mihaiqaz

Renuntare la filtrul de particule

83 posts in this topic

nu stiu daca este vrunu pe forum cu modelu s40/v50 sa fi cumparat masina de noua si sa aibe acum peste 200mii.atunci poti zice ca daca dupa o intretinere corespunzatoare cu consumabile bune + mers normal nu liniute, daca ti pica volanta,turbina,planetare, injectoare sa alte prostii is din cauza fabricantului.asa 99% sunt masini sh si nu stii ce proprietar a avut inainte.poate sa arate masina bijuterie si sa fi bagat ulei 5w40 de opel cu 80 lei 5l.sau fi dat in toate gropile,fortat turbina prin subturare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu daca este vrunu pe forum cu modelu s40/v50 sa fi cumparat masina de noua si sa aibe acum peste 200mii.atunci poti zice ca daca dupa o intretinere corespunzatoare cu consumabile bune + mers normal nu liniute, daca ti pica volanta,turbina,planetare, injectoare sa alte prostii is din cauza fabricantului.asa 99% sunt masini sh si nu stii ce proprietar a avut inainte.poate sa arate masina bijuterie si sa fi bagat ulei 5w40 de opel cu 80 lei 5l.sau fi dat in toate gropile,fortat turbina prin subturare.

V50 din 2006 207.000 km in prezent, il cunosc din prima zi, de nou nout. A fost in afara parcarii mele doar 2 luni si aprox 3.000 km, in rest eu i-am facut pe toti. Condus barbateste, ca asa mi s-a recomandat. Revizii exclusiv in reprezentanta, din 10.000 in 10.000 km. Au cazut pana acum turbina (180.000 aprox), DPF (195.000 aprox), 2 injectoare (tot cam pe acolo); Amortizoarele au tinut 145.000 alea de pe fata, 180.000 alea de pe spate. Bratele si inca ceva pe fata schimbate pe la 180.000. Pe spate am schimbat doar tamoanele de suprasarcina, alte bucsarai nu. Volanta, planetare originale.

Am si eu un mare regret - ca nu am suspendat DPF-ul in loc sa-l schimb. Dar, asta e, sa mai tina asta 200.000 km si il suspend dup-aia...

Edited by Behu

Share this post


Link to post
Share on other sites

V50 din 2006 207.000 km in prezent, il cunosc din prima zi, de nou nout. A fost in afara parcarii mele doar 2 luni si aprox 3.000 km, in rest eu i-am facut pe toti. Condus barbateste, ca asa mi s-a recomandat. Revizii exclusiv in reprezentanta, din 10.000 in 10.000 km. Au cazut pana acum turbina (180.000 aprox), DPF (195.000 aprox), 2 injectoare (tot cam pe acolo); Amortizoarele au tinut 145.000 alea de pe fata, 180.000 alea de pe spate. Bratele si inca ceva pe fata schimbate pe la 180.000. Pe spate am schimbat doar tamoanele de suprasarcina, alte bucsarai nu. Volanta, planetare originale.

Am si eu un mare regret - ca nu am suspendat DPF-ul in loc sa-l schimb. Dar, asta e, sa mai tina asta 200.000 km si il suspend dup-aia...

Cam multe! Chiar au picat toate astea sau ti s a recomandat in service sa le schimbi?

Dar ce motorizare ai de faci revizia la 10000km?

V50 din 2006 207.000 km in prezent, il cunosc din prima zi, de nou nout. A fost in afara parcarii mele doar 2 luni si aprox 3.000 km, in rest eu i-am facut pe toti. Condus barbateste, ca asa mi s-a recomandat. Revizii exclusiv in reprezentanta, din 10.000 in 10.000 km. Au cazut pana acum turbina (180.000 aprox), DPF (195.000 aprox), 2 injectoare (tot cam pe acolo); Amortizoarele au tinut 145.000 alea de pe fata, 180.000 alea de pe spate. Bratele si inca ceva pe fata schimbate pe la 180.000. Pe spate am schimbat doar tamoanele de suprasarcina, alte bucsarai nu. Volanta, planetare originale.

Am si eu un mare regret - ca nu am suspendat DPF-ul in loc sa-l schimb. Dar, asta e, sa mai tina asta 200.000 km si il suspend dup-aia...

Cam multe! Chiar au picat toate astea sau ti s a recomandat in service sa le schimbi?

