phenex

S40 1.6D - Sugestii

93 posts in this topic

  A devenit interesanta discutia ;D.BA da sint un picut mai ieftine masinile aduse de acolo din cauza unui singur fapt dar este secretul meseriei celor ce le aduc. :D.Chestia cu km este altceva sau cu cele aduse lovite usor.NU aduci Volvo dupa 2006, lovit sa bagi bani in el ,de unde piese second hand la discretie ??? si apoi sa il vinzi..Sa fim seriosi.

POate volvo sub 2004-2005 mai merge ,de  4,5 mii euro.Aici merge cu de toate ,aviz celor ce vor masini mai vechi dar tot nu cred ca este o marca sa faci bani din ea.

  In fine i-am dat cu offtopic omului aci ..

  Iti zic bafta sa cumperi ce simti ca ti se potriveste...Succes

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fii tu sanatos cate masini fara AIRBAGuri au ajuns la mine la diagnoza, cu cateva sute de euro le faci de iti iau fața bagi rezistente in loc de airbag si gata ai rezolvat problema.

NU mai vorbesc de cele cu km manariti, chiar saptamana trecuta a trecut un coleg de forum pe la mine si nu avea decat 100.oookm dati inapoi, deci e sport national pt ca NU ARE CUM SA FIE MAI IEFTINA LA NOI DECAT IN OLANDA/GERMANIA/FRANTA.

In ROMANIA nu se fabrica Volvo ca sa fie ieftin ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

la noi numai se intineresc si nu de ani vorbesc ;D ;D ;D

eu am gasit un passat din 2004 care ii topul pina acum avea pe bord 170000 si real 1048000 ;) ;) ;)

si il cred pe domnul vagcom ca o trebuit sa schimbe culbutori erau gauriti >:(

scuze de off topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am vazut un Sharan 1.9TDI de 800k km care a fost intinerit si vandut, la VAG si BMW se intineresc cel mai tare, recordul vazut de mine a fost un BMW 318d cu 420.ooo km care avea in bord 77.ooo km, genial ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu is de parere ca nu conteaza asa mult km,doar sa fie motoru sanatos si restu sa fie bine.In general romanu a fost invatat daca are km putini ie buna,gresit!Poate sa aiba si 280 000 km si motorul + celelalte sa fie intacte.Dar aici depinde de noroc cred ;D

Daca tot iti place sa fii la moda,cu km putiti si nu poti dormi noaptea ,se rezolva in Iubita noastra Romanie ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am vazut un Sharan 1.9TDI de 800k km care a fost intinerit si vandut, la VAG si BMW se intineresc cel mai tare, recordul vazut de mine a fost un BMW 318d cu 420.ooo km care avea in bord 77.ooo km, genial ;D

Si vw duce..stiu pe cineva cu un sdi din 2001 in bord aia reali au fost 480 iar acu are 134 000 km,reali.Treaba a fost facuta super ca nu o mai vede nimeni(pe aia primi),deci ia ti masina :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e chiar asa ca ai ghinionul sa te iei dupa o carte de service masluita, nu schimbi distributia ca deh a fost schimbata si dai de alte alea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci domnu phenex daca vreti o masina ieftina ,aveti sanse forte multe sa gasiti.Dar daca se doreste o masina buna si cu km putini(sa nu mai zic si reali) ;D,se gaseste dar la bani probabil o data si juma fata de cealalta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tara tutror posibilitatilor ;D ;D ;D

bine ca la 244 am 320000 pe bord dar cred ca so dat peste cap  ;)

cind l-am luat motirul era gata nu mai pornea si era deja la r2 l-am segmentat am mers un an si am pus alt motor  8)

un motor de vw diesel in 200 si ceva nu se gata de 3 ori :(

deci revenind: masina sa arate bine  sa fie din punct de vedere tehnic ok fara lovituri;

daca o avut schimbate consumabilele la timp ce mai conteaza km ;(daca o mers inseamna ca nu avut probleme :D)noua asa ne place sa avem (cam) 100000 pe bord si comerciantii se conformeaza ii marketing ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e chiar asa ca ai ghinionul sa te iei dupa o carte de service masluita, nu schimbi distributia ca deh a fost schimbata si dai de alte alea .

