Posted 21 Sep 2010 · Report post Dinou am o problema minunata cu masina mea,care m-a lasat cu ochii in soare.Am vrut sa plec cu ea si cand am pus cheia in contact nu merge mai mult de pozitia I .Am sucito pe toate partile,nici nu o pot scoate din viteza macar so imping.Va rog mult sa ma ajutati sa stiu ce sa-i fac sa o pot porni si nici eroare in bord nu am.Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Sep 2010 · Report post Ai miscat si stanga-dreapta de volan cu putere in timp ce incerci sa intorci cheia ?! Daca nici asa nu merge, e problema din mecanica contactului, Donwrite a mai avut problema asta dar nu stiu cum a rezolvat-o ca nu a mai postat... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Sep 2010 · Report post Si eu am avut intr-un timp problema asta.Am rezolvat cu WD40 pus din abundenta pe cheie, iar cheia bagata si scosa repetat din contact.Incearca si cu o cheie de rezerva daca ai.S-a mai discutat de problema asta pe forum. Incearca si un search.Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Sep 2010 · Report post ma mira faptul ca nu poti s-o scoti din viteza...ai cutie automata ? daca da , din cite stiu eu trebuie sa apesi pe frina ca sa poti misca cheia din pozitia 1. (e posibil sa ai senzorul de la frina defect)daca ai cutie manuala e ceva curios cu faptul ca n-o poti scoate din viteza...si nu vad ce legatura ar avea cu faptul ca nu poti misca cheia din pozitia 1. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2010 · Report post Zi multam la Volvo, ammm, adica Ford. E o problema comuna si in SUA se ofera reparatie gratuita chiar daca nu mai ai garantie ca ei recunosc problema singuri, dar la noi nu.Cu WD40 nu poti rezolva nimic ca noi nu avem cheie de metal si butuc clasic, e un cititor full-electronic acolo.Se intampla mai mult la cele cu cutii automate, baiul la cele cu cutii auto e la ceva senzor de la schimbatorul de viteze, ia mai misca de ala !Vezi pe Swedspeed, intra si cauta dupa "key stuck" sa vezi acolo povesti Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2010 · Report post @Roberto: e S80 stimabile... n-are nimic electronic acolo, e cheie clasica in pozitia clasica in dreapta/spatele volanului Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2010 · Report post @Roberto: e S80 stimabile... n-are nimic electronic acolo, e cheie clasica in pozitia clasica in dreapta/spatele volanuluiCredeam ca e vesnica problema de la P1. Nu am vazut bine poza din avatarul omului . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2010 · Report post Va multumesc...dar am aici un prieten care a patit asa ceva la un s60 si a zis ca vine sa-mi desfaca el acolo si mi-l rezolva.Daca o sa reusesc va spun si voua. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2010 · Report post Da am reusit,mi-a desfacut capacul de sub volan si a scos chestia din plastic pentru contact si cablu de la cutia de viteze dupa care cu un ciocanel mic a batut intr-o chestie metalica si a bagat mult WD40....dupa care a montat totul si a mers... Share this post Link to post Share on other sites