Dar ce motorizare ai de faci revizia la 10000km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

behu daca ti s a recomandat sa l conduci "barbateste",de ce crezi ca a picat turbina?Din cauza jar ului?

Injectoarele banuiesc ca au picat din cauza motorinei proaste pe care o avem.Filtru de motorina la cati km il schimbi?Dar cel de aer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jrazvy motorul de 1.6L nu este unul conceput pt fiabilitate ci este unul conceput pt economie de combustibil. Oricum 200.ooo km in RO este super ok pt acest motor chiar si cu turbina schimbata . Sunt marci la care turbina pica chiar si la 30.ooo km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

behu daca ti s a recomandat sa l conduci "barbateste",de ce crezi ca a picat turbina?Din cauza jar ului?

Injectoarele banuiesc ca au picat din cauza motorinei proaste pe care o avem.Filtru de motorina la cati km il schimbi?Dar cel de aer?

Filtrul de aer la fiecare revizie (adica 10.000km), cel de motorina din doua in doua (20.000 km). Cel putin pe factura si in cartea de service; daca efectiv s-au schimbat sau nu e alta poveste. Eu prefer sa cred ca da... :D

Chiar de cand l-am primit, din reprezentanta mi s-a spus ca nu se schimba sub 3000 rpm la motorul asta, in afara localitatii, evident.

In ceea ce priveste turbina, avand in vedre ca nu ma pricep, mi s-a zis ca trebuie schimbata, s-a schimbat si gata. Personal, nu am remarcat zgomote ciudate sau fum dupa masina, in schimb avea intreruperi in sarcina, cand iti era lumea mai draga. Dupa ce au schimbat-o, nu a mai facut niciodata, de-aia presupun ca recomandarea lor a fost pe bune. Injectoarele (cele doua) au dat valori aiurea pe stand in Bosch Diesel Service, dar mie nu mi-a aratat nimeni conul, cum m-a intrebat atunci Bogdan G. In schimb imi crestea uleiul in baie, chestie pe care din nou nu a mai facut-o de atunci incoace (si e un an jumate de cand s-a rezolvat problema), deci presupun ca si asta a fost pe bune.

Motorizarea e, cum zice si BogdanG, 1.6D. Cat a fost pe Roche, asta a fost politica firmei - revizii din 10.000 in 10.000. Din 2009 de cand sunt si proprietar nu numai utilizator, reviziile le-am facut la interval de un an, masina nu face mai mult de 4000-5000/an in prezent

Edited by Behu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua.As avea o intrebare la Behu,anume ca,de ce crestea nivelul la ulei in baie?Ce anume ajungea acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghici ce trece prin injectoare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,am inteles,puteai sa o spui altfel.Stiam ca motorina trece prin ele.

De curiozitate,cam cit ajunge un injector pt.2.0D,daca stie cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In jur de 250 E SH,parca asa auzisem.

Doar injectorul.Dar nu trebuie si programat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,am inteles,puteai sa o spui altfel.Stiam ca motorina trece prin ele.

De curiozitate,cam cit ajunge un injector pt.2.0D,daca stie cineva?

La motorizarea mea, au reconditionat injectoarele cei din Bosch Diesel Service. A costat 150E/bucata. Nu stiu daca se poate face si la 2.0D, poate merita intrebat. Eventual daca te decizi pentru varianta asta, n-ar fi rau sa mai intrebi in stanga-n-dreapta. Eu am primit garantie 1 an fara limita de km, cum ziceam a trecut ceva mai mult de un an jumate si n-am mai avut probleme. E drept ca masina a facut doar vreo 9000-10000 km de atunci...

Uite si problema mea de atunci:

Edited by Behu

Share this post


Link to post
Share on other sites

La modelul meu stiu ca sunt injectoare Siemens,deci nu cred ca are vreo treaba cu Bosch.Bineinteles,inainte intrebi in stanga si in dreapta si apoi te decizi daca il schimbi sau il repari.

Lik,legat de reprogramat nu am auzit nimic.Toate motoarele PSA de 2.0 litri avand aceleasi puteri nu cred ca e nevoie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motorizarea mea, au reconditionat injectoarele cei din Bosch Diesel Service. A costat 150E/bucata. Nu stiu daca se poate face si la 2.0D, poate merita intrebat. Eventual daca te decizi pentru varianta asta, n-ar fi rau sa mai intrebi in stanga-n-dreapta. Eu am primit garantie 1 an fara limita de km, cum ziceam a trecut ceva mai mult de un an jumate si n-am mai avut probleme. E drept ca masina a facut doar vreo 9000-10000 km de atunci...

