriu maine exact cum se numeste.....si codurile care le-am scris mai sus...e ceva grav cu ele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cat de grave sunt erorile, poate te ajuta Adi2727

Scrie frumos inseamna sa scrii astfel incat sa pricepem si noi ce vrei sa zici. Mai scoate din puncte puncte(...) alea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oki, am inteles sa traiti ;D, numai la scris nu mi-a stat capul, am fost asa suparat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

oki, am fost prea suparat sa mai imi stea ghandul la scris, chiar si acum imi e frica sa dau la cheie , poate iara nu porneste!!ceva ceva a fost acolo si am facut din prostie de a pornit iara, probabil din masa aia, din ala de sub bord,so fi resetat singur, nu stiu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Pune piesele tale inapoi... daca mai sunt altele demontate/inlocuite.

Apoi verifica masele inca odata. Sunt notate cu GA1, GA2, GA3, GB1, in poza de aici: http://www.volvo-club.ro/forum/index.php?action=dlattach;topic=7658.0;attach=30183

Dupa asta, sterge codurile de eroare. Detalii gasesti aici: http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,5597.0.html

Odata erorile sterse, da o tura cu masina, apoi citeste codurile din nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum ma duc sa mai iau la perie toata msa care o gasesc de pe schema care mi-ai dato!! vad ca merge bine masina, nu mai face figuri, cat de resetat...daca fac asta poate iara nu mai porneste..?sau nui problema/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0