Posted 9 Sep 2010 · Report post salut, am si eu o mica dilema................ am un 440 din 96, motor 1.6 benzinastie cineva daca are sau nu EGR motorul asta?.......... si daca da pe unde ar fi, sau cum arata?din cate am citit la un subiect asemanator, de mai de mult, nu prea m-am lamurit, acolo era vb de motoare cu turbo si pe motorinacred ca de la egr asi avea o problema cu relantiul care sta undeva la 1800 rpm, numai dupa ce se incalzeste motoruldaca ma poate lamuri si pe mine careva, va sunt recunoscator. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Sep 2010 · Report post Nu s eu ala priceput ,dar stiam ca egr se gaseste doar la diesel,la benzina fiind clapeta de acceleratie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Sep 2010 · Report post egr au si motoarele pe benzina aspirate sau turbounele comanfate de vacum unele cu comanda electrica miine ma uit in vadis si spun mai multe;egr=Exhaust Gas Recirculation Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Sep 2010 · Report post @sergiu: Nu ai EGR. EGR-ul se afla 90% pe motoarele Diesel, fie ele turbo sau aspirate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Sep 2010 · Report post v-ul nu nare in schimb opel astra f vectra b are 100%nu stiam de aia nu am raspuns concret multunesc si eu ;D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Sep 2010 · Report post multumesc de raspunsuri............... de faptul ca nu am EGR am inteles.......... in schimb poate cineva sa-mi spuna de la ce ar fi problema cu relantiul ridicat dupa ce se incalzeste motorul?....... ms Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Sep 2010 · Report post Poate fii de la IAC, vezi pe langa clapeta de acceleratie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Sep 2010 · Report post salut in cazul in care nu ai EGR este posibil sa fie IAC-ul motorasul de mers in gol sau bypass,sau daca are un senzor de temperatura pe furtunul de alimentare cu aer. eu la o vectra asa am patit. am curatat egr,iac,si nimic. la test mi-a dat ca senzorul era decalibrat si transmitea calculatorului o temperatura de -40 grade c, si de aia sta turat motorul. acum ia-le la rand si vezi unde este buba! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Sep 2010 · Report post Sigur problema e la senzorul de temperatura Share this post Link to post Share on other sites