Posted 27 Sep 2010 · Report post SalutareTrebuie sa schimb niste senzori si as vrea daca puteti sa ma ajutati sa-i localizez (identific), pe masina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2010 · Report post SalutareTrebuie sa schimb niste senzori si as vrea daca puteti sa ma ajutati sa-i localizez (identific), pe masinaPoate ca nu m-am facut inteles Vreau sa stiu daca piesa incercuita este cea descrisa de mine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2010 · Report post Acolo la "temp aer admisie" e o bucata de plastic.Ce ai vrea sa schimbi? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2010 · Report post Nu e niciun plastic este un senzor de temp care se poate decalibra@ktln pentru senzorul de temp aer este buna descierea ta,la celalalt e poza cam naspa dar este ok si ala din amintiri la V40 2.0i aveam 2 pentru apa unul langa termostat care este legat la ECM(calculatorul de motor) si ala pe chiulasa care este legat la ceasuri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2010 · Report post Nu e niciun plastic este un senzor de temp care se poate decalibra@ktln pentru senzorul de temp aer este buna descierea ta,la celalalt e poza cam naspa dar este ok si ala din amintiri la V40 2.0i aveam 2 pentru apa unul langa termostat care este legat la ECM(calculatorul de motor) si ala pe chiulasa care este legat la ceasuriMerci @DETONATORDin cate am inteles cel de aer (IAT, daca nu ma insel) ajuta la amestecul benzina+O2(corecteaza-ma daca gresesc)Dar cel/cele de apa ce fac mai exact? Am descarcat si eu VADIS-ul si incerc sa ma obisnuiesc cu el Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2010 · Report post Cel de apa merge la bord si iti misca ceasul de temp apa,iar IAT se ocupa cu ametecul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2010 · Report post Catalin din cate ma ajuta memoria senzorul tau de temperatura aer motor nu are nimic, senzorul de la clima era cu buba . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2010 · Report post Catalin din cate ma ajuta memoria senzorul tau de temperatura aer motor nu are nimic, senzorul de la clima era cu buba .Pai da mai Bogdan, dar tu ai zis atunci ca si cel de aer ar putea fi dus si ai mai spus ca l-ai putea verifica, dar pentru 40-50 de lei mai sigur il schimbProblema e acum cu cel/cele de apa, ca eu stiam de 1 si acum am aflat ca ar fi 2 Stiu ca termostatul are rolul de a inchide/deschide circuitul de apa din motor in radiator, dar ce fac senzorii aia (in afara de faptul ca misca acele in bord), nu stiu!!!O sa incerc sa ''rasfoiesc'' vadis-ul poate gasesc ceva dar daca nu...astept sfaturiPS. @ALL Credeti ca daca schimb IAT-ul, va scadea si consumul :'( (care in ultimul timp m-i se pare cam mare) EX: Bucuresti-Slatina, aprox 200km, 120km/h autostrada, 60km/h localitate, a papat aprox 20lCe parere aveti aaaaa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2010 · Report post @ktln senzorul de temp care este pozitionat langa termostat este legat la unitatea de motor cu ajutorul senzorului asta motorul face compensarea de turatie cand este motorul rece,adica este mai turat cand este motorul rece,dupa care tot cu informatia de la acelasi senzor cupleaza releul care alimenteaza electroventilatorul pentru racireSenzorul de temp aer +MAP(daca nu ai MAF-debitmetru la 2.0i nu aveam)+senzor de oxigen ajuta unitatea de motor sa regleze amestecul optim de aer/combustibil,e posibil sa fi uitat vreun senzorIdeea este ca poti verifica tu singur acel senz de temp cu un multimetru pe rezistenta ar trebui sa gasesti o valoare in Vadis pentru acel senzor 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites