mihaiqaz

Renuntare la filtrul de particule

83 posts in this topic

  Tot rasfoind pe net in cautarea rezolvari problemelor legate de motoarele diesel de la volvo cu provenienta PSA am dat peste asta http://www.phones-direct.ro/public/fapsensor/nofap.html .A mai incercat cineva pe volvo asa ceva? Daca da cum se comporta masina si nu in ultimul rand cat a costat la final(am inteles ca costa mai putin decat re umplerea cu aditiv si resetarea).

  Va salut cu respect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si discutat pe persoane care au scos fapul.sunt pe forumul ford unde am citit si discutat cu cei de acolo.pe undeva pe la pagina 6-7-8 este cineva de pe forumul citroien care face asta.creca vro 400E costa.dar nu mai iei itpul apoi.cei ce au scos au spus ca mere f bine si fara fum negru

creca l cheama citronel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta sa fie problema,ITP-ul il ia si rabele alea vechi daramite ale noastre(ne descurcam noi),dar pe volvo a-ti auzit sa-si fi pus cineva emulatorul acela?Oare o exista cineva si prin Bucuresti sa faca operatiunea asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate face mai elegant prin soft, costa 350 E , mai multe detalii pe PM .

Reincarcarea cu aditiv costa 550 RON deci mai putin decat anularea DPFului.

Ai nevoie de o reincarcare la fiecare 100.ooo km deci clar e mai ieftin decat anularea soft+hard.

Cu ITPul merge acum, daca insa te opreste RARul in trafic o sa fie de rau .

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca suspenzi dpf-ul e ca si cum i-ai da respiratie mai lejera.

si, daca tot te hotarasti sa dai bani pe asa ceva, schimba si evacuarea cu una mai mare si filtrul e aer cu unul mai performant.

dai cam 1000 de euro , esti in offsaid cu itp-ul, insa cistigi putere si micsorezi consumul.

merita , nu merita, nu stiu. depinde de ce vrei si daca dispui de bani ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca suspenzi dpf-ul e ca si cum i-ai da respiratie mai lejera.

si, daca tot te hotarasti sa dai bani pe asa ceva, schimba si evacuarea cu una mai mare si filtrul e aer cu unul mai performant.

dai cam 1000 de euro , esti in offsaid cu itp-ul, insa cistigi putere si micsorezi consumul.

merita , nu merita, nu stiu. depinde de ce vrei si daca dispui de bani ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

CE SE INTAMPLA IN CAZUL IN CARE SCOTI PUR SI SIMPLU DPF-ul ,CONECTEZI MUFELE INAPOI CUM ERAU SI PLECI LA DRUM FARA SA PUI UN SOFT PE EA CEVA??? SI IN BORD PRECIZEZ CA NU APARE NIMIC NICI O EROARE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti baga aditiv in rezervor intre timp.unii cu forduri au scos aditivu din rezervor si au bagat motorina.acolo se discuta in continuu despre scoatere ca multi au scos.au acelasi motoare.dar electronica difera,cred, si trebe pus pe tester de volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca anulezi DPFul fizic masina nu v-a mai merge, nu se mai tureaza si merge mai prost ca o dacie berlina .

Anularea fizica se face numai dupa ce se anuleaza DPFul din soft .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca anulezi DPFul fizic masina nu v-a mai merge, nu se mai tureaza si merge mai prost ca o dacie berlina .

Anularea fizica se face numai dupa ce se anuleaza DPFul din soft .

intradevar merge mai prost ca o dacie berlina.....

totusi dupa ce am dat jos DPF-ul a mers fantastic aproximativ 500 km (consum SV-BC 4,7 litri)...insa dupa aia a intrat ,cum ar veni in regenerare filtru...

clar ca a crescut consumul, abia depasesc o berlina,si am un zgomot cam pe unde e filtrul de numa numa...

astept unul nou acum, Insa e bine de retinut....CU CAT CIRCULI MAI MULT CU DPF-UL INFUNDAT, ITI FACI PRAF MASINA.

