claudios60

injectoare D5

215 posts in this topic

Buna aici am sa va zic experienta mea cu injectoare,am fost la reprezentanta BOSCH sa imi curat injectoarele si surpriza........ ??? mecanicul imi zice de ce vrei sa cureti injectoarele? la care eu zic ca pai are 120 mii km si poate este mai bine sa fie curatate zic eu, la care el imi zice ca injectoarele CRD,adica common rail nu se curata,ba chiar este posibil daca se curata ca un injector normal sa se strice.atunci am intrebat despre aditivi magici de curatire de injectoare si imi zice daca eu cred in mos craciun ::)Sincer multi nu vor crede dar eu sa stiti ca il cred in primul rand unde am mers eu sunt specializati numai in injectoare si in pompe de injectie si in al 2-lea rand pentru ca curatirea lor ma costa nici mai mult nici mai putin de 265 de euro cu tot cu tva.Acum vine parte cea mai buna vorbind cu mecanicul despre injectoare D5 imi zice ca in multe locuri si multi mecanici zic ca acestea nu se pot repara dar el emi zice ca daaaaaa numai in cazul ca se blocheza sau se trica ceva piesa care este din ceramica .Apoi el imi zice vrei sa iti mearga masina bine si sa ai injectoare in perfecta stare de funccionare la care zic binenteles.imi recomanda sa cumpar un ulei care aici in spania se vinde la bidon de 2 litri care este :SAE 10 W, Aceasta este specificatia uleiului,este un ulei folosit la drujbe ce trebuie facut cu el ??? umpleti rezervorul cu motorina si bagati uleiul peste este bun pentru pompa si injectoare aceasta operatie trebuie sa o faceti de 2 ori pe an.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba cu uleiul eu am facuto si surpriza parca masina merge mai rotund,este de preferat sa faceti aceasta operatie inaite sa faceti un drum mai lung fara multe opriri si sa ii dati putina talpa la masina.eu ma gandeam vezi mai ca mai sunt si mecanici care nu vad numai bani de la clienti,pentru ca era mai simplu sa imi curete injectoarele si apoi sa imi ia o caruta de bani ::)

P.S.daca chiar vreti sa va curatati injectoarele sa aveti grija ca omul mia zis ca se curata dar numai cu o masina diferita de celelalte si numai in cazul ca nu se mai poate face nimic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca citeai forumul cu atentie gaseai aceasta informatie, eu folosesc de un an aceasta metoda si motorul merge foarte bine si am mai spus ca injectoarele de Volvo D5 nu se repara, multi au dat banii pe reparatie si nu au rezolvat nimic, bani aruncati pe fereastra .

Toate injectoarele CR pica mai devreme sau mai tarziu, este din cauza motorinei care din motive de ecologie nu mai are proprietati de ungere, o pompa de injectie care merge pe uscat face pilitura, pilitura aia merge fix in injectoare.

Rezolvarea este introducerea in motorina a unei cantitati de ulei pt motoare in doi timpi, ajuta la ungerea pompei de injectie si chiar reduce consumul.

Ramane de vazut cu cat si mai ales daca reduce consumul dar faptul ca unge pompa de injectie nu poate fii decat un lucru bun .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toarna tot Bogdane , de care? ce firma? de  unde ? cat ? cand? cum?  pt d5 evident .

Eu unul am mai auzit treaba cu uleiul dar nu am fost interesat , acum chiar ma intereseaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pune 250ml la 70L motorina (un plin), trebuie neapărat ca uleiul de mixaj (2 timpi) să aibă norma JASO FC, eu iau din Sell Gros de la raionul de gradina ulei de drujba MOL la bidoane de 600ml iar pretul este de ras si anume 13 RON/bidon. AcelaÈ™i ulei dar la 1L costa ~40 RON dacă este Mobil sau Castol norma JASO FC .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si treaba asta e valabila doar pentru D5 / la toate alea diesel ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam la toate ajuta la ungerea pompei si al injectoarelor

se practica si de pe vremea cand aro era in voga ;un pompagiu batran mi-o recomandat ;la al meu folosesc ulei amestec(la 244)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam la toate ajuta la ungerea pompei si al injectoarelor

se practica si de pe vremea cand aro era in voga ;un pompagiu batran mi-o recomandat ;la al meu folosesc ulei amestec(la 244)

Inseamna ca treaba asta reduce si zgomotul putin ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putin ?  :smile: Reduce mult din zgomot, pur si simplu nu mai tacane deloc injectoarele .

