Posted 15 Sep 2010 · Report post Salut baietii.Am si eu o nedumerire. Cand merg gu V-ul meu si mai dau prin niste "valuri" de asfalt parca masina balanseaza stanga-dreapta.De la ce poate fi, aveti idee?Sa fie de la amortizoare si de la arcuri, ca, daca e "valul" mai mare parca se lasa de loveste parca tampon pe tampon pe spate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2010 · Report post Mai sa stii ca impresia asta am avut-o si eu, ca ar "fugi" de spate, dar nu am bagat de seama, mai ales ca nu troncanea nimic... Unghiurile erau ok facute cu un an inainte... Am lasat-o in plata Domnului ca am zis eu ca's nebun. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2010 · Report post Pai eu zic ca e de la suspensia independenta spate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2010 · Report post Eu am patit asa la un Renault, a fost de la amortizoare. E posibil sa fie si da la tiranti, acolo e mai complicata treaba, mult de munca... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2010 · Report post De batut nu bate nimic, decat atunci cand se lasa in jos cand trec peste un damb se pare ca nu amortizeaza suficient spatele, parca nu preia socurile si se duce prea brusc in jos si sus si d-aia ma gandesc ca ar putea fi de la amortizoare.Are cineva idee de care sa pun si cam cat costa 2 bucati pentru spate?Pt MC: Crezi ca eu sunt mai nebun ca tine? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2010 · Report post La tiranti, se simte in virajele denivelate, abordate putin mai tare. Parca spatele fuge putin.Sau pe denivelari, cu masina incarcata sau cu viteza mai mare, se aude un cloncanit de fier pe fier. O data si bine . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2010 · Report post Acelasi sentiment l-am avut si eu atat timp cat am avut cauciucuri de 195/65. Dupa ce am schimbat cauciucurile pe 195/55 nu am mai simtit acest balans. Nu stiu ce fel de cauciucuri ai tu, dar daca sunt mai mari de 55 e posibil sa fie si de la ele, mai ales daca nu se aude nici un troncanit, sau nu se lasa prea tare la incarcatura grea. Testeaza asta inainte de a schimba amortizoarele.Imi aduc aminte ca a mai fost o astfel de discutie pe forum acum aproximativ vreun an de zile in urma. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2010 · Report post Ma gandisem si eu la asta cu anvelopele.Spre rusinea mea chiar nu stiu pe cat sunt daca sunt cu 55 sau 65.In carte si talon le am pe 55 dar pe masina chiar nu stiu.Daca sunt pe 65 cred ca am sa incep cu anvelopele ca si asa am unele cam duse si trebuia se la schimb.Totusi ma gandesc ca si amortizoarele spate ar putea fi duse deoarece in momentul in care masina balanseaza sus-jos parca nu amortizeaza suficient (parca au cursa pre mare ajungand chiar sa bata).Am mai avut si alte masini care amortizau altfel la aceleasi hopuri pe care le fac aproape zilnic.Adevarul e ca daca pun greutate pe ea nu se lasa foarte tare de spate. Voi vedea ce e de facut si mai astept si alte pareri.Va multumesc mult. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2010 · Report post Pai..pe ccurbe tot asa face?Tot "joaca"? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2010 · Report post Pe curbe nu joaca, ci doar cand se succed damburile cand pe o parte cand pe alta si-i da miscari mai bruste in partile laterale.Apropo m-am uitat la anvelope si am 195/60 R15. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2010 · Report post Daca ai model de v40 pana in 2000, eu cred ca trebuie sa schimbi anvelopele de la 60 la 55. La mine s-a schimbat comportamentul imediat ce am pus pe 55. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2010 · Report post Oricum trebuie sa schimb anvelopele ca sunt cam duse si sigur o sa iau ca in carte si talon adica 195/55 R15. Chiar sunt curios sa vad ce se intampla.O sa va tin la curent. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2010 · Report post si mie imi suna cnd aveam cauciucuri pe 60...da dupa ce am schimbat pe 55 s-a schimbat povestea. deci e mare probabilitatea sa fie de la anvelope. oricum amortizoarele spate costa undeva pana in 50 euro...cele sport sunt 36 euro. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2010 · Report post verifica suspensia spate in totalitate.parti fixe, mobile si articulatii.de la roti nu e. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Sep 2010 · Report post Salut. Senzatia de "balansat" am avut-o si eu la al meu Volvo, in cazul meu problema a fost rezolvata prin schimbarea celor 2 tiranti spate.Vezi ca s-a mai vb pe forum in legatura cu asa prob., sunt si cateva poze. Share this post Link to post Share on other sites