DIN PACATE AM PIERDUT: . TURBO..... POMPA DE VACUUM...

si sa stiti, in acest moment, cand circul fara DPF, intra aditiv sau motorina,cine stie ce o fi, in baia de ulei....

fac un schimb de ulei la 5-6 zile,dar scap saptamana asta....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai mult ca sigur ca masina nici nu a vazut ulei pt DPF, de aici si problemele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

aditiv ati vrut sa spuneti.....a vazut dar sigur stiti ca acest DPF se schimba si cum am 344.000 km in bord e normal din pacate....oricum am fortat norocul,trebuia sa ma ocup mai repede de rezolvarea acestui aspect....asta e, invatam din greseli............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exceptand DPF-ul, la km care ii are, cum se comporta masina ?

Nu de altceva dar in ritmul in care merg in 2-3 ani ajung si eu acolo si vreau sa stiu daca sa o vand de pe acum sau o pastrez :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

344mii km oare reali?omg in 5 ani ?cu cati km ai luat o?mai este careva paci cu atatia km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da km sunt reali si exceptand faza neagra cu DPF-ul ,masina se comporta foarte bine...nu am schimbat inca nici o bucsa,doar rulmentii fata....am cumparat-o la 160000 km in august 2008...deci sir Roskat...pastreaz-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vorbeam de aditiv ci de ulei motor pt DPF, cand ai DPF nu poti pune ce ulei iti trece prin minte ci un ulei special conceput pt motoarele doatate cu DPF. Daca pui ulei necorespunzator nu faci altceva decat sa accelerezi distrugerea DPF-ului .

Teoretic si eu pot pacalii DPF-ul si ADM-ul, nici nu trebuie pusa motorina in loc de aditiv, pur si simplu pot anula ADM-ul iar DPF-ul nu am incercat dar se poate si el fenta . Ca si cost nu depaseste 150E .

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare, am si eu in bord aprins motorsystem wart erforderl si am vazut k apare acest mesaj din mai multe cauze, doar k motorina e de la omv iar filtrul de aer l am schimbat crezand k poate o fi de vina dar mesajul tot nu a disparut. acum ma gandesc k poate am ramas fara aditivul pt dpf (am 2.0d 100kw din 2007) pt k am 170000km si nu am verificat nivelul acestui aditiv. reumple cineva asa ceva? la ce pret? multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma termini cu k ala al tau.ii asa greu sa scrii corect.cati ani ai?12

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adrian ce legatura este intre masina lui Betty si asta ? Iti zic eu, niciuna .

12 ani are soferu, masina saraca e mai batrana :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

O revizie e un punct de plecare.

Revizie totala: masina+sofer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rai mai frate, rai! Ce lume dom'le... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da km sunt reali si exceptand faza neagra cu DPF-ul ,masina se comporta foarte bine...nu am schimbat inca nici o bucsa,doar rulmentii fata....am cumparat-o la 160000 km in august 2008...deci sir Roskat...pastreaz-o

Multumesc pentru raspuns sir ISHLION :D

Asta cu bucsele sincer..nu prea o cred. Poti sa-mi spui Toma. La 350.000 km sa nu fi schimbat bucsele inseamna ori ca masina a mers doar pe autostrada, ori in momentul de fata trancane la orice fir de praf de pe asfalt.

Eu ma refeream la motor in general cum merge, la electronica daca au fost probleme grave etc.

Bucsile sunt consumabile...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roscatule daca ai stii cati de pe forum au peste 300.ooo km si nici macar nu stiu asta :D

DPFul pica pe la 200.ooo km chiar daca incerci sa-l menajezi, asta e durata lui de viata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci mai bine sa nu aiba deloc masina(adica sa nu aibe din fabrica),dar chiar si asa parca mai repede pica volanta la modelul asta decat DPF-ul :cursing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now