Pai tocmai,daca dai pe mobile.de si selectezi acolo cu carte service te sperii..la cate vei gasi :smile:.

Nu vreau sa duc in eroare pe nimeni dar cam toti s au invatat sa "refaca" masini dupa cumparare,inclusiv reparatii de borduri/airbaguri in gradina proprie ;D

Exact volvo 244 ne place putini km si toate piesele sa fie schimbate,inclusiv distributia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off... O sa fie greu.

Va trebui sa ma gandesc foarte foarte bine inainte sa ma decid ce voi face. Partea buna sau proasta este ca mi-ar place una dintre C30/S40. Alte optiuni nu prea imi mai vin in minte.

Voi analiza foarte bine situatia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

Permite-mi sa ma prezint fiind vorba de primul meu post: Ma numesc Valentin (dar porecla mea consacrata este Ches) si sunt fost posesor de Daewoo Nubira 2. Am vandut-o in urma cu o saptamana si dupa ce am cautat mult timp dupa o masina fiabila si cu spatiu interior asemanator cu Nubira, am gasit Volvo-ul :) .

Ca si phenex, si eu doresc un Volvo S40 1.6d din 2008. De aproximativ o luna ma uit pe forum si nu am vazut probleme deosebite la aceste masini. Eu am pus ochii pe una care este acum la unii care aduc masini din afara si are aprox 130000km, adusa din Franta. Baietii dau garantie 24luni (banuiesc ca doar la cutie si motor). Trebuie sa ma duc sa o vad, insa din poze arata f bine. Este inmatriculata in 08/2007.

Motorizarea de 1.6D o vreau din mai multe motive:

1. Consum mic atat in oras cat si afara. De fapt nu consumul ma intereseaza in primul rand, ci autonomia (la Nubira cu 50l faceam ~400km in oras si ~500-600km in afara).

2. Fiabilitatea: eu cu Nubira am facut aproximativ 10000km/an, cu Volvo-ul estimez un 15000km/an.

3. Taxele mici: fata de un 2.0D impozitul, RCA-ul si eu stiu ce alte taxe vor mai baga astia sunt mai mici (la RCA e cu 200RON mai ieftin).

4. Voi merge in general in afara localitatii. In aceste conditii, problemele legate de filtru de particule vor fi minore.

5. Si Nubira avea performante asemanatoare: 0-100km/h in 11.6s si tragea suficient de bine pentru mine. Daca nu voi fi multumit de peformante exista varianta chip tuningului (dar numai daca voi fi nemultumit).

6. Vreau sa o folosesc ca masina de familie (am copil mic) si in general consumul primeaza in fata performantelor.

Acum cateva intrebari pentru cei care sunt deja posesori:

1. De unde procurati piese/ consumabile?

2. Ce alte probleme in afara de rulmenti (care oricum se schimba la un kilometraj apreciabil banuiesc) si filtrul de particule ati avut. Ma intereseaza inclusiv prostioare de genul butoane care nu mai merg, fire intrerupte etc.

Multumesc anticipat pt raspunsuri!

Ches

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Piese/consumabile se cumpara de la colegul Mike1 (il stii tu de pe daewooclub) sau Midnigh Caller aka Adminu` sau de la Roberto aka Adminu` 2 ;D

2. Nu prea sunt probleme cu rulmentii la S40/V50 decat daca masina are muuulti km .

Butoane stricate si fire intrerupte nu ai sa vezi la S40, deh nu e daewoo, dar o sa vezi o gramada probleme de tel GSM, adica ba mai da o eroare si mai trebuie un update de soft, te obisnuiesti tu.

Consumul o sa-ti placa tare mult ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e chiar mic consumul in Bucuresti pt motorul de 1.6d... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, multam pt raspunsuri. O sa iau legatura cu unul dintre cei care vand piese pentru a schimba filtrele si ce-o mai fi cand o sa gasesc si o sa cumpar masina.

