Posted 22 Sep 2010 · Report post Dragi colegi, lucrand pe la masina, am observat un lucru care ma ingrijoreaza.Am ridicat capota cu motorul mergand. Merge ok, suna bine...pana cand am luat busonul (capacul) pe unde se baga uleiul. Pe langa un fum alb care iese, se aude o bataie asemanatoare cu a unui compresor. oare ce sa fie? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2010 · Report post Pai daca masina merge bine,ce poate fi?Doar acel sunet cum "lucreaza" motorul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2010 · Report post Sunetul de compresor se aude doar cand iau capacul.Din cate motoare am avut, niciunul nu facea asa daca luam capacul de la ulei. Ce-i drept, nu cred sa fi fost vreuna cu tacheti hidraulici... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2010 · Report post Pune capacul la locul lui si lasa masina in pace nu are nimic chiar daca scoate gaze pe joja,motorul D5 e mai altfel decat altele.Daca masina merge bine,trage cum trebuie si nu consuma ulei si prea mult combustibil atunci totul e bine 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2010 · Report post Daca face asa este de bine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2010 · Report post Daca face asa este de bine ASA "suna" motorul unui XC70!!!!??Vorbesc de primele secunde inainte de a scoate busonul de ulei. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2010 · Report post Dap asa suna in spatiul virtual, in realitate suna ceva mai gros adica fix ca motorul tau in 5 cilindri cu care te mandresti 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2010 · Report post Asa se aude .. Doar e un tractor mai micut ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2010 · Report post Åži la mine se aude exact ca în link-ul lui Bogdan. E normal sunetul ăla.Volvou, de ce nu faci ÅŸi tu o filmare? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2010 · Report post Dap asa suna in spatiul virtual, in realitate suna ceva mai gros adica fix ca motorul tau in 5 cilindri cu care te mandresti Pur si simplu m-am mirat.O fi si ambientul ,nu contrazic.Nu am de ce ma lauda cu al meu.Il "iau" asa cum este dar "suna " foarte infundat .. Banuiesc ca fiind platforme diferite ,motoare ca atare... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2010 · Report post asa face si al meu dar sincer mi s-a parut foarte ciudat.ma si vedeam deja umbland dupa tacheti hidraulici, mecanici, etc.si dupa peripetiile avute venind din concediu, numai asta nu-mi lipsea mai pe scurt, blocat fulie compresor clima, ramas peste noapte in tg mures (salut kadudu inca odata), topit cureaua pe fulia de la vibrochen, topit fulia de la servodirectie, sarit rola intinzatoare, schimbat fulia de la servodirectie, schimbat inca o curea, ca banditii de la service care mi-au montat compresorul nu mi-au curatat fulia de la vibrochen... :'(, plus ca am schimbat 2 serviceuri pentru montatul compresorului, ca primii boi, daca nu am stat langa ei, au montat compresorul fara un o-ring si mi-a curs tot "borsul" afara dupa o zi si ailalti la care am dus masina mi-au zis ca nu e bun compresorul...pana am vazut eu care e problema...e Romania, ce mai...) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2010 · Report post De auzit se aude in realitate mai gros, mult mai gros dar ritmul acela este, o sa filmez cu o camera video si o sa pun filmul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2010 · Report post Pai daca scoti "capacu" nu iti arunca picaturi de ulei ?Stiu ca am scos la un mondeo 2.0 tddi si arunca numai stropi de ulei Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2010 · Report post ÃŽÅ£i aruncă uleiul pe-afară numai dacă o turezi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2010 · Report post ÃŽÅ£i aruncă uleiul pe-afară numai dacă o turezi. Pai nu era turat,la 800 rpm / cat are.Eu m am gandit ca i motoru gata doar avea 340 000 km! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2010 · Report post Nu arunca ulei, la benzinare te unge bine daca scoti busonul desi are protectie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Sep 2010 · Report post Nu trebuie sa fie motorul cald chiar si cand il pornesc daca scot joja arunca fum.un mecanic a zis ca trebuie facuta segmantarea motorului,ca are multi km.ideea e ca masina consuma ulei in regim normal,si trage foarte bine in parametrii reali asa cum trebuie sa fie la un D5.pana la urma e normal sa scoata ulei pe la joja sau nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Sep 2010 · Report post Ulei pe la joja nu trebuie sa scoata dar pun pariu ca masina ta nu a vazut ulei de care trebuie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2010 · Report post Ulei pe la joja nu trebuie sa scoata,aburi sau fum este normal Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2010 · Report post Bogdane uleiul folosit in ultimele 2 revizii este Castrol SLX Professional Longtec for Volvo Cars A5/B5 0W-30 6 bidoane de 1 l.A doua oara am pus acelasi ulei dar un nene mi-a spus ca pe spatele bidonului eticheta se deslipeste si ar trebuii sa mai fine inca una.la mine s-a desplipit dar nu era nimic sub ea,in concluzie asta ar fii contrafacut....dupa spusele lui.stii ceva in legatura cu asta?si repet nu arunca ulei pe la joja ci fum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2010 · Report post Nu este contra facut este ok.Si fumul este normal pe joja scrie si in Vida despre asta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2010 · Report post Ms Detonator m-am linistit cu fumul,dar cu uleiul de ce unele au inca o eticheta sub cea lipita si unele nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2010 · Report post Ms Detonator m-am linistit cu fumul,dar cu uleiul de ce unele au inca o eticheta sub cea lipita si unele nu?Pentru ca sunt luate\achizitionate prin smenuri la preturi mai ieftine sau de prin locatii obscure.Normal au eticheta cu specificatii iar sub eticheta aia se afla inca una cu reglementarile de siguranta\depozitare si reciclare.Ca e contrafactut sau nu, nu iti dai seama dupa eticheta ! Eticheta e depasita de mult ca masura de autenticitate, sincer....nu prea mai ai cum sa afli ca e autentic sau nu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2010 · Report post Asta le explicam si eu celor care se bateau cu pumnu-n piept ca cel cu doua etichete e autentic ,si cel cu una contrafacut.Poate sa fie fake si sa aibe toate etichetele,important e de unde il cimperi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2010 · Report post Eu am luat de la Importatorul Castrol si odata a avut eticheta dubla si odata nu. Share this post Link to post Share on other sites