@Marian vezi ca nu la toate magazinele Sell Gros gasesti, totusi da o fuga si vezi, la benzinariile MOL nu au sigur, se uitau aia la mine ca la OZN cand le ziceam de ulei 2T JASO FC, de fapt nu aveau nici un tip de ulei pt 2T .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putin ?  :smile: Reduce mult din zgomot, pur si simplu nu mai tacane deloc injectoarele .

@Marian vezi ca nu la toate magazinele Sell Gros gasesti, totusi da o fuga si vezi, la benzinariile MOL nu au sigur, se uitau aia la mine ca la OZN cand le ziceam de ulei 2T JASO FC, de fapt nu aveau nici un tip de ulei pt 2T .

O sa fac un test,sa videm,inainte si dupa ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdane , am gasit la DEDEMAN uleiul MOL 2T JASCO FC(13 lei 0,6l)  dar la norma aia erau mai multe norme vreo 3 printre care si jasco fc ..... banuiesc ca e bine ... cat despre diferente pot sa zic ca e alta masina . ;)) nu mai tacane injectoarele , si sincer parca trage mai bine e mai promta la accelerare (Efectul Placebo?)  si aa , porneste mai la sfert . ninune domle'  Merita banutii si efortul . Am sa-mi pregatesc in seringi de 100 -200ml si le injectez la pompa inainte de fill

Ps: stau si ma'ntreb  oare cu sau de oaie cum ar merge? =))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdane , am gasit la DEDEMAN uleiul MOL 2T JASCO FC(13 lei 0,6l)  dar la norma aia erau mai multe norme vreo 3 printre care si jasco fc ..... banuiesc ca e bine ... cat despre diferente pot sa zic ca e alta masina . ;)) nu mai tacane injectoarele , si sincer parca trage mai bine e mai promta la accelerare (Efectul Placebo?)  si aa , porneste mai la sfert . ninune domle'  Merita banutii si efortul . Am sa-mi pregatesc in seringi de 100 -200ml si le injectez la pompa inainte de fill

Ps: stau si ma'ntreb  oare cu sau de oaie cum ar merge? =))

Cati km ai parcurs dupa ce ai facut plinul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mai tare e cand mergi la peco si ii bagi uleiul de se uita aia la tine ca la ''masini straine'' :blink::bgsok: iar cand le spui ce operatiune faci zic ''Aaaaa..... Am intalnit care ma intrebau daca e bine daca baga si in benzina :smile: si le spuneam ca sincer nu stiu,dar nu cred ca e nevoie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut jumate de plin si am facut max 30 km .. se simte imediat dupa ce se face amestecul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mai tare e cand mergi la peco si ii bagi uleiul de se uita aia la tine ca la ''masini straine'' :blink::bgsok: iar cand le spui ce operatiune faci zic ''Aaaaa..... Am intalnit care ma intrebau daca e bine daca baga si in benzina :smile: si le spuneam ca sincer nu stiu,dar nu cred ca e nevoie!

Pai la benzina probabil o fi alt sistem,la diesel "vad" ca si a facut efectu ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa fac alt topic pe tema asta,sa nu le incurcam ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se simte,merita incercat :thumright: Eu am facut cam 60k km de cand folosesc si se simte.No more span in filtrul de motorina. :hello2::headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si uite asa ,omu intreaba ceva si se ajunge in alta parte :smile:

Doar asa mai avem posibilitatea de a  afla cate ceva ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mariane nu ai cum să simÈ›i diferenÈ›a in 30 de km, la mine abia după un plin se simÈ›ea ceva, consumul scade dar extrem de puÈ›in .

Share this post


Link to post
Share on other sites

parerea mea este ca uleiul ala nu vindeca nimic si doar imbunatateste mersul cand pui , daca nu ii mai pui ajungi de unde ai plecat nu? si deci se pot vedea rezultatele imediat ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai rezultate se vad,nu mai e asa zgomotos,dar in rest ar trebui sa fie la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AVETI grija nu bagati la fiecare plin ci numai de 2 ori pe an asa mia zis mecanicul dar mie mia zis sa bag 2l la un plin nu 250ml si la jumate de rezervor 1l.Am sa fac poza la bidonul care l-am cumparat eu.Despre treaba aditivi magici mia zis ca el a vazut injectoare stricate din cauza lor iar benzina la fel pentru ca usuca mult injectoarele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai o poza ar fi mult mai utila ;D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now