Uite si problema mea de atunci:

In plus fata de topicul cu problema lui Behu se pare ca Bosch Service a adus de curand acea tehnologie de reparatie pentru injectoarelor CR. Am vazut un reportaj. Pareau siguri pe ei. :). Acu nu stiu daca repara si alta marca. Trebuie intrebat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal se poate repara, dar a repara inseamna a inlocui tot, adica pastrezi doar corpul injectorului si schimbi tot . La noi se schimba numai supapa de retur si nimeni nu schimba duza sau restul internelor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

si daca la behu i a schimbat mai tot pe injector la 150E/buc atunci mai merita sa dai 250E pe unu complet sh?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce inseamna schimbat mai tot ?

Nu cred ca este 250E un injector SH, pt D5ul vechi este 100E unul, nu cred ca la 1.6D sau 2.oD este mai mult .

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. am cumparat si eu un s40 de o luna. a fost adus din olanda cand lam achizitionat avea 83 de mii in bord acuma are 88 000 si din senin a inceput sa se auda un suierat la motor , care vine cam din fata de unde este turbo. am desfacut furtunul de la admisie sa vad daca are joc axul de la turbina si nu are. apoi am fost sa il bag pe tester si mia dat ca este in regenerare filtrul de particule. e normal sa se auda un suerat intre 1000 si 2000 de rot pe minut cand se regenereaza? aa si tot acolo in fata la motor miroase a incins cred ca e de la filtru de particule .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca masina are alti km, iti recomand sa faci o vizita la Primus si sa ceri un istoric .

Nu exista eroare pe tester ca motorul este in regim de regenerare DPF, exista doar erori care spun ca DPF-ul are probleme.

Daca ai mesajul ROETFILTER VOL ZIE HANDLEIDING inseamna ca ai DPF-ul infundat .

Cu parere de rau iti spun ca masina are peste 170.ooo km, eu am testat mai multe S40/V50 ale baietilor de la Pitesti si toate erau manarite desi aveau 3-4 ani . Cere un istoric la reprezentanta ca sa stii ce e de facut pt ca DPF-ul la S40 nu tine mai mult de 200.ooo km iar problemele chinuitoare pot incepe si la 160-180k km . Macar asa stii ce ai de facut pt ca altfel dai banii aiurea pe aditiv si regenerari fortate si tot nu rezolvi nimic .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate anula. Fizic nu e mare chestie, il dai jos si pui o teava in locul lui, dar buba e la partea de soft, trebuie pacalit calculatorul masinii. Poti discuta cu colegul nostru BogdanG de pe forum, e posibil sa te poata ajuta, cel putin cu electronica. Evident pretul ti-l poate spune el.

Daca nu, sunt tot felul de firme care fac anulare DPF, da un google si o sa gasesti mai multe, majoritatea prin Bucuresti.

Pe unul dintre colegii mei care a facut chestia asta la masina l-a costat in jur de 300E cu totul, parca.

Edited by Behu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar suedezii nu de prosti l-au pus acolo nu ? :D

Care suedezi bre? Suedezii inca nu s-au desteptat sa faca si ei motoarele lor, mereu stau cu "miloaga" si imprumuta din alta parte componenta cea mai importanta...pana atunci ne mandrim cu Volvo si sub capota avem un motor de Ford/Peugeot/Citroen care se fabrica prin cine stie ce port din Turcia.

PS: si eu o sa-l anulez atunci cand apare eroarea...iar la ITP se merge cu "ploconu"

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care suedezi bre? Suedezii inca nu s-au desteptat sa faca si ei motoarele lor, mereu stau cu "miloaga" si imprumuta din alta parte componenta cea mai importanta...pana atunci ne mandrim cu Volvo si sub capota avem un motor de Ford/Peugeot/Citroen care se fabrica prin cine stie ce port din Turcia.

PS: si eu o sa-l anulez atunci cand apare eroarea...iar la ITP se merge cu "ploconu"

Fac suedezii motoare de mult timp, dar alea suedeze nu convin la toti din punct de vedere a taxelor, asa ca au facut un compromis si au pus si motoare imprumutate ! Iti poti lua oricand un T5\D5 :headbang: Am eu unul de vanzare daca vrei :D Made in Sweden :laughing4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now