Consumul am inteles ca e in jur de 8-8,5% in Bucuresti si 6% afara. E multumitor pt mine. Sa vedem acum si daca gasesc masina pentru ca ma uit de cateva saptamani pe site-urile de vanzari masini si nu am gasit nimic (majoritatea anunturilor sunt expirate). Intre timp am inceput sa ma uit si dupa Saab 9-3, Toyota Avensis si Mitsubishi Lancer. Sa vedem ce o sa iasa... eu sper sa gasesc un Volvo pentru ca imi place cel mai mult dintre toate ca design si pare o masina bine facuta din ce am citit pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi nu cred ca sari tu de 8% in BucureÈ™ti, iar afara consuma chiar puÈ›in dacă mergi legal ;D

@ches Toyota Avensis (generatia anterioara) este o masina uimitor de fiabila, exista ceva probleme la D4D (diesel) dar total general este mult mai fiabila decat orice Volvo .

Din pacate arata ca porcu (asta e discutabil) iar consumul la 2.0 D4D este foarte bun .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa-ti fac o poza sa vezi ce arata Cb, oricum mai mult de 400km nu fac. Si afara pana in 140km/h arata cam 6%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit o Toyota Avensis 1.8i la Brady auto adusa de la BCR leasing. Pretul de pornire este de 10800E, dar probabil mai pot sa mai scad. Masina are 68000km si e din 2007. Am vazut-o azi, arata decent, dar are 2 mari probleme:

1. Ii lipseste o janta de aliaj (are pe ea roata de rezerva de dimensiuni mici);

2. Nu merge afisajul de la combina muzicala.

Alte probleme ar fi: e neagra :D , a fost atinsa usor pe aripa stanga fata si usa stanga fata (pe 5-10 cm in total chiar in partea de jos), dar suficient ca sa nu se mai alinieze perfect usa cu aripa si a fost zgariata pe plafon si a luat-o nitel rugina acolo.

Am vazut si un Lancer, dar asta era muci. Dupa ce am vazut-o m-am convins ca nu merita sa ma mai gandesc la Lancer: plasticele de pe praguri zgariate ca dracu (plastice de proasta calitate) si oriunde a fost atinsa (inclusiv de pietricele pe capota) a aparut rugina serios. N-am vazut o masina care sa rugineasca asa de usor de la prima mea Dacie. Am ciupituri pana la tabla de 1-2 ani si pe Lacetti si nu m-am obosit sa le acopar si in afara de putin oxid la suprafata totul e ok. Am uitat sa spun ca Lancerul avea 2 ani si 52000km :)) . Sincer va spun ca nu credeam ca se mai fabrica masini cu tabla atat de proasta in zilele noastre.

In concluzie tot Volvo ma atrage mai mult, sper doar sa gasesc o masina ca lumea (ingrijita). probabil ati vazut ca am postat la bursa insa nimeni nu se inghesuie cu oferte :( .

@adi87: 6% la 140km/h e perfect pt mine :D. In oras cat e consumul la pompa (400km cu cati litri)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgariata pe plafon ? Hmmm... ia vezi tu daca gasesti ceva urme de chit, sunt foarte curios daca nu a fost cumva si rasturnata draga de ea ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ches

la mine consumul in oras la pompa arata cam 8,7-8,9%

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ches Toyota Avensis (generatia anterioara) este o masina uimitor de fiabila, exista ceva probleme la D4D (diesel) dar total general este mult mai fiabila decat orice Volvo .

Avind in vedere , cum spuneai anterior ca Volvo inseamna de la S60 in sus ,aici ai dreptate. ;);D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putin rautacioasa afirmatia "Volvo inseamna de la S60 in sus". Eu am avut ocazia sa conduc si sa cunosc bine o Toyota avensis 1.8 comparativ cu S40-ul meu 1.8, ambele de 2 ani. Toyota este mai zgomotoasa, cu design sub S40, scaune mai incomode. Fiabilitatea nu ridica probleme la niciuna deocamdata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now