Guest fgh

probleme...la S40

20 posts in this topic

    Va rog spune-ti ce credeti despre urmatoarea defectiune : masina trage mai greu unde aveam 160 acum am 120 si a inceput sa intre greu in viteza. Cu motorul oprit intra perfect in viteza. Acum doi ani am schimbat discul de ambreaj .Face figuri si la pornire...o ia mai greu si parca am un zgomot in zona cutiei...totul din seara asta...Volvo S40 1948 benzina an 2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Defineste mai exact "unde aveam 160 acum am 120". Doar nu ti s-au tocit rotile ;D

Ai aerisit circuitul hidraulic de ambreiaj dupa ce ai schimbat placa, discul si rulmentul de presiune ? Ai verificat nivelul uleiului in cutie ?

Asteptam noutati

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut Alex...banuiesc ca meseriasul a facut toate operatiile care le-ai enumerat doar am mers aproape doi ani dupa schimbul discului iar de viteza m-am referit la faptul ca pe portiuni cunoscute de drum unde puteam prinde 160km la ora lejer acum nu mai pot decit 120...o sa revin cu mai multe detalii dupa ce o duc la mecanic.In caz ca o sa am nevoie de un kit de ambreaj poti face rost?  multumesc. George

Share this post


Link to post
Share on other sites

De facut rost se face, problema e cat de repede :)

Ai verificat compresia ? N-ai niciun bec aprins prin bord ? Cand ai schimbat ultima data filtrele ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spune vitezele in functie de turatie. Poate motorul trage si ambreiajul patineaza. Sau ambreiajul e bun si motorul nu are putere.

Ai cutie M56, de la Mitshubishi, ai volanta bimasica, parca ambreiajul ar trebui sa tina mai mult la tipul asta de motor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa o pun pe un tester...si boala e senzorul de turatie al motorului  pe care l-am comandat deja , costa cam 1500 ooo lei.Sper sa fie numai asta...In 3-4 zile am senzorul si vin cu noutati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mosule ? Unde ai pus-o pe tester ca vreau si eu sa vad cam de boala are......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus-o pe tester la Deva ,avea doar programul de volvo dupa 2001 a mea fiind din 2000, si totusi s-a potrivit.Defectul a fost senzorul de motor care l-am schimbat deja si e ok.Din pacate mai am o problema cu discul de ambreaj deoarece "meseriasul" care l-a schimbat acum 2 ani nu a schimbat si rulmentul si placa..da banii i-a luat pe tot...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Deva, cumva la Doru? Daca da , omul are un KTS-650 Bosch care citeste c-am orice masina dupa 98.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat va costat diagnoza la Simeria? La Doru costa 40 RON pentru o resetare erori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La simeria costa 500 000 si dupa ce schimb piesa reset pe gratis. La Doru am fost mai de mult mi-a luat 1000 000 si mi-a spus ca e gata bateria ...a pus bateria lui si tot asa arata calculatorul...nu am rezolvat nimic dar banii ia luat...si zice...ha ha ...Volvo sint masini cu probleme....domle...pt. el nu exista altceva decit Bmw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, TEMBELU' DRACULUI, zice ca sunt "masini cu probleme" ca habar n-are el sa le repare. In plus nici nu te poti astepta la prea multe de la un service care monteaza cureaua de distributie facand semne cu DALTA pe rolele dintate >:( >:(>:( >:(>:( >:(.

Taica-meu s-a dus la el sa-mi schimbe cureaua si cand am vazut "calitatea muncii" era sa dau in stop cardiac. Eu unul CLAR nu ma mai duc la el nici daca ar fi singurul service din Deva. E un ciocanar cu ditamai burdihanu' inconjurat de niste incompetenti de prima clasa. Mai e si arogant pe banii omului tzaranu'.

Si daca e asa de priceput la BMW de ce p..a mea e service autorizat FIAT (va spun eu rahatu' la rahat trage) >:( >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, ce tare este....semn cu dalta ;D pe asta nu o stiam, cred ca i bagam dalta pe gat!! PAI ALA SCHIMBA DISTRIBUTII? UAUUUUUU FOARTE TARE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Claudiu...esti razbunat...

      Acum citeva luni omul nostru si-a dat afara un angajat.Acesta ca sa se razbune s-a dus la un tip din lumea interlopa a orasului si i-a zis :  eu sint cel care ti-am reparat masina si a avut doar un fir dezlipit la un conector.Sefu ti-a luat 20 de milioane pt. un computer nou { ha ha ha }. Rezultatul ...tipul merge la atelier si ii trage o bataie la nea Doru si si-a luat banii inapoi....    ce sa zic...la mai mare ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spune vitezele in functie de turatie. Poate motorul trage si ambreiajul patineaza. Sau ambreiajul e bun si motorul nu are putere.

Ai cutie M56, de la Mitshubishi, ai volanta bimasica, parca ambreiajul ar trebui sa tina mai mult la tipul asta de motor..

Sal, la un s40 din 2003, la cati km se schimba distributia. in carte scie ceva de 120 000.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In carte scrie la 120.000, dar in Romania si MAI ALES daca nu folosesti componentele de origine VOLVO, e recomandat sa o schimbi la 80.000.

PS: Te rog pe viitor, daca intrebarea ta nu are legatura cu mesajele anterioare, sa deschizi un subiect nou. Multam de intelegere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Claudiu...esti razbunat...

       Acum citeva luni omul nostru si-a dat afara un angajat.Acesta ca sa se razbune s-a dus la un tip din lumea interlopa a orasului si i-a zis :  eu sint cel care ti-am reparat masina si a avut doar un fir dezlipit la un conector.Sefu ti-a luat 20 de milioane pt. un computer nou { ha ha ha }. Rezultatul ...tipul merge la atelier si ii trage o bataie la nea Doru si si-a luat banii inapoi....    ce sa zic...la mai mare ;D

asta da chestie ,sunt buni si interlopii la geva

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fgh, eu stiu ca i-a mai spart si un KTS de diagnoza  ;D Cu ala a dat in el :)))))))))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragii mei, ca o parere personala, voi nu va ganditi la acele "zone de absorbtie?"

Va invit sa dati un search pe youtube " Top gear smart crash test" si o sa vedeti ca la viteza foarte mare, impact frontal masina nu se deformeaza mult. Dar toata forta impactului este absorbita de masina, nu de pasager.

Tocmai asta e toata filosofia volvo... masina sa se faca praf, conducatorul sa scape cat mai usor. Normal ... la prima vedere si fara a gandi mai departe, concluzia e aceeasi: vai ce masina proasta e volvo...

Alta stire recenta ... XC90 vs VW Passat, din pacate soferul XC90ului este in stare grava pentru ca nu a purtat centura de siguranta, pasagerul din XC90 a scapat cu niste vanatai ... masina ... dauna totala.

http://www.protv.ro/filme/imprudenta-la-volan-si-viteza-excesiva-fac-din-nou-victime.html?id_file=55807#55807

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now