adamantium

euro pt volvo 460

15 posts in this topic

am fost la rar pt ami inmatricula masina... si banditii mi-au scoso euro 1... dar asa imi da senzatia ca e euro 1 din condeiul lor si nu din acte.

al meu a din 1995 diesel 1.9 cu catalizator

aici pe forum mi s-a spus ca e euro 2 (nu ca as tine neaparat ca ceea ce mi s-a spus aici e adevarat), dar faza cu rar-ul mi-a lasat un gust amar legat de cum se fac treburile pe la noi... :::

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Eu nu stiu daca masina ta e euro 1 sau 2.

Sper sa nu fiu off-topic. Insa iti pot spune ca si eu am patit aceeasi chestie cu o Skoda - ei ziceau ca e euro 3 si eu stiam ca e euro 4. Am fost la reprezentanta Skoda, au cautat-o la ei si aparea de la producator euro 4, mi-au dat un certificat cu care m-am dus la RAR si euro 4 a ramas.

Cautand apoi pe site-ul celor de la RAR, intr-adevar codul motorului de pe Skoda mea aparea pe lista lor cu euro 3; deci e posibil ca si in cazul tau sa fie o greseala a celor de la RAR.

Deci, incearca la reprezentanta Volvo.

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Sunt in aceeasi situatie, numai ca pe a mea au facut-o non-euro.

Am de gand sa rezolv problema in viitor, asa ca sa ne tii la curent cu demersurile, daca rezolvi ceva.

Merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost la rar pt ami inmatricula masina... si banditii mi-au scoso euro 1... dar asa imi da senzatia ca e euro 1 din condeiul lor si nu din acte.

al meu a din 1995 diesel 1.9 cu catalizator

aici pe forum mi s-a spus ca e euro 2 (nu ca as tine neaparat ca ceea ce mi s-a spus aici e adevarat), dar faza cu rar-ul mi-a lasat un gust amar legat de cum se fac treburile pe la noi... :::

Necunoscute sunt caile RAR-ului  ;) . Eu sunt in aceeasi situatie cu Adi2727 , e tot non-euro .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost la rar pt ami inmatricula masina... si banditii mi-au scoso euro 1... dar asa imi da senzatia ca e euro 1 din condeiul lor si nu din acte.

al meu a din 1995 diesel 1.9 cu catalizator

aici pe forum mi s-a spus ca e euro 2 (nu ca as tine neaparat ca ceea ce mi s-a spus aici e adevarat), dar faza cu rar-ul mi-a lasat un gust amar legat de cum se fac treburile pe la noi... :::

Eu te-aÅŸ sfătui, la fel ca Behu, să mergi pe la Premium Cars, că-s băieÅ£i de treabă. Vezi cum te pot ajuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mea au scos-o euro 2 si este la fel ca masina lui adi ,numai ca el are ceva cai in plus! difera seria motorului  d19t206 e la  mine si parca d19t266 la adi. depinde si de unde este adusa masina.de exemplu daca e din germania iti da cu 1 euro mai putin la noi,daca este din austria o lasa cu ce euro ai in acte.! oricum eu trebuie sa trec pe la RAR sa-mi modifice seria in acte ca mi-au gresit-o acum 2 ani. >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai am renuntat la o mai inmatricula in romania... o aduc inapoi in spania, dar sincer cred ca e mare bataie de joc pe la noi legat de asta.

cat despre cei de la volvo,,, hmmm ce sa zic, am vorbit cu cei de la reprezentanta din cluj, si sincer habar nu aveau (asta dupa telefoane pe la alte reprezentante cu mai multa vechime de prin tara).. nu sau decis unde sa o incadreze noneuro sau euro 3 ... hahahhah.. deci suntem la latitudinea RAR-ului care profita din plin in a face planul nemernicilor ce au reprezentante si vand masini noi (...)

am sa o pastrez, dar in afara romaniei ... apropo aici in spania e EURO 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-mi vine sa cred ca la volvo nu au fost in stare sa-ti spuna ce norma de poluare are masina...

Cred ca pur si simplu ai nimerit peste cine nu trebuia. Daca producatorul - reprezentantul producatorului - nu poate oferi informatia asta, atunci e trist...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euro3?

Mi s-a parut mie ca scoate foarte putin fum comparat chiar si cu diesel-uri mult mai noi dar ce spui tu, vine ca o confirmare.

Cand am timp fac o scrisorica la Volvo Suedia, sa vad, ei ce spun.

Daca vrei putere, poti sa scoti si din motorul asta, pana la 120-130cp... fara sa te coste nici un leu (daca ti neaparat), mai putin un recomandabil ceas de boost. 

...De un motor mai nou, iti garantez ca nu o sa fii la fel de multumit, ca si de asta.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ce sa zic , am vorbit la volvo direct cu directorul, s-a uitat pe talon, si-a prins urechile , a inceput sa dea telefoane si a ajuns la concluzia ca doar cei de la RAR stiu... interesant , nu... dar asta e

cat despre putere cam peste vreo 2-3 luni o sa ii fac niste modificari o sa ma mai informez atunci

tipul de motor e B19t-204 si pe talon scrie ca are catalizator omologat inca din fabrica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cam asa e,Romania e doar una si singura.In toate tarile cred masinile sunt recunoscute cu norma lor de poluare aia din certificat,la noi nu e,nu trebuie.Tare as vrea sa platim taxe ca n Polonia ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR si catalizator, denota de obicei norma euro2.

Al tau d19t204 este primul diesel montat pe seria 400 si nu stiu exact cum sta treaba.

Din '94 stiu ca a intrat in vigoare, pe plan european, norma euro2 dar nu mai retin cum era pe atunci: daca era obligatoriu pentru producatori sau recomandat.  ???

Cel mai euro2 (conform civ-urilor vazute de la rar) dintre 1.9td-urile montate pe seria 400 este d19t206, introdus la modelele '95.

...Al meu este ultima varianta, d19t266, introdus la modelele '96 si m-as mira sa fi facut un downgrade la norma de poluare intre timp. De la euro2 la noneuro e cam mare distanta. :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.postimage.org/image.php?v=PqOSDbr

Poate link-ul de mai sus va ajuta .

Dar se poate intampla ca cei de la RAR sa ti-o scoata la o norma de poluare inferioara in functie de emisiile masurate. Au ei niste tabele si trebuie sa se incadreze in valorile alea.Daca nu se incadreaza,bineinteles ca o trece la o treapta inferioara ca si euro.In fine,nu sunt ei prea corecti,si nici nu stim cine a stabilit acele norme pe care le regasim in tabelele Rar-ului .Parerea mea este ca,facand parte din minunata comunitate europeana(scz de literele mici) ar trebui sa se tina cont de acel euro care a fost stabilit din fabrica.

O alta varianta din care poti sa-ti dai seama,este ca te uiti la numarul de omologare si vezi in ce cifra se termina 2-E2,3-E3 samd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai nu am documentatie in limba romana, o am pe cea in spaniola de unde e inregistrata masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now