Sign in to follow this  
Followers 0
Adriann

Despre filtrul de aer

18 posts in this topic

Oare merge si la volvo, ca in poze nici una nu-i volvo. Daca e adevarat ce scrie acolo, merita unul pus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie amarul dar mi se pare un filtru de dacie pus intr-o colivie mai frumoasa ;);D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macar filtrul original trage aer rece de undeva din fata masinii, asta din cate se vede trage aer cald de sub capota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca baga aer cald in combustie nu e mai bine? intreb finca nu prea stiu, da mi se pare ca aerul cald e mai bun pt arderea carburantului; pe de alta parte, fiind rotund, unde se pune?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca baga aer cald in combustie nu e mai bine? intreb finca nu prea stiu, da mi se pare ca aerul cald e mai bun pt arderea carburantului; pe de alta parte, fiind rotund, unde se pune?

aer cald ii bine pina ii rece motorul dupa aer rece ;

de aia sunt si intercoolere sa raceasca aerul cald de la turbina ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut si mult mai murdare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum sa mai mearga filtrul ala ? era mucless . daca l-ai schimbat foarte bine daca nu ia si schimbal .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa vezi cum merge cu flitru normal si cu unu sport... daca se merita investitia... fa un scurt experiment.

Alege o sosea cu putin praf, pe care da cateva ture cu filtrul scos de tot.

Daca se simte diferenta notabila si nu doar placebo, poti lua in calcul un filtru sport... ceea ce dupa mine, e sinucidere curata pentru motor, in conditiile din romania.

Pentru un aspirat, oricum o dai, raportul rezultate/risc=neprofitabil.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul l-am schimbat cu 17 lei la Roberto. Nu e nici o diferenta notabila. Macar stiu ca e curat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sar un pic de la subiect  vine azi la mine la service un prieten cu un logan 1,5dci si-mi spune ca i sa aprins un bec in bord si sa-i fac o constatare si din discutie in discutie imi spune ca are 60000 de km si nu a schimbat niciodata filtrul de motorina(deci 60000)Concluzie:oare o mai merge cu filtrul ala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiam de inventia tipului din linkul de mai sus, dar... de ce pretul unui sistem este 225 lei, iar pretul unui element filtrant de schimb este de doar 30 de lei? Nu elementul filtrant in sine face treaba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca puneti o pâlnie la un aspirator va aspira mai bine?  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca puneti o pâlnie la un aspirator va aspira mai bine?  ;)

Dap, creste viteza de aspiratie  :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

astazi am zis sa ma uit si eu putin la filtrul de aer chiar daca este de vreo 3000km pus nou  ..  negru era frate .. plin de praff si de toate magariile .. l-am suflat bine bine bine si serios de nu se simte diferenta de la cer la pamant ..  acuma urmeaza sa-l schimb cu altul dar stau si ma intreb  : la fiecare 3000 km tot altul ? ce-i asta ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu il schimb o data la 5000km, unii spun  ca sunt dus dar asta este, este plin de jeg in tara asta .

Mai mult când am cumpărat xc70 ul avea filtrul de aer îndoit in carcasa È™i MAFul defect, toate astea pt ca fostul posesor nu a binevoit să schimbe filtrul de aer când a trebuit, aÈ™tepta să vândă maÈ™ina È™i să-l schimbe altcineva, asta s-a È™i întâmplat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0