Posted 22 Sep 2010 · Report post Salut! Si eu am 2 puncte mici ce-i drept de rugina pe pragul din dreapta.Problema e ca masina a fost vopsita la exterior cu vopsea custom si nu dupa codul masinii si problema este ca nu prea am cum sa gasesc gaesc ceva asemanator. Este un alb perlat cu o nuanta de verde (se vede foarte bine in razele soarelui).Adevarul este ca e superba culoarea si se vede superrrr in soare dar nu stiu ce solutie voi adopta pentru oprirea avansarii ruginei.Are cineva vreo idee care sa ma ajute? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2010 · Report post hartia abraziva....si oja..incearca sa gasesti un lac de unghii pe culoare, ca din astea mai sunt.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2010 · Report post Arhytect, daca in certificatul de inmatriculare si cartea de identitate scrie doar "gri", atunci poti sa o vopsesti in orice nuanta posibila de gri: mai deschis, mai inchis, gri fantom adica acel "gri sobolan", etc, cu conditia sa fie gri, dar vezi ca una e "gri' si alta e "gri metalizat". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2010 · Report post Salutare! Daca tot e deschis toipicul: Indrumati-ma si pe mine la o vopsitorie buna din Constanta daca exista daca nu din prejur Bucuresti, Argesi (aici sunt sigur ca sunt ceva meseriasi), Ploiesti; daca ma intelegeti cand o dezechipeaza ptr. vposit sa fiu sigur ca o echipeaza la loc cum a fost!Mersi anticipat de ajutor! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2010 · Report post Arhytect, daca in certificatul de inmatriculare si cartea de identitate scrie doar "gri", atunci poti sa o vopsesti in orice nuanta posibila de gri: mai deschis, mai inchis, gri fantom adica acel "gri sobolan", etc, cu conditia sa fie gri, dar vezi ca una e "gri' si alta e "gri metalizat". Este GRI METALIZAT...deci..? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2010 · Report post Daca este gri si are particule metalice este gri metalizat, nu inteleg care e nelamurirea. Intr-un magazin cu laborator de vopseluri sunt sute de nuante de GRI METALIZAT in paleta de culori. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Oct 2010 · Report post e ok..am gasit culoarea..dar imi trbuie planetare.. ..ramane in primavara sa vopsim..self painting..am sa o vopsesc singur cu toate ca mai mult decat ceva graffiti nu am mai facut..totusi am mana buna..sper.. in primavara.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2010 · Report post @arhytect intradevar superba culoare <gri sobolan > succes cu vopsitul in primavara si sa ne arati finalul Cele bune. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2010 · Report post sper sa am cu ce sa ma laud.. \ Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Oct 2010 · Report post Si la mine in talon tot gri scrie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Oct 2010 · Report post Salut...am citit ce ati scris voi despre vopsele...Tata a avut o zgarietura urata la al sau chevrolet kalos...a gasit codul vopselei si am mers in vitan barzesti in targ, ca sunt magazine care iti prepara vopseaua pe loc. Bleu metalizat a trebuit si am gasit. Pe langa asta, am mai cumparat un tub de lac, de dat peste vopsea pentru un plus de stralucire si protectie. Procedura a durat mult, aproximativ 2 ore pentru o zgarietura de vreo 40 cm...in jurul careia am lipit ziare cu scoci...Vantul adia putin dar tot a imprastiat cateva particule de vopsea pe geamurile laterale...au iesit cu diluant totusi, asa ca sa aveti pregatit o sticluta. Vopseaua, dupa cum scrie si pe conserva ei, se da in vreo 2-3 straturi, dar deja dupa al 2-lea nu cred ca mai e cazul pentru inca o intarire... apoi vreo 5 minute lasat sa se usuce si venit cu lac peste... Lacul se usuca foarte repede deci, sa scoateti ziarele imediat , ca altfel raman mustati....(cel putin, in cazul zgarieturilor) Daca e pentru o piesa mare, precum capota...presupun ca e mai comod sa o demontati si sa o vopsiti direct. Dupa ce terminati treaba....cred ca ar merita sa dati cu polish ca sa...se estompeze partile pe unde s-a adunat mai mult lac/vopsea. Ca noua nu o sa iasa niciodata, decat daca revopsiti masina. Am patit-o si eu in parcare acum o zi....o "pleasca albicioasa" pe bumperul spate....foate urata....si cred ca voi renunta sa mai tot acopar dungulitele Din pacate, gasim mereu "fani" care ne lasa autografe de chei pe portiere, doar din placerea de a redecora ceva frumosOk, ca sa nu va mai fac sa cititi atata, eu va sugerez sa mai aveti vreo 1-2 persoane pe langa voi atunci cand vreti sa vopsiti, si sa alegeti niste zile fara vant, si.. fara ploaie. Inainte sa aplicati vopseaua, am impresia ca mai trebuie degresata zona cu neofalina...dar cum nu sunt mester, nu pot decat sa imi dau cu parerea. Bafta oricum la vopsit Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Oct 2010 · Report post eu am mai vazut cum se face..si presupun ca inainte de toate...hartie abraziva fina de luat luciul lacului vechi..pe urma banda pe tot ce ramane nevopsit. se vopseste le interior..indiferent de zi..dar nu e bine la soare si nici la vant (chiar de nu bate vantul tot se lipeste praf) kit auto pe gropi si gaurele dupa vine primer sau antifon pe zonele cu probleme unde era rugina dupa se dau cel putin doua maini de vopsea asternute uniform si dupa lacul. polish dupa ceva zile. Am uitat de operatiunea de_dezlipire a benzii adezive si a ziarelor de pe parbriz, faruri, roti si alte ornamente.. Share this post Link to post